מוגש מטעם VISA
"המשחקים האולימפיים והפראלימפיים משרתים כזרז חזק להתקדמות עולם התשלומים. בתור שותפת טכנולוגיית התשלומים הרשמית של המשחקים, Visa תיישם את מומחיות המותג שלה ומשאביה על מנת לתמוך בספורטאים, ליצור מעורבות בקרב האוהדים – הן בפריז והן בבית – ולעזור בשיפור חווית האוהדים," כך אומר גרי לסקי, מנכ"ל Visa ישראל.
איך Visa תומכת בספורטאים להשגת החלומות האולימפיים והפראלימפיים שלהם?
"מאז שנת 2000, אנו עורכים את תכנית Team Visa שתמכה עד כה ביותר מ-700 ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים. המשחקים שווים בחשיבותם ברמה העולמית וגם המקומית, והם מאפשרים ל- Visaלעורר השראה ולתמוך בקהילות ברחבי העולם. ספורטאי Team Visa נבחרו על סמך מסעם האישי, הישגים ספורטיביים ומעורבות בקהילה".
3 צפייה בגלריה
הלוגו האולימפי בכיכר הבסטיליה בפריז
הלוגו האולימפי בכיכר הבסטיליה בפריז
הלוגו האולימפי בכיכר הבסטיליה בפריז
(צילום: EPA/TERESA SUAREZ)

עובדות ונתונים על נבחרת Team Visa לשנת 2024:

• Visa גיבשה את נבחרת Team Visa ה-13 לכבוד פריז 2024
• השנה, מורכבת Team Visa מ-147 ספורטאים. זהו ההרכב הגדול ביותר של התכנית אי פעם.
• ספורטאי Team Visa מגיעים מרחבי יותר מ-60 מדינות ומתחרים ב-40 ענפי ספורט שונים.
• השנה, נבחרת Team Visa היא המגוונת ביותר, וכוללת את אחוז הספורטאיות הנשים הגבוה ביותר שכללה אי פעם.
פגשו את האלופים הישראלים של Team Visa:
"אנו נרגשים על כך שצירפנו את השחיין הפראלימפי, מארק מליאר ולוחמת הטאקוונדו האולימפית, אבישג סמברג ל-Team Visa, לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים פריז 2024. מארק ואבישג הם שני מודלים ייחודיים לחיקוי, ומסעם האישי מקרין על חתירתם למצוינות. אנו מאחלים להם הצלחה רבה במשחקים האולימפיים והפראלימפיים ובמסע המצפה להם. כולנו נרגשים לתמוך בהם בזמן שהם מגשימים את חלומותיהם בפריז". הוסיף גרי לסקי.
3 צפייה בגלריה
אבישג סמברג
אבישג סמברג
אבישג סמברג
(צילום: שי יחזקאל)
אבישג אמרה: "אני מרגישה כבוד גדול עם הצטרפותי לקבוצה מיוחדת כמו Team Visa. אני רוצה להודות ל- Visa על שבחרו בי להיות חלק מהנבחרת, ונרגשת משיתוף הפעולה".
מארק אמר: "שמחתי להצטרף ל-Team Visa. הכבוד גדול עוד יותר עבורי בשל הסיבה בזכותה בחרו בי. כל תמיכה שאנו, הספורטאים הפראלימפיים מקבלים, מקדמת את המסע שלנו ומביאה אותנו קרוב יותר להגשמת חלומותינו".
3 צפייה בגלריה
מארק מליאר
מארק מליאר
מארק מליאר
(צילום: שי יחזקאל)

מה אתם יודעים על מארק מליאר ואבישג סמברג?

מארק מליאר (שחיין פראלימפי)
יליד 2000, מליאר התחרה במשחקים הפראלימפיים לראשונה בשנת 2020, בהם ייצג את ישראל וקטף שתי מדליות זהב; במקצה 200 מטר מעורב אישי SM7 ובמקצה 400 מטר סגנון חופשי SM7, תוך קביעת שיא עולמי חדש בשניהם. בנוסף, זכה במדליית ארד במקצה 100 מטר שחיית גב S7.
אבישג סמברג (טקוואנדו)
ילידת 2001, סמברג התחרתה במשחקים האולימפיים בטוקיו, בהם זכתה במקום השלישי בקטגוריית משקל 49 ק"ג וקיבלה מדליית ארד. בגיל 19, סמברג היא הישראלית הצעירה ביותר שקיבלה מדליה אולימפית. לאחרונה, התחרתה באליפות אירופה 2022, בה זכתה במדליית כסף (לקטגוריית משקל 49 ק"ג).
Visa מחויבת לקידום תשלומים דיגיטליים בפריז 2024
בתור שותפת טכנולוגיית התשלומים הרשמית, Visa תיישם את מומחיות המותג שלה ומשאביה על מנת ליצור מעורבות בקרב המעריצים ותעזור לשפר את חווית התשלומים עם מוצריה ושירותיה.

Visa Go לפריז 2024

לכבוד פריז 2024, Visa השיקה את אפליקציית Visa Go שעוצבה לשם חיבור בין מחזיקי כרטיס Visa המבקרים במשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז לבין עסקים מקומיים. תכונות האפליקציה כוללות הצעות מעסקים ושותפים מקומיים, הנפקת אישורים דיגיטליים מיידית, מפה אינטראקטיבית המציגה נקודות עניין (כולל עסקים קטנים מקומיים), מידע על ספורטאי Team Visa ותוספות אינטראקטיביות, כולל משחקונים קטנים.
טביעת הרגל של Visa במשחקים האולימפיים והפראלימפיים
מאז 1986Visa הותירה חותם משמעותי על המשחקים האולימפיים והפראלימפיים דרך מחויבותה לתמוך במשחקים ובספורטאים, וכן באמצעות פתרונות התשלום החדשניים שלה. במשחקים קודמים הציגה Visa תשלומים ללא מגע, טכנולוגיה מבוססת טוקניזציה ורשת טוקנים במש, ששינו את האופן שבו מבוצעות עסקאות והציעו נוחות וגמישות לאוהדים. בפריז, אנו עובדים קשה כדי לעזור לעסקים קטנים להתכונן וליהנות מהאירועים הללו, ולאפשר להם להציג את המוצרים והשירותים שלהם לקהל רחב, דבר שעשוי להוביל לגידול במכירות ובצמיחה עסקית.
שיפור חווית התשלומים הדיגיטליים עבור מעריצים במשחקים האולימפיים והפראלימפיים
Visa התקינה 4,500 מסופוני תשלום ב-32 אולמות אולימפיים וב-16 אולמות פראלימפיים ברחבי הכפר ומעל ל-3,600 נקודות מכירה. הדבר מסייע להבטיח שירות עקבי עבור מספר מוערך של כ-10 מיליון מחזיקי כרטיס, ובכך הופכת פריסה זו למשמעותית ביותר מכל המשחקים האולימפיים והפראלימפיים האחרים.
"בכל פעם שאני רואה את הלוגו של Visa מלווה את המשחקים האולימפיים והפראלימפיים, אני מרגיש גאווה והתרגשות . זה באמת מזכיר לי את המחויבות שלנו להעצים את כולם בכל מקום וגם מייצג אמון, ביטחון ואמינות. כי Visa היא מותג מוכר שמציע עסקאות פיננסיות בטוחות ומאובטחות, אשר בונות אמון במסחר הגלובלי. אבל הכי חשוב, זה מזכיר לי את האחריות שיש לכולנו לעזור לבנות חברה שוויונית יותר, שבה הגיוון הוא מקור חיוני לפיתוח אישי, חברתי וכלכלי" , סיכם גרי לסקי.
פורסם לראשונה: 12:08, 01.08.24