דמיינו לעצמכם חופשה בבקתת עץ יפהפייה עם כל הפסיליטיז הכי מושקעים שרק אפשר לחלום עליהם. אתם פותחים את הבוקר עם קפה משובח או חליטת צמחים, נהנים מציוץ הציפורים על העצים, מתמכרים לשקט המופלא, נושמים עמוק את אוויר ההרים ושוטפים את העיניים מול טבע עוצר נשימה. מתברר שהחלום הזה קרם עור וגידים, כשבחודש בינואר השנה נחנך ביישוב נווה אטי"ב הסמוך לחרמון, מלון פנדה ספא&ריזורט – כפר נופש אקסקלוסיבי יוקרתי ומוקפד, המצויד במגוון מרשים של מתקנים ושירותים, שכל מטרתו לספק לאורחיו שהייה מפנקת ושלווה באזור הגבוה, המרהיב והירוק ביותר של ישראל.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
המלון, הממוקם בלב חורש טבעי ארצישראלי שופע, מקנה למבקריו תחושה של חופשה חלומית בחו"ל. המתחם נרכש לפני כארבע שנים על ידי בעלים חדשים, ששיפץ אותו מא' ועד ת' והפך אותו לכפר נופש 5 כוכבים, ריזורט אקסקלוסיבי ומעודן בסגנון אירופי. המבנה המרכזי כולל חדר אוכל, לובי, מסעדת שף, מתחם פנאי מהנה עם סאונה יבשה, חדר כושר, חדר ביליארד ובריכה מקורה ומחוממת. פינוק נוסף מספק מתחם הספא, הכולל 10 חדרי טיפולים מסוגים שונים לצד חמאם טורקי.
המתחם כולו משובץ צמחיית נוי משובבת עין, והעיצוב המהודר ניכר בכל פינה של המלון: הריצוף נעשה באבן בזלת מקומית, משולב שיש יוקרתי, נתלו נברשות מזהב ועוצבה תאורה מיוחדת, שמקנה למקום ניחוח ייחודי. בלילה המתחם כולו מואר בתאורת לד קסומה, והתוצאה: תפאורה עוצרת נשימה לאורך כל היממה
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

"שירות, שירות, שירות"

44 בקתות האירוח בכפר מרווחות, מעוצבות ומצוידות תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר, כאשר לבחירת האורחים מוצעות בקתות משני סוגים: דלקס ודופלקס. חדרי הדלקס, שגודלם כ-25 מ"ר, כוללים מיטה זוגית וסולם לגלריה, שבה עוד שני מזרונים לילדים. בין הבקתות מסוג הדלקס ישנן גם כאלה הכוללות בריכה או ג'קוזי פרטיים. הסוג השני הוא בקתת הדופלקס המשפחתית - שתי קומות בשטח של כ-50 מ', המיועדת לעד שישה אורחים, כשבכל קומה מיטה זוגית וכורסה נוספת נפתחת. כלל הבקתות במלון הן "חדרים חכמים" וכמובן ממוזגים, ולרשות האורחים עומדות בכל בקתה מכונת אספרסו, עמדה להכנת קפה/תה, כספת, טלוויזיה עם מגוון ערוצים (כולל ערוצי ילדים) ומרפסת ישיבה חיצונית. את המכוניות מחנים בחנייה החיצונית המיועדת לאורחים בלבד.
"הרעיון הוא לנסוע שלוש שעות מהמרכז, להגיע למקום קסום ולהעלות תמונות לאינסטגרם. אין אחד שלא שואל בתגובות: 'באיזו מדינה זה?'", מספר בגאווה מנהל המלון עמי ישראל ומוסיף שהביקוש עצום. לדבריו, הכותרת של הריזורט החדש היא השירות שזוכים לו האורחים: "שירות, שירות, שירות - זה הבוקר טוב והערב טוב שלי. אנחנו לוקחים את מזוודות האורחים לחדרם, בסוויטה מחכים להם מים צוננים, קריאות שירות נענות בתוך דקות ספורות. עובד במלון שלי צריך להיות אדם חייכן, אוהב אדם ואירוח, זה הדגל של פנדה ספא&ריזורט".
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
עובדי הקבלה, הזמינים 24/7, מצוידים במידע על כל אפשרויות הבילוי באזור – מסלולי טיולים, אתרי עניין ואטרקציות, מפלים, טבע, קיאקים, קטיף פירות ועוד, וישמחו לשתף בהם את האורחים.
לפרטים נוספים והזמנות:
טלפון - 04-6985888
ההרשמה לחגים בעצומה!
כתובת המלון: צפון הגולן, נווה אטי"ב