שוק תחליפי חלב משגשג באופן גלובלי בשנים האחרונות - ולא נראה שהוא עומד להפסיק. על פי ההערכות של חברת המחקר Grand View Research, שוק היוגורט ללא חלב צפוי לגדול בקצב שנתי מסחרר של 19% בין השנים 2020 ל-2027, אז הוא יגיע להיקף של יותר מ-10 מיליארד דולר. מבין התחליפים הנפוצים, הנפוץ ביותר הוא סויה, אשר צפוי להמשיך להוביל את התחום גם בעשור הקרוב בשל ערכיו הטובים ורמת החלבון הגבוהה.
בכל שנה מושקים מוצרים חדשניים בעולם תחליפי החלב, אשר מאפשרים לצרכנים לגוון ולהעשיר את תזונתם. על רקע ההתפתחות והגיוון, לצרכנים של היום יש דרישות גבוהות מהמוצרים שהם קונים - מבחינת מרכיבים תזונתיים, מרקם ובעיקר הטעם. הצרכנים של היום לא מתפשרים על פחות מ'טעים מאוד', ורוצים ליהנות ממה שהם אוכלים, בנוסף ליתרונות הבריאותיים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: תנובה)
מהם היתרונות התזונתיים שהביאה סדרת BIO של תנובה Alternative לשוק הישראלי? ואיך בונים מנה טעימה ומזינה עם BIO?

אפשר ליהנות מיתרונות היוגורט במוצרים ללא חלב

יוגורט נתפס כמוצר החלב הבריא ביותר ולא בכדי. כעת מתברר שניתן ליהנות מיתרונות היוגורט גם במוצרים ללא חלב. הסוד נמצא בתהליך הדומה של ייצור יוגורט חלבי ומעדן צמחי - בשניהם יש תהליך החמצה עם חיידקים המועילים לפעילות השוטפת של הגוף. תהליך זה נותן למעדנים צמחיים, כמו סדרת BIO של תנובה Alternative המבוססת על סויה, מרקם חלק וטעם מרענן.
3 צפייה בגלריה
(צילום: תנובה)
סדרת BIO של תנובה Alternative כוללת שילוב של חיידקים הנמצאים בשימוש לייצור יוגורט, יחד עם חיידקי ביפידוס, הנחשבים יעילים ותורמים לבריאות מערכת העיכול.

צריכה לאורך כל היום – ארוחת בוקר משביעה או נשנוש של אחר הצהריים

סדרת BIO היא פתרון טעים ובעל ערך תזונתי גבוה – ישירות מהמקרר, או בארוחת בוקר מפנקת עם פירות טריים, סילאן או טחינה, המשדרגים את הטעם ואת הערכים התזונתיים של המנה.

בוחרים בסויה – תחליף החלב המוביל בתחום

מפתחי סדרת BIO של תנובה Alternative בחרו בסויה כבסיס המוצר, בזכות הערכים התזונתיים והמאפיינים הייחודיים לו. ראשית, החלבון של הסויה הוא חלבון מלא המכיל את כל חומצות האמינו החיוניות שאנחנו חייבים לקבל מהמזון כי הגוף שלנו לא יודע לייצר ואיכותו של החלבון דומה לאיכותו התזונתית של החלב. בנוסף, הסויה נחשבת בתור הקטניה עם החלבון האיכותי ביותר בעולם הצומח.
3 צפייה בגלריה
(צילום: תנובה)

לא צריך להתפשר על הטעם - סדרת BIO מציעה עולם חדש של טעים

עבור מי שרוצה לגוון את המלאי במקרר עם מוצר לא-חלבי, וגם עבור מי שלא אוכל מוצרי חלב - אין זה אומר שצריך לוותר על מוצרים טעמים. סדרת BIO של תנובה Alternative מגיעה במגוון טעמים שלא כדאי לפספס: תות, אפרסק, פירות יער, טבעי או במתיקות מעודנת. מוצרי BIO משלבים פירות אמיתיים ו"סוגרים את הפינה" עם מנה משביעה ומהנה בצריכה יום-יומית נוחה, בשעות אחר הצהריים או הבוקר. חלק ממוצרי הסדרה מחזיקים בתו של האגודה הישראלית לסכרת (אי"ל).
עם גביע המספק 5-6 גרם חלבון, סיבים תזונתיים, סידן ו-ויטמין D- מוצרי סדרת BIO הם הפתרון המושלם לארוחות ביניים משביעות וטעימות.
זה הזמן להכיר את סדרת BIO של תנובה Alternative במגוון טעמים – לפרטים נוספים היכנסו>>