מותג התיירות lastminute.co.il מציע טיסות במחירים אטרקטיביים במיוחד, כאלה שאולי חשבתם שקיימים רק באתרים בינלאומיים. אבל הבשורה האמיתית כאן היא שכדי ליהנות מהמחירים הטובים האלה, כבר לא תצטרכו להתמודד עם תנאי רכישה מעורפלים בשפה זרה ולחשוש מהפתעות בשדה התעופה! הזמנת הטיסה דרך אתר החברה, מונגשת בממשק קל ונוח שכולו בעברית, והרכישה שלכם מגובה ע״י חוק הגנת הצרכן הישראלי. אז עם שילוב של מחיר, קלות הזמנה ותחושת ביטחון, יש לכם את כל הסיבות להפסיק להתלבט, ופשוט לנעוץ טיסה.
כי מהרגע שנעצתם טיסה, החופשה שלכם מתחילה!

lastminute.co.il: מחירים מעולים ותחושת ביטחון עד הטיסה ואחריה

מה יותר כיף מחו״ל? וזה לא באמת משנה לאן בחרתם לטוס. היציאה מהשגרה, הנוף המרהיב, הטעמים החדשים, כל אלה הם מקפצה של אנרגיה ומוטיבציה לחיים. רבים מאיתנו עדיין חושבים שטיסה לחו״ל היא ״מותרות״ או ״לעשירים בלבד״, אך תפיסה זו מתמוססת עם הזמן, בזכות טכנולוגיות שהוזילו משמעותית את התענוג, ומאפשרות ליותר אנשים לצאת לחופשות ולראות עולם, מבלי לקרוע את הכיס.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
עד לא מזמן, אותן טכנולוגיות היו זמינות בעיקר באתרים בינלאומיים, שהציעו טיסות במחירים זולים יותר ממה שאפשר היה למצוא בארץ, אך גזלו מאיתנו את הזכות להגנה על ידי החוק הישראלי. וכך, במקרים רבים של ביטולי טיסות, בעיקר במהלך הסגר, הותירו לקוחות רבים ללא כל פיצוי או החזר כספי.
אתר lastminute.co.il מבין את הצורך בתחושת ביטחון, ומאפשר לכם ליהנות מכל העולמות: גם טיסות במחירים ״של חו״ל״, וגם גיבוי של חוק הגנת הצרכן הישראלי. כך שאם הזמנתם והתחרטתם בשבועיים הראשונים, או אם טיסתכם בוטלה (שלא נדע!), תהיו זכאים לפיצוי או החזר כספי בגין הרכישה שלא מומשה, וסיוע של החברה בהשבת הכסף. בקיצור, כשחוק הגנת הצרכן הישראלי מאחוריכם, קל אפילו עוד יותר, פשוט לנעוץ טיסה.

שכחו מלחפש טיסה עם גוגל טרנסלייט

אם גם לכם חשוב למצוא את הטיסה הכי שווה, ודאי מצאתם את עצמכם לא פעם מזגזגים בין גוגל טרנסלייט למנוע החיפוש, כדי להבין את תנאי הרכישה ולהימנע מהפתעות לא נעימות בשדה. אז גם אם אנגלית זו השפה השנייה שלכם, תשמחו לשמוע שהמחירים האלה, ואף טובים יותר, זמינים עבורכם גם בעברית. אתר lastminute.co.il בנוי כולו עבור צרכן הישראלי, החל מהאתר שכולו בעברית, ועד לתהליך הזמנה קל וזריז, בלי פעולות מיותרות, ובלי כל האינגליש בדרך.

כשההזמנה קלה, הציפייה לטיסה מהנה יותר!

אז הבנו שמחיר, ממשק הזמנה נוח וגיבוי של חוק הגנת הצרכן הישראלי, חשובים מאוד כדי ליהנות מהחוויה כולה. אבל בתכל׳ס, השלב הכי כיפי בכל העסק הזה, הוא הציפייה לטיסה! מכירים את הרגע הזה שנעצתם טיסה, ופתאום אתם נחמדים יותר לעולם? זו ההתרגשות של הציפייה, והיא מהנה לא פחות! וכשתהליך ההזמנה הוא קליל ובטוח, לא רק שקל יותר לנעוץ טיסה, גם ההנאה מהציפייה היא ״היי״ לא נורמלי! (והיא אפילו ממכרת). אז עצה שלנו: תתחילו כבר לחשוב על היעד הבא.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
עוד סיבה לנעוץ טיסה: $20 הנחה בהזמנת טיסות ב-$300 ומעלה באתר lastminute.co.il
ההטבה בתוקף עד ה-30.9.22 | בהתאם לתקנון באתר.