הקורונה הוציאה אותנו מאזור הנוחות שלנו, אבל גרמה לנו למצוא את הנוחות והיתרונות במקומות שלא ציפינו להם. אם בעבר אימוני העיצוב, הפילאטיס והזומבה התרחשו אך ורק בסטודיו, יותר ויותר מתאמנות מעדיפות היום לעשות אימונים מהבית, מבלי חשש להדבקה ובסביבה ביתית ונעימה.
סטודיו און ליין
(צילום ועריכה: אולפני FT DIGITAL)

אחרי שרוב האימונים מרחוק בוצעו באופן מאולתר במהלך הסגרים, סטודיו ONLINE מביט קדימה ומביא את העתיד לתחום אימוני האונליין לנשים. מה הופך את פלטפורמת האימונים החדשנית לאטרקטיבית? ומהם סוגי האימונים הזמינים בסטודיו?

שידור איכותי, אימונים ב-LIVE ו-VOD לבחירה בזמנך החופשי

אימוני הכושר של ONLINE מצולמים ומועברים מאולפנים דיגיטליים, ברמת שידור מהגבוהות בארץ. לא עוד וידיאו מטושטש ביוטיוב או שידור מקרטע דרך הזום - האימונים של סטודיו ONLINE מפוקחים על ידי חדר בקרה על מנת לשמור על רמת סאונד וויז'ואל ללא פשרות.
הפלטפורמה של הסטודיו כוללת מגוון אימונים ב-LIVE, ובנוסף VOD עשיר של מאות אימונים מוקלטים מראש, לבחירה בזמנכן בחופשי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: אולפני FT DIGITAL)

אימונים מותאמים לגוף האישה עם ליווי של מדריכות מובילות - כמו בסטודיו, רק מהבית

בסטודיו ONLINE מאמינים שנשים ראויות לאימונים המתאימים לגוף שלהן ועובדים על כל הנקודות הכי חשובות עבור נשים. לכן, כל האימונים בסטודיו מיועדים לנשים בלבד, כדי שיקבלו את האימון המתאים ביותר עבורן, בסביבה נשית ותומכת. בנוסף, ישנם אימונים המתאימים לנשים בהריון ולנשים אחרי לידה.
את האימונים מעבירות מדריכות מובילות בתחומן, אשר מלוות ומתקנות את המתאמנות תוך כדי אימון, בדומה לאימונים המתרחשים באופן פיזי.

החל מעיצוב וחיטוב ועד אימוני פיטנס מגוונים - כל אחת והמסלול שלה

תפריט האימונים של סטודיו ONLINE כולל אימוני עיצוב וחיטוב המתמקדים באזורים שחשוב לחטב בגוף האישה (ירכיים, בטן, ישבן, חזה, זרועות ושרירי קרקעית האגן), אירובי דאנס להגברת קצב הלב ושיפור מצב הרוח והמוטיבציה, פילאטיס לחיזוק והארכת השרירים והגמשת המפרקים, זומבה לשריפת קלוריות באווירה סוחפת, אימון מחזורי משולב ואימון ייעודי לחיטוב ועיצוב שרירי הבטן לקבלת בטן שטוחה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: אולפני FT DIGITAL)

מנוי ללא התחייבות - נסי ותגלי עולם חדש של אימונים אפקטיביים
המנוי של סטודיו ONLINE הוא ללא התחייבות, בלי דמי רישום וללא דמי ביטול, כך שכל מה שנותר לך לעשות הוא לנסות - ולהתאהב בפורמט החדשני והנוח של אימוני אונליין איכותיים.
זה הזמן לדאוג לעצמך ולהצטרף לעתיד של אימוני האונליין, בסטודיו ONLINE. לפרטים היכנסי>>