אבחון וטיפול בבעיה רפואית יכול להיות לא פעם ארוך, מתסכל, מתיש ומורכב. לעיתים רק הבירוקרטיה סביב תיאום תור בין בדיקה לבדיקה, או בין רופא מומחה כזה או אחר, יכולה להיות ארוכה ומתסכלת. כדי לפתור את הבעיה הקים הרצליה מדיקל סנטר את מדיקל NOW, שירות הנותן מענה לכל מה שדחוף לכם. אז אם אתם לא מרגישים טוב וצריכים לראות רופא, סובלים מכאבי בטן עזים, כאב ראש בלתי נסבל, בעיות בדרכי השתן, כאבי ברכיים, כאבי גב, אם נפצעתם נחתכתם ועוד, אם נמאס לכם להיות מטורטרים בין רופאים או אם בכלל אתם יודעים מה יש לכם אבל לא יודעים מאיפה להתחיל את האבחון או הטיפול, מדיקל NOW הוא הכתובת.
2 צפייה בגלריה
( צילום: shutterstock)
את השירות מוביל ד"ר יונתן ריק, פינמאי ורופא מומחה ברפואה דחופה, בעל ניסיון רב באבחון רפואי. "במדיקל NOW אתם לא לבד", אומר ד"ר ריק. "הצוותים הרפואיים והשירותיים שלנו מלווים אתכם לאורך כל התהליך – מאבחון הבעיה ועד להמשך הטיפול הנדרש על פי הצורך. במסגרת האבחון תבצעו את הבדיקות הנחוצות בזמינות מיידית וללא צורך להיטרטר בין רופאים ובדיקות. לצד המענה הרפואי, שמנו דגש במדיקל NOW, בניגוד למקומות אחרים מהסוג הזה, לתת מענה שירותי שמוריד את החסמים הבירוקרטיים שבדרך כלל מהווים מכשול למטופל להשלמת הבירור. אנחנו מנהלים את המטופל לאורך כל התהליך - הצוות שלנו קובע עבור המטופל את תורי ההמשך הנדרשים, מרכז את התשובות, ומנהל עבורו את התיק הרפואי כדי שלא יילך לאיבוד".
"אנחנו לא מיון", מבהיר ד"ר ריק. "אם מישהו חושב שהוא צריך אמבולנס, אנחנו לא הכתובת. אנחנו פותחים את השער לכל מי שחושב שיש לו בעיה חדשה, בעיה מספיק משמעותית כדי לפנות לערכאה רפואית. זה מתחיל מרופא מומחה מנוסה בתחום הרפואה הפנימית או בתחום הרפואה הדחופה, ולידו כל הכלים שהוא צריך בזמינות מיידית כמו - צילום, מעבדה, סי.טי, אולטרה סאונד ועוד. בנוסף, בכיוון שאנו פועלים בתוך בית חולים כירורגי מוביל, יש לנו גישה מיידית למגוון רחב של רופאים מומחים במגוון התמחויות. הכל כמובן בסביבת טיפול מתקדמת ונעימה של הרצליה מדיקל סנטר".
מה ההבדל ביניכם לחדרי המיון?
"מה שאנחנו מציעים הוא חלק ממה שהמיון עושה היום אבל לא מדובר במיון.
2 צפייה בגלריה
ד"ר יונתן ריק
ד"ר יונתן ריק
ד"ר יונתן ריק
( צילום: באדיבות הרצליה מדיקל סנטר)
80% מהאנשים הפונים היום למיון מקבלים מענה נקודתי לבעיה - אישור שהם לא הולכים למות בשעות הקרובות. הם מקבלים טיפול ראשוני ויכולים לחזור הביתה ונאלצים להמשיך את הטיפול בקהילה.
ברוב המקרים אותם אנשים ממשיכים לסבול מכאבים עד שימצאו את הפתרון המתאים בקהילה. מקרים כמו כאבי גב אקוטים, אבנים בדרכי שתן, שברים - לא מוגדרים כרפואה דחופה. אבל היא דחופה למי שסובל ממנה ולצערי הפתרון שמקבלים לא מספיק טוב. אנחנו מציעים להם מעבר מהיר מאבחון הבעיה לפתרון המיטבי שלה".
איך פונים אליכם?
"בכדי לחסוך זמן המתנה, מומלץ להשאיר פרטים בטופס המיוחד באתר שלנו, וצוות המרכז חוזר לפונים טלפונית לתיאום תוכנית הטיפול הנדרשת למענה טיפולי מהיר. בעתיד הקרוב ניתן יהיה להגיע אלינו ישירות ללא תיאום תור בהתאם לשעות הפתיחה".
מה היית רוצה שיקרה מהשירות הזה?
"אני מאמין ששירות כזה יכול לפתור מצוקה גדולה שקיימת בשוק - מקלים ראש בבעיות הקטנות אבל הכואבות. מגיעה לכולם הזכות לקבל מענה מהיר ואיכותי בלי להיות מטורטרים".
דחוף לכם, דברו איתנו NOW - 09-9594825