אחרי שנים של חוסר אחידות וקשיים בהשוואה בין ביטוחים, הרפורמה שיושמה לפני מספר שנים בביטוחי הבריאות בישראל מאפשרת כיום השוואה נוחה של מחירים ומרכיבים, לחלק מהכיסויים.
לכן, זה הזמן להבין מהו ביטוח בריאות פרטי, מה חשוב לוודא שכלול בביטוח הבריאות שלכם, ולהשוות בין הפוליסה שלכם לביטוחים של חברות ביטוח אחרות.
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

מהו ביטוח פרטי, והאם אנחנו זקוקים לו?

בישראל, מרביתנו מכוסים בקופות החולים ובשב"נים (מערכת ממלכתית-ציבורית), המספקים שירותי בריאות רחבים יחסית למדינות אחרות. אך יש ואנו נתקלים בתהליכים אלו בהמתנה ארוכה לתור, לעיתים בירוקרטיה ועוד.
על מנת להשלים את השירותים של מערכת הבריאות הציבורית ולזכות בביטחון בכל הנוגע לבריאות שלכם, ניתן לרכוש ביטוח בריאות פרטי, אשר מספק מגוון כיסויים מצילי חיים שאינם נכללים בסל הטיפולים הציבורי: התייעצות עם רופאים מומחים, ניתוחים מתקדמים, השתלת איברים, תרופות שאינן בסל התרופות, קיצור תורים לבדיקות ולניתוחים ועוד.
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
פוליסת ביטוח בריאות פרטית מציעה מענה מהיר, מקיף ומשתלם, היא חוסכת זמן המתנה לתורים וחוסכת עלויות של שירותים רפואיים פרטיים, ומעל לכל - היא מאפשרת לכם לקבל טיפול רפואי מתקדם ויעיל, בארץ או בחו"ל, במקרים של מחלות וסיבוכים רפואיים.
ביטוחי בריאות פרטיים אינם תלויים בתקציבי ממשלה ואישור סלי תרופות, והם מספקים את השירותים הנכללים בפוליסה, ללא קשר למצב מערכת הבריאות הציבורית ולרמת התפקוד שלה.
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

מה כדאי לוודא שיש לכם בביטוח בריאות פרטי?

אחד מהיתרונות של ביטוח בריאות פרטי הוא האפשרות לרכוש כיסוי ביטוחי מותאם אישית לצרכים הרפואיים ולתקציב שלכם.
ראשית, חשוב לבדוק האם קיים ביטוח מחלות קשות בביטוח הבריאות שלכם - מדובר בפוליסה הכוללת השתלות וניתוחים בחו"ל, אשר יכולה לחסוך למשפחה עוגמת נפש, חיפוש אחר מקורות מימון ובעיקר קיצור זמני המתנה, מה שיכול להציל את החיים של המבוטח.
חשוב לוודא שהכוח נמצא בידיים של המבוטח ומשפחתו מבחינת בחירת רופא מנתח, מימון הטיפול, טיסה והשהייה של המלווה (במקרה של טיפול בחו"ל).
עוד מרכיבים שחשוב לוודא שנמצאים בביטוח הבריאות הפרטי שלכם: מימון לתרופות שאינן בסל התרופות המצילות חיים ומאריכות חיים, אפשרות להקדמת בדיקות וטיפולים, השתלת איברים, בדיקות אבחון, התייעצות עם רופאים מומחים, אבחון מהיר ורפואה משלימה.

5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

ביטוח הבריאות של איילון כולל כיסויים ייחודיים, כגון: בחירה חופשית של רופא מנתח, כיסוי לתרופות מחוץ לסל המתחדש כל שנתיים וכיסוי ל-43 מחלות קשות ואירועים רפואיים, לרבות לאירוע שכיח: צנתור כלילי טיפולי.
הרפורמה שנערכה בישראל לפני מספר שנים יצרה פוליסה אחידה בין כל החברות, כך שהיום הרבה יותר קל להשוות את המרכיבים והשירותים הכלולים בפוליסות, ולהבין האם התשלום החודשי משתלם מול השירותים המסופקים.
ביטוח הבריאות של איילון כולל יתרון ייחודי ומהותי – ברגע האמת, למבוטח באיילון יש זכות בחירה חופשית מי יהיה הרופא המנתח, זאת בעוד במרבית חברות הביטוח האחרות עליו לבחור רופא מתוך רשימת רופאים שבהסדר.
בנוסף, הפוליסה באיילון כוללת כיסוי רחב לתרופות שלא בסל ותרופות בהתאמה אישית, כיסוי אשר מתמלא ומתחדש כל שנתיים.
בכל הנוגע למחלות קשות, הכיסוי כולל 43 מחלות קשות ואירועים רפואיים, כולל 100% פיצוי לצנתור כלילי טיפולי, אחד מההליכים השכיחים ביותר, שאינו מכוסה במרבית פוליסות הבריאות בענף.

5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
ביטוח הבריאות של איילון, אחת מקבוצות הביטוח הוותיקות, היציבות והאמינות בישראל, כולל שירות אישי באמצעות סוכן ביטוח מקצועי.
גם אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי - מומלץ להשוות ולגלות את ביטוח הבריאות המקיף והמשתלם של איילון, עם הכיסויים הייחודיים.
ישראלים רבים מחזיקים בביטוח בריאות פרטי בחברת ביטוח, אך הם לרוב נוטים להזניח את המעקב אחרי התאמת התנאים שהביטוח מספק להם.
כיום, על רקע היכולת הקלה להשוואה בין הפוליסות, כדאי להשוות בין החברות השונות, ולגלות שביטוח הבריאות של איילון כולל שילוב של כיסויים ייחודיים בתעריף משתלם, בחברת ביטוח מובילה ויציבה.
רוצים לשפר את השירותים הרפואיים שאתם מקבלים בביטוח הבריאות הפרטי שלכם? לפרטים ולהצטרפות, היכנסו>>

פורסם לראשונה: 15:21, 13.05.21