יש לא מעט בעיות בריאות, שלרופאים אין עבורן פתרון של ממש. הטיפול שמוצע יכול להיות סוג של "פלסטר" לבעיה, לרוב בצורה של תרופה או ניתוח שכרוך בסבל ובתהליך שיקומי, ללא כל ערבות להצלחתו. כולנו מכירים בעיות כאלה - פיברומיאלגיה, מיגרנות, חרדות, בעיות ברצפת האגן, אלרגיות, דלקות במערכת שלד שריר והרשימה ארוכה.
כיום הטכנולוגיה מפתחת פתרונות בריאות מתקדמים, שמאפשרים למטופל לא רק לפתור את הבעיה שלו, אלא לעשות זאת באופן עצמאי, בכל מקום ובדיסקרטיות מלאה.
3 צפייה בגלריה
Perfect Tens
Perfect Tens
Perfect Tens
(צילום: יח"צ)
כל הפתרונות המוצגים נבדקו מחקרית, יעילותם מוכחת והם מאושרים על ידי הרשויות המוסמכות, כגון: FDA,CE, משרד הבריאות ומכון התקנים.

חרדה

קלמיגו להקלה מיידית על חרדות - מכשיר ביופידבק זעיר בצורת משאף, שפעולתו מבוססת על מכלול ההמלצות המקצועיות לטיפול בהתקפי חרדה ומתח נפשי - מהארכת הנשיפה, דרך מיקוד חושי ועד ארומתרפיה. יכולתו של המכשיר "לתקשר" ולתת משוב למשתמש מהווה למעשה תמיכה פעילה, המסייעת ברגיעה מיידית.
3 צפייה בגלריה
טיפול בחרדות ללא תרופות
טיפול בחרדות ללא תרופות
טיפול בחרדות ללא תרופות
(צילום: יח"צ)
על המכשיר מולבשת פלטה דקה, ובתהליך הנשימה מריח המשתמש ריח לבנדר מרגיע. איך זה פועל? בגוף פועלות שתי מערכות עצבים: המערכת הסימפתטית מופעלת בזמן לחץ וחרדה ואחראית לנשימה המהירה, לדופק המואץ ולזיעה הקרה. הדבר היחיד, שמעביר את המערכת ממצב סימפתטי לפרא-סימפתטי שלא על ידי תרופה, הוא הנשימה. במצב חרדה הגוף מתקשה להתגייס ולבצע את תרגילי הנשימה הנדרשים, וכאן נכנס המכשיר לפעולה. המכשיר נועד להקלה ובעיקר למניעה, כששימוש בו שלוש פעמים ביום למשך שלוש דקות כל פעם מרחיק את ההתקפים בהדרגה, עד שהאדם מצליח להשתלט על החרדה.

לחץ דם

רספירייט לטיפול ביתר לחץ דם - על הביופידבק המדהים הזה המליץ איגוד הקרדיולוגים האמריקאי כאמצעי לא תרופתי לטיפול ביתר לחץ דם. המכשיר מזהה את קצב הלב האישי של המשתמש ושולח צלילים טיפוליים, שמסייעים להגיע לנשימה טיפולית. בשימוש עקבי השפעותיה של "הנשימה הטיפולית" מרחיקות לכת - מהגמשת כלי הדם, דרך שיפור איכות השינה ועד לירידה בת קיימא ברמות לחץ הדם.
3 צפייה בגלריה
רספירייט הורדת לחץ דם
רספירייט הורדת לחץ דם
רספירייט הורדת לחץ דם
(צילום: יח"צ)

בריחת שתן

היי טאץ' שור לחיזוק רצפת האגן ולטיפול בבריחת שתן - רצפת האגן היא שריר, ולכן חיזוקו מתבצע על ידי כיווץ והרפיה. היי טאץ' שור הוא מכשיר אישי ודיסקרטי, ששולח אות חשמל עדין לאזור השריר וגורם לכיווצו ולהרפייתו ובכך מחזק אותו. לאחר שימוש של שבועות בודדים, לרוב חל שיפור עצום במצב.

כאבים

1. פרפקט טנס לשיכוך כאבים - המכשיר הקטן מתחבר לאזור הכאב באמצעות מדבקות אלקטרודיות ושולח אותות. אותות אלה "מחליפים" את תחושת הכאב במוח בד בבד עם גירוי הגוף ליצירת אנדורפינים ובכך משככים כאבים.
2. איי קיור לייזר לטיפול בדלקות אורתופדיות - בשונה מהלייזרים הקיימים בשוק, באיי קיור לייזר שלושה סוגי קרניים, שחודרים לעומקי רקמה שונים ומעוררים את המיטוכונדריה של התאים, כלומר גורמים להפעלה של מערכת החיסון הטבעית של הגוף. בנוסף בזמן הפעולה מופעל שדה מגנטי סטטי, שהוא כשלעצמו ידוע כמקל על כאב. המכשיר מתאים לכל סוגי הכאבים והדלקות האורתופדיות.

מכשירים קטנים, פתרונות גדולים

"אני מאמינה באביזרים שאנחנו מציעים כחלופה לתרופות ולניתוחים", אומרת דורית גרינברג, בעלים ומנכ"לית חברת מ.ד.ס פארם, שמספרת כי הגיעה אל התחום מתוך תחושת שליחות עמוקה. "עבדתי במשך שנים כביולוגית בחברות תרופות. בשנת 1998 הקמתי את המיזם, וכיום יש לנו עשרות פתרונות לא פולשניים. למעשה, התחום הזה דורש ממערכת הבריאות לעשות 'ריסט' (תכנות מחדש), כי כשאנחנו מגיעים לרופא, הוא מייד מציע תרופה או ניתוח, כאשר מאחורי זה עומד לובי חזק מאוד של חברות התרופות על מערכת הבריאות. כשמדובר במכשירים שלנו, הקנייה היא בדרך כלל חד פעמית ומשמשת את המטופל לכל החיים. המכשירים קטנים, קלים וידידותיים לשימוש ובעיקר - יעילים ולא מסוכנים. את כולם ניתן גם לשאת איתנו לשימוש בכל מקום. זה מייתר את הצורך בקניית תרופות באופן כרוני ומפחית את הסיכון בנטילתן".
את כל המכשירים הללו ועוד מגוון פתרונות לאתגרי בריאות שונים ניתן למצוא באתר "בריאות אונליין". צוות ההדרכה עומד לשירותכם וישמח להסביר ולייעץ בכל סוגיה. מאחלים לכם בריאות איתנה. 

הנחה של 5% למגיעים דרך כתבה זו.
קוד קופון MyNet
טלפון: 508־505־1700