VITALAGE LIFT & FIRM של GA-DE בתוכנית הבוקר ״פותחים יום״ באדיבות רשת13
מי מאיתנו לא רוצה לשמור על מראה צעיר, רענן ומושך, למשך שנים ארוכות. הרצון הטבעי הזה, היה מנת חלקה של האנושות עוד מהעת העתיקה, והוא הביא במרוצת השנים ליצירתם של מיתוסים שונים שאחד הידועים שבהם הוא מעיין הנעורים - מעיין פלאי שלפי האמונה העתיקה מימיו משיבים לרוחצים בו את נעוריהם האבודים ומעלימים את סימני השנים שנחרצו על פניהם ועורם.
למרות שמעיין הנעורים משויך יותר למחוזות האגדה, הרי שגם בימינו הנושא החם ביותר בתחום הטיפוח הוא היכולת להאט את קצב ההזדקנות. למזלנו, עם השנים התחלפו האמונות העתיקות בטיפולים מוכחים המבוססים על מחקר מדעי דינמי ומתפתח. אחד מהתוצרים הבולטים לכך לאחרונה, היא סדרת הטיפוח החדשנית VITALAGE של מותג הקוסמטיקה GA-DE שבהחלט מעלה הילוך בתחום עם תוצאות מוכחות קלינית שבהחלט נראות לעין.

שלושה מרכיבי אנטי אייג'ינג הפועלים בשיתוף פעולה אופטימאלי

מוצרי הסדרה מיוצרים בשוויץ באמצעות טכנולוגיית 3D High performance Firm Skin Complex המשלבת שלושה מרכיבי אנטי אייג'ינג הפועלים בסינרגיה להאטת שלבי ההזדקנות הראשונים ולהשבת נפח, אלסטיות ומוצקות למראה עור צעיר:
FIRMING MINT – עשוי מ – 100% מרכיבים קוסמטיים טבעיים ומופק ממנטה אורגנית. מחקרים מראים כי הסיבה העיקרית לרפיון העור היא ATP, רעלן חוץ תאי שאותו מייצרים תאי האפידרמיס. המנטה מסייעת בדיכוי ייצור הרעלן ובעקבות זאת מעבה את העור ומשפרת את האלסטיות שלו.
ANCHORYL – VITA – מרכיב פעיל אשר הופק מצמח רב שנתי בשילוב פפטידים טבעיים: פפטידים הם רכיבים מרכזיים במוצרי הקוסמטיקה לטיפול בהזדקנות העור, המחזקים את הקשר בין הדרמיס לאפידרמיס, השכבה החיצונית של העור. הדרמיס הנו שכבה פנימית שמכילה סיבים רבים של חומר אלסטי ושל חלבון הקולגן. הפפטידים מאיצים את תחלופת התאים להתחדשות העור.
מרכיב ה – ANCHORYL - VITA פועל בשלוש רמות: הגברת סינתזת הקולגן בדרמיס, תרומה להתחדשות האפידרמיס וחיזוק מחסום העור. הקמטים נעשים חלקים יותר ומרקם העור משתפר.
3D – SKINREGENERATIVE – מבוסס על תאי גזע של צמח הקומפרי, צמח מרפא פופולארי. הוא משמש כ – “filler” – ממלא קמטוטים ונקבוביות, גורם להסרת תאים מתים ובכך משפר את התחדשות התאים, מחזק ומעניק אפקט מילוי, תוך חשיפת עור רענן וחלק.
1 צפייה בגלריה
סדרת טיפוח הפנים VITALAGE. הפחתה דרמטית של סימני הזדקנות.
סדרת טיפוח הפנים VITALAGE. הפחתה דרמטית של סימני הזדקנות.
סדרת טיפוח הפנים VITALAGE. הפחתה דרמטית של סימני הזדקנות.
(צילום: יח"צ)

הנשים הישראליות העניקו BRAVO לסדרת הטיפוח החדשנית VITALAGE

BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה לסדרת הטיפוח VITALAGE לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שהשתמשו במוצר והן נשאלו שתי שאלות: האם הייתן שבעות רצון ממנו והאם הייתן ממליצות עליו לחברות ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק לסדרת הטיפוח VITALAGE משום שיותר מ-75% מהצרכניות שעשו בה שימוש היו שבעי רצון ממנה.

הפחתה דרמטית של סימני הזדקנות

סדרת טיפוח הפנים VITALAGE מכילה עד 97% מרכיבים טבעיים, אינה מכילה סיליקונים, פועלת נגד סימני הזדקנות רבים, פועלת נגד אובדן מוצקות וגמישות, ופועלת נגד עמימות ואובדן זוהר. הטיפול המשולש עליו מבוססים מוצרי הסדרה הוכח כמפחית באופן דרמטי את מראה הקמטים והקמטוטים תוך שיפור מוצקות העור. כל מוצרי הסדרה משלבים שפע מרכיבים פעילים חדשניים העוטפים את העור בתחושה מפנקת במיוחד ותווי הפנים נותרים במראה מוצק, מורם ומהודק יותר. הסדרה מתאפיינת כמו כן בניחוח נעים המגיע מהתמציות הטבעיות מהן מורכבים המוצרים.
מוצרי הסדרה:
סרום למתיחה ולמיצוק לעור הפנים –VITALAGE LIFT & FIRM SCULPTING SERUM
סרום עשיר בלחות המסייע למתיחה, למיצוק ולפיסול עור הפנים והגדרת קווי המתאר. הנוסחה המרוכזת שלו מועשרת במרכיבי לחות המסייעים בהפחתת סימני ההזדקנות ואובדן המוצקות ושומרים על איזון לחות אופטימלי למראה עור צעיר יותר. העור נראה מהודק ומוצק יותר ובעל גוון אחיד. הסרום מגיע בשפופרת עם רולר סיליקון למריחה היגיינית. אין צורך להשתמש בידיים או לגעת בפנים. מטרת הרולר היא סטימולציה שגורמת לעור לבצע בצורה טובה יותר את ייצור הקולגן והאלסטין.
קרם למתיחה ולמיצוק לפנים ולצוואר - VITALAGE LIFT & FIRM FACE AND NECK CREAM
קרם עשיר בלחות, המסייע למתיחה, למיצוק ולפיסול עור הפנים והצוואר. בליבה של הנוסחה נמצא קומפלקס המיצוי הייחודי המכיל שלושה צמחים בשילוב פפטידים המעודדים את כוחו הטבעי של העור להגברת ייצור הקולגן והאלסטין לשיפור הצפיפות והאלסטיות של העור.
קרם עיניים למיצוק ולמתיחה - VITALAGE LIFT & FIRM EYE CREAM
קרם עיניים עוצמתי דו שלבי למיצוק ולמתיחה, בעל פעולה כפולה המשלבת שתי נוסחאות משלימות המסייעות לחיזוק ולמיצוק קווי המתאר של העיניים. הקרם מועשר בתערובת של שני צמחים בעלי פרחים לבנים – עוזרר ויסמין ערבי, המסייעים בהגברת סינתזה של קולגן לעור הדוק יותר. הוא מכיל סקוואלן טבעי משקם המופק מזיתים – ליפיד (מולקולה טבעית הבונה את קרום התא) הנמצא בסבום העור למניעת אובדן לחות ולשיקום גמישות העור. הקרם בנוי בצורה ייחודית וייעודית לאזורים בהם הוא מטפל. הוא מכיל 2 משאבות אשר כל אחת מטפלת באזור אחר.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
פורסם לראשונה: 11:33, 21.04.24