כל מי שמכר או ניסה למכור את רכבו הפרטי בעבר מכיר את התופעה: עם פרסום הרכב בלוח המודעות במדיות השונות, הטלפון מתחיל כמעט מידית לצלצל אך עד מהרה מתברר כי זה לא אומר דבר, והדרך למציאת הקונה המתאים הולכת להיות ארוכה ומתישה.
למה למכור בדרך הקשה?
מכירת רכב לאנשים פרטיים היא כמובן דבר אשר נעשה עד היום בהמוני עסקאות אך היא טומנת בחובה כאב ראש לא פשוט עבור המוכרים. אלו צריכים להתעסק בצורה בלתי פוסקת עם קונים שמתלבטים בינם לבין עצמם לגבי הרכב האידיאלי עבורם, הן מבחינת המצב והן מבחינת המחיר. התוצאה: מכירת רכב משומש יכולה להפוך עבורכם לסאגה של ממש עם בזבוז זמן יקר בו תצטרכו לחכות לקונה המתאים.
1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
עם חברת אוטו סנטר מכירת הרכב הופכת למהירה יותר
מתברר שיש אלטרנטיבה אחרת. אלטרנטיבה טובה בטוחה הוגנת ומהירה יותר: מכירת הרכב לחברת אוטו-סנטר האמינה והוותיקה. מכירת הרכב ישירות לחברה הידועה טומנת בתוכה יתרונות רבים עבורכם, והנה כמה מהם על קצה המזלג:
הוגנות ושקיפות: נציגיה המקצועיים של אוטו סנטר יבדקו את רכבכם בהוגנות ושקיפות מלאה, תוך התאמת המחיר למצב הרכב ותנאי השוק.
מהירות ויעילות: שם המשחק באוטו סנטר הוא מהירות ויעילות. בסופו של יום מדובר על חברה עסקית ולא על אנשים פרטיים שזמנם בידם, על כל המשתמע מכך. וכך, ברגע שתגיעו עם הרכב יבוצע הליך מסודר ויעיל בו תבחנו יחד עם נציגי אוטוסנטר את פרטי הרכב, הנראות, קבלת הצעת מחיר ראשונית ולאחר ההסכמות המשותפות הרכב יעבור בדיקה במכון בדיקה חיצוני מקצועי על חשבון אוטוסנטר. כך תוכלו לדעת בדיוק מהו מצבו האמיתי של הרכב ולהתקדם לעסקה מושכלת על סמך נתונים אותנטיים.
העברת בעלות על חשבון החברה: באוטו סנטר חוסכים מכם את התור וזמן ההמתנה בסניפי דואר ישראל (ואת התשלום הנלווה לכך) והם פשוט עושים הכל עבורכם. אתם תוכלו בינתיים לשבת על כוס קפה בחדר ההמתנה ולאחר זמן קצר העברת הבעלות תושלם ותוכלו לצאת מסניף החברה רגועים כשאתם יודעים שמכרתם אותו לגורם אמין, והקונה הבא יוכל ליהנות מהרכב אותו טיפחתם ותחזקתם במשך שנים.
תשלום מיידי: באוטו סנטר אתם יכולים להיות רגועים לחלוטין. השקיפות המלאה של נציגי החברה נמשכת לכל אורך התהליך, החל מהגעתכם בפעם הראשונה לאחד מסניפי הרשת, דרך הבדיקות המקצועיות, וכלה בתשלום המועבר לכם במלואו מידית (השלמת ההעברה מתבצעת תוך 72 שעות), בלי טריקים ובלי שטיקים.

למעלה משני עשורים של אמינות ומקצועיות ללא רבב

חברת אוטו סנטר מקבוצת HERTZ ו"מאיר" מתמחה בקנייה ומכירה של כלי רכב יד שנייה, אפס ק"מ, ליסינג פרטי וטרייד אין, והיא הפכה עם השנים להיות ה"טרייד אין" הרשמי של יבואן הונדה בארץ. החברה הוקמה בשנת 2000 והיא מונה כיום 17 סניפים בפריסה ארצית המאופיינים בסטנדרטים גבוהים במיוחד לשירות לקוחות ולסיפוק חווית קניה מושלמת. הערכים שמובילים את אוטו סנטר הם חוויית מפגש עם הלקוח, אמינות בכל מחיר ושקיפות מלאה .

מהיום גדולים גם בקניית רכבים!

בשורה התחתונה מכירת רכב משומש מעולם לא הייתה קלה וידידותית יותר. השקיפות לאורך כל הדרך, השירותיות הגבוהה, הסימפטיות של נציגי החברה, ההוגנות, התשלום המידי, העברת הבעלות המהירה, והעובדה שכל התהליך נעשה תחת קורת גג אחת, הופכים את מכירת הרכב (או קנייתו) לחוויה אחרת, חוויה אותה לא תשכחו זמן רב.


פורסם לראשונה: 09:12, 19.08.21