חברת התרופות ומוצרי הבריאות אבוט, יצרנית סימילאק גולד עם HMO, מכריזה לראשונה על פתיחתו של מועדון ייחודי להורים. מדובר באחד ממועדוני הלקוחות הגדולים ביותר שהוקמו בזירת ההורים והתינוקות, המבוסס כולו על תובנות צרכניות שנבחרו בקפידה יחד עם אימהות. סימילאק קלאב נבחר למועדון התמ"ל מספר אחת בישראל, ונותן מענה במגוון רחב של תכנים: הורות, תזונה, התפתחות, תזונת קטנטנים, תפריטים לפעוטות ועוד. חברי המועדון יכולים להתפנק מאירועי און ליין שונים, החל מסדנאות דיגיטליות, הדרכות הורים ועד לסדנאות מצילות חיים כמו החייאת תינוקות בשיתוף עם מד"א. כמו כן, בתקופת ההשקה, סימילאק יצרו תכנים ייחודיים לרווחת ההורים עם מגוון סלבריטאים: מיכל הקטנה בהופעה לילדים, סטנדאפ עם ליטל שוורץ, מיקי שמו במתכונים לקטנטנים, ירדן הראל על הורות במיטבה ועוד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
בימים אלה סימילאק מציעה לחברי המועדון וובינרים והרצאות חדשניות עם מומחים רפואיים כמו: 'איך נולדת משפחה חדשה', ו'הצבת גבולות לילדים' מבית מכון אדלר, הרצאות של רופאי ילדים בכירים, התפתחות תינוקות ושינה ע"י מנחות הורים מובילות, גמילה מחיתולים ועוד. בנוסף, המועדון מציע הטבות מתחלפות על מוצרים שונים כגון מוצרי תינוקות, ביגוד לתינוקות, מוצרים חשמליים ועוד.
אלפי הורים כבר הצטרפו והשתתפו בפעילויות שלנו-כדי שלא תפספסו את ההרצאה הבאה, הירשמו עוד היום לסימילאק קלאב, ללא עלות!
למועדון ניתן להירשם דרך אתר סימילאק ללא עלות. להרשמה היכנסו >>

3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

אודות אבוט

אבוט חברת תרופות ומוצרי בריאות עולמית מובילה המסייעת לאנשים לחיות באופן המיטבי בכל שלב בחיים. מגוון מוצרי אבוט כולל מוצרים המבוססים על טכנולוגיות משנות חיים המרחיבות את הספקטרום של מוצרי בריאות, עם מוצרי דיאגנוסטיקה מובילים, ציוד רפואי, תרופות גנריות ותזונה. 107,000 עובדי אבוט נותנים שירות למעל 160 מדינות ברחבי העולם.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

לתשומת לב, חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק
HMO מסוג 2’FL הוא אחד ממשפחת ה HMO הקיימים בחלב אם ואינו מופק ממנו
עפ"י סקר ifocus בקרב הריוניות מאי 2021
עפ"י סטורנקסט 2020


פורסם לראשונה: 15:47, 10.08.21