מוגש מטעם מזרחי טפחות
בכדי לזכות באמונם של הלקוחות על ארגונים לאמץ גישת שירות אנושית המתבססת על סטנדרטים גבוהים של הוגנות, אמפתיה, הבנת צרכים, גמישות מחשבתית ובעיקר הצבת הלקוח במרכז.
בשוק הפיננסי, סטנדרטים אלו אף נדרשים יותר וזאת בשל הצרכים הייחודיים של הלקוחות. מחד במשימות היומיומיות התקשורת עם הבנקים נעשית בדיגיטל מאידך כאשר הלקוח נתקל בבעיה או נדרש לפתרון מותאם אישית אזי איכות הקשר עם הבנקאי, נותן השירות, בעלת משמעות עצומה עבורו.
כבנק אשר חרט על דגלו את השירות האישי ואת האנושיות כערך מרכזי ומוביל מיישם בנק מזרחי טפחות שיטת שירות הבלעדית, הקרויה: שיטת הבנקאי האחד.
שיטה זו אינה אמירה שיווקית או פרסומית כי אם משקפת תפיסת הפעלה ייחודית אשר שמה את צורכי הלקוח במרכז ודואגת למענה שלם והוליסטי המתאים לו ואינו תלוי בזמן או מקום.
בתפיסת הפעלה זו משויך לכל לקוח, ללא קשר למצבו הפיננסי, בנקאי אישי אשר אחראי על חשבונו של הלקוח ללא קשר לערוץ, זמן או אופן בו הלקוח פונה.
1 צפייה בגלריה
מזרחי טפחות
מזרחי טפחות
(דודי עזרתי)
כאשר לקוחותינו זקוקים לשירות, הם פונים לבנקאי האישי שלהם המלווה אותם מיומם הראשון בבנק. להכרות המתמשכת יש משמעות אופרטיבית במענה ללקוח והענקת פתרון מתאים, יעיל ומהיר.
גם אם הלקוח פונה שלא בשעות הפעילות דרך האפליקציה או האתר אזי שיטת ההפעלה הייחודית של מזרחי טפחות מאפשרת תקשורת ישירה עם הבנקאי, ומבטיחה מענה מהיר ויעיל, ללא צורך במעבר בין נציגים. בנקאי אחד. אישי.
הבנקאי האישי מכיר את ההיסטוריה הפיננסית של הלקוח ומעניק ייעוץ מקצועי המתחשב במכלול הנסיבות האישיות, כזה שמגיע רק אחרי הקשבה.
שיטת הבנקאי האחד הינה שיטה ייחודית של מזרחי טפחות ושונה מתפיסות ההפעלה של הבנקים האחרים. בנקאי אישי לכל לקוח ולא רק ללקוחות המוגדרים כVIP
לשעות הפעילות אין משמעות בשל היכולת ליצור קשר באפליקציה/אתר באופן ישיר לבנקאי האישי אשר יכול להעניק פיתרון המבוסס על היכרותו עם הלקוח הספציפי ומפחית את המעבר ממוקדן לבנקאי.
אנחנו מבינים שהחיים אינם מתנהלים רק בשעות העבודה המסורתיות, ושלצרכים ולרצונות שלנו אין שעות קבועות. לכן אנו מציעים גמישות בזמני השירות, עם אפשרות לתקשורת מחוץ לשעות העבודה הרגילות, כדי להתאים את עצמנו לקצב החיים הדינמי שלכם. אנו מחויבים לליווי אישי וארוך טווח ומסייעים לכם להתמודד עם אתגרים כלכליים ולממש הזדמנויות.
מוגש מטעם מזרחי טפחות