הפתרונות השונים לקבלת תשלום באשראי רושמים זינוק משמעותי בשנים האחרונות, הודות לפיתוח פתרונות טכנולוגיים חדשים ואימוץ נרחב בקרב הישראלים. התשלום בנייד או בשעון חכם בחנויות הפך לסטנדרט, והצרכנים מצפים לנוחות מקסימלית בתשלום לעסקים מכל סוג וגודל - החל מהקוסמטיקאית, דרך טכנאי המזגנים ועד עורכת הדין. מספר הולך וגדל של עסקים קטנים שואף לפתוח חנויות אונליין כדי להגדיל את ההכנסות ואת קהל היעד הפוטנציאלי.
הנתונים מדברים בעד עצמם: על פי המידע העדכני ביותר של חברת שב"א, הוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי ביולי-אוגוסט 2022 רשמו שיא נוסף ועלייה של 6.1% לעומת החודשים המקבילים שנה קודם לכן. ההוצאות בעסקאות אונליין רשמו צמיחה שנתית גדולה אף יותר בשיעור של 7.7%.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Shutterstock)
עוד עולה מהנתונים של שב"א כי הישראלים מאמצים בחום את הארנקים הדיגיטליים במכשירים הניידים ובשעונים החכמים - היקף ההוצאות בארנקים דיגיטליים צמח באוגוסט האחרון פי 5.5 לעומת התקופה המקבילה ב-2021. נתח ההוצאות באמצעות ארנקים דיגיטליים בעסקאות פיזיות בבתי העסק הגיע באוגוסט ל-10.5%. שיעור העסקאות החכמות (EMV) הגיע לנתון מרשים במיוחד של 89.3% מההוצאות בכרטיסי אשראי.
מהם הפתרונות המתקדמים ביותר בעולם קבלת התשלומים באשראי עבור עסקים קטנים?

העסקים הקטנים (וגם הצרכנים) של היום הרבה יותר דיגיטליים

על רקע הצמיחה הגדולה בתשלומי אשראי ותשלומים בנייד, בעלי עסקים קטנים וכל מי שרוצה להקים עסק ועומד בפני בחירת אמצעי קבלת התשלום שיציע - צריכים לוודא שהם מציעים פתרונות נוחים עבור כל הצדדים.
עסקים המתבססים נכון להיום על מזומן, מבינים בשלב מסוים כי על מנת להמשיך לגדול ולהתפתח, הם זקוקים לפתרונות מתאימים של קבלת תשלום. הרחבת אפשרויות התשלום מובילה לגידול בהכנסות, מביאה לקוחות חדשים ומאפשרת לכל הלקוחות ליהנות משירות נוח יותר כמו פריסת תשלומים ומעקב נוח יותר אחרי הוצאות.
מעבר לכך, קבלת תשלום באשראי הרבה יותר נוחה ומסודרת עבור בעלי העסקים עצמם - קוסמטיקאית לא צריכה לקום מהכיסא כדי לקבל תשלום, בעלי מקצוע כמו מורים פרטיים ונותני שירות טכני יכולים לגבות תשלום באופן מאובטח ומיידי, חנויות ודוכנים לא צריכים להחזיק סכומים גבוהים במזומן.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Shutterstock)
חלק מהפתרונות בהם משתמשים עסקים קטנים נכון להיום, כמו אפליקציות שהמטרה המקורית שלהם היא העברת כספים בין חברים - מטילים מגבלות על היקפי התשלום, מה שחוסם את פוטנציאל הצמיחה של העסק.
החדשות הטובות הן שיש כיום פתרונות מתקדמים ונוחים ממש כמו קבלת תשלום באפליקציה - אך עם כרטיס אשראי. אם בעבר חיבור לשירות סליקה היה תהליך ביורוקרטי וארוך, היום אפשר להתחיל לקבל תשלום במספר קליקים ותוך יום עסקים אחד. כאשר ההצטרפות קלה ופשוטה והפתרונות הולכים ומתקדמים - קבלת תשלום באשראי הופכת להיות סטנדרט של נוחות עבור עסקים קטנים.

השלב הבא בעולם התשלום בטאץ' - כך תוכלו לחייב מהטלפון הנייד

אחד השירותים הנוחים ביותר בשוק הוא האפשרות לקבל תשלום באשראי בטאץ' ישירות מהטלפון בנייד, ללא צורך במסוף או בהקלדת נתונים.
Payware היא אפליקציה בלעדית לישראכרט, המאפשרת לעסקים קטנים, ניידים או עצמאיים להיפרד ממסוף האשראי המסורתי ולחייב ישירות מהטלפון הנייד, אשר נמצא בכל מקרה אצל בעל העסק.
מדובר בפתרון התשלום הראשון בישראל אשר מאפשר לקבל תשלום מכרטיסי אשראי ישירות מהמכשיר הנייד מכל מקום ובכל זמן, עם הגנה ברמות האבטחה הגבוהות והמחמירות ביותר.
הפתרון החדשני, אשר פותח בשיתוף פעולה בין קבוצת ישראכרט וענקית התשלומים הגלובלית Verifone, מציע ממשק ניהול למעקב בזמן אמת אחרי כל העסקאות, קבלה אוטומטית למייל הלקוח, שירות ללא מגבלת סכומי העברה ואפשרות לחלוקת החיובים לתשלומים. ההצטרפות קלה ומהירה - אחרי רישום קצר מול ישראכרט, אפשר להוריד את האפליקציה הייעודית ולהתחיל לקבל תשלום.

שליחת בקשת תשלום בלינק - פתרון פשוט ונוח

פתרון קבלת תשלום לעסק צריך להיות נוח עבור הלקוח ועבור העסק גם יחד. ישראכרט עסקים מאפשרת לבעלי עסקים לשלוח ללקוח בקשת תשלום בלינק פשוט ונוח בוואטסאפ, ב SMS או באימייל - כל מה שהלקוח צריך לעשות הוא להיכנס לעמוד מאובטח ולהקליד את פרטי האשראי. הקבלה נשלחת באופן דיגיטלי ואוטומטי למייל שלו, והעסק זוכה לבקרה מקרוב אחרי כל עסקה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Shutterstock)
מדובר בפתרון מעולה שמאפשר לבעלי מקצוע שנותנים שירות, מעטפת פתרונות לחיוב הלקוח בכל מקום ובכל עת.
מדובר על פתרון מעולה לבעלי מקצוע הנותנים שירות בבית הלקוח או בחוץ, וצריכים פתרון אמין ונוח במיוחד לקבלת תשלום באשראי.

הרבה מעבר לקבלת תשלומים - מגוון שירותים וכלים לעסקים קטנים ובינוניים

ישראכרט עסקים מאפשרת לעסקים לצמוח, עם מגוון רחב של שירותים ללא תשלום או בתשלום חודשי קבוע: E.Z Match מערכת המבצעת התאמות חיובים וזיכויים בבית העסק, ומוודאת שכל הכסף נכנס לחשבון הבנק. מערכת ניהול מקיפה ללא תשלום המציגה בצורה נוחה מידע נרחב, שליחת עדכונים בזמן אמת על אירועים פיננסיים, שירות Data Direct המאפשר לעסק להכיר טוב יותר את קהל הלקוחות ואת המתחרים וישראכרט Target, פלטפורמת פרסום מבוססת-דאטה, שירות ייחודי ובלעדי של ישראכרט לעסקים המאפשר לעסק להגיע לקהלי יעד חדשים ולהגדיל את הפעילות של לקוחות קיימים, באופן אפקטיבי, ע"י קמפיינים פרסומיים מפולחים ומתוזמנים.
אם אתם רוצים לקבל תשלומים בקלות, לשפר את השירות ללקוחות, לעקוב אחרי הפעילות הפיננסית, להכיר את הלקוחות ולהגיע לקהלים חדשים - ישראכרט לעסקים היא הכתובת.
לפרטים נוספים על הפתרונות המתקדמים לקבלת תשלום באשראי ומגוון שירותים נוספים של ישראכרט לעסקים, היכנסו>>