זהו עוד יום שגרתי בעבודה. את יושבת שעות ארוכות מול מסך המחשב, ממלאת בשקדנות אחר המשימות הבוערות ועונה לשלל המיילים הדחופים, תוך הצצות לא מעטות בסמארטפון האישי. בסוף היום, כשהכל נגמר ואת עוד רגע נשכבת במיטה לקראת שנת הלילה המתוקה, את מתפתה לבהות בפעם האחרונה במסך הקטן, שמא תפספסי סרטון או הודעה חשובה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: מאור כהן)

האור הכחול שמזיק לעור הפנים שלנו

מתברר שהרגלי הצפייה במסכים אליהן כה הורגלנו בעידן האינטרנט והסמארטפון ממש לא עושים טוב לעור הפנים שלנו. האשם העיקרי בכך הוא האור הכחול המוקרן מהמסכים היישר אל פנינו. האור הכחול הוא אור באורך גל קצר מאוד מה שאומר שהוא בעל אנרגיה גבוהה מאוד. זוהי בשורה לא מאוד טובה שכן אנרגיה גבוהה משמעותה יותר קרינה הנפלטת היישר לעור פנינו הרגיש.

כתמים והזדקנות מואצת של העור

מהי המשמעות הישירה לכך עבורנו? מחקרים עולמיים מראים בבירור כי אור כחול הנפלט ממסכים, עלול לגרום להיפרפיגמנטציה (כתמי צבע) וכתמי גיל ואף להזדקנות מוקדמת של עור הפנים. אז נכון, לא מדובר על נזק שתראו מחר בבוקר, אבל כן מדובר על נזק מצטבר בו תבחינו יותר ככל שתתבגרו.
3 צפייה בגלריה
(צילום: מאור כהן)

הפתרון? זה "סימפל"

אז מה עושים? סדרת Protect 'N' Glow של סימפל מסייעת בהגנה מנזקי קרינת האור הכחול ומנזקי זיהום האוויר, ותורמת למראה עור זוהר. הסדרה החדשה היא פרי פיתוח של מותג טיפוח הפנים הבריטי SIMPLE הנחשב למותג הטיפוח מס' 1 בממלכה הבריטית. בנוסף, רצוי ומומלץ כמובן לצמצם את שעות הגלישה מול המסכים כמה שרק ניתן. עבור אלו שפשוט אינן יכולות להעביר את יומן בלי בהייה תכופה במסך הכחול הקטן מומלץ להשתמש במוצרים קוסמטיים המספקים הגנה לעור הפנים מפני נזקי האור הכחול.

4 מוצרים הכוללים את כל שלבי הטיפוח

הסדרה המוצעת במחיר שווה לכל כיס, מיועדת למראה עור זוהר, לעור עייף וחסר חיוניות והיא מורכבת מ-4 מוצרים הכוללים את כל שלבי הטיפוח: תרחיץ חימר, סרום, קרם לחות ומסיכת חימר מטהרת. תרחיץ החימר מכיל חימר המסייע בפתיחת נקבוביות ובניקוי והברקת עור הפנים. המוצר מעניק לעור מראה זוהר ומנקה ומבריק בעדינות את העור עם גרגרי במבוק עדינים. הסרום הינו בוסטר לחות המעניק מראה עור זוהר, ומסייע בהגנה מפני קרינת אור כחול ונזקי זיהום האוויר. קרם הלחות מסייע גם הוא בהגנה מפני נזקי הסביבה ונזקי קרינת האור הכחול, ומעניק לעור מראה זוהר וחיוני יותר. ולבסוף, מסכת החימר המטהרת – מסכה זו מכילה חימר המסייע בפתיחת הנקבוביות ובניקוי והברקת עור הפנים, ומשלימה את אפקט העור הזוהר והחיוני לעור הפנים שלכן.
3 צפייה בגלריה
(צילום: מאור כהן)
מוצרי Protect 'N' Glow מועשרים בוויטמינים המספקים לעור הפנים לחות עם אפקט של ניקוי וטיהור, ובכך מסייעים להגנה אפקטיבית מפני נזקי האור הכחול וזיהום האוויר. המוצרים אינם מכילים כימיקלים עוצמתיים, צבע ובישום מלאכותי וכן אין בהם רכיבים מן החי.