מוגש מטעם BRAVO
פינת ה-BRAVO בתוכנית "פותחים יום"
חאניה היא העיר השנייה בגודלה באי כרתים, עיר עתיקה ומלאת קסם עם סמטאות צרות עתיקות, נמל ונציאני, שלל אטרקציות, חופים מטריפים וקולינריה משובחת. בחודשי הקיץ נהנים המבקרים בה משמש חמימה וים צלול, מה שהופך אותה למקום מושלם לחופשה בלתי מושלמת של בטן גב, פעילות ספורט ימי וטיולים בטבע.
האטרקציות שאסור לפספס
הנמל הוונציאני העתיק – ללא ספק האטרקציה השווה ביותר באזור. זהו נמל עתיק ומרתק, שריד לכיבוש הוונציאני באי, מהמאה ה-14. בין השאר תוכלו לבקר במגדלור ובמבצר העתיק ולגלות את החנויות הקטנטנות ודוכני האוכל הטעימים. הקסם האמיתי מתחיל לקראת השקיעה, אז השמש צובעת את הנמל בכתום ומי שיספיק לתפוס שולחן קרוב לקו המים, יזכה לחוויה בלתי נשכחת.
השוק המקומי - השוק המרכזי של חאניה ידוע בקרב המקומיים כ-"אגורה". מדובר על שוק מקורה ונעים לביקור בו ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים טריים, תבלינים, פירות וירקות, גבינות, דגים ועוד, כל זאת לצד מסעדות אותנטיות מצוינות וזולות עם מנות מקומיות ובינלאומיות. לצד האוכל הטעים והתוצרת החקלאית הצבעונית תוכלו למצוא במקום גם מזכרות, תכשיטים, בגדים, מוצרי עור ועוד.


1 צפייה בגלריה
קו הטיסות של ישראייר לחאניה. יותר מ-75% שביעות רצון
קו הטיסות של ישראייר לחאניה. יותר מ-75% שביעות רצון
קו הטיסות של ישראייר לחאניה. יותר מ-75% שביעות רצון
(יח"צ)

צלילה ושנורקלינג – כעיר חוף קסומה מציעה חאניה לא רק חופשה קלאסית של בטן- גב אלא גם שלל פעילויות ימיות מלהיבות דוגמת שנורקלינג וטיולי צלילה בהם תוכלו לצפות במינים נדירים של דגים, צמחיה ימית מגוונת וספינות טרופות עתיקות. מרבית מרכזי הצלילה נמצאים בחופיה הצפוניים של העיר.
קו ישיר לחאניה: פרי שת"פ בין ישראייר למלונות בראון
קו ישראל-חאניה נולד בעקבות שותפות ישראייר ורשת מלונות בראון בריזורט המפנק שלאחרונה קיבל הוקרה ממותג היוקרה curio collection של רשת מלונות הילטון העולמית. מדובר בטיסה ישירה של פחות משעתיים ונחיתה בגן עדן. ישראייר טסים באופן ישיר ליעד זה פעמיים בשבוע , בימי שני ושישי, והטיסה הראשונה בקיץ הקרוב צפויה להתקיים ב- 10.5.
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לקו הטיסות הישיר של ישראייר לחאניה
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה לקו הטיסות ישראייר-חאניה לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שטס בישראייר לחאניה שנשאל שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון מהטיסה ומהחופשה והאם הייתם ממליצים עליה לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק לקו הטיסות של ישראייר לחאניה משום שיותר מ-75% ממי שטסו היו שבעי רצון.
מלון מומלץ בחאניה: ריזורט Brown Isla של רשת בראון הבינלאומית
הריזורט הושק במאי 2023 וכולו משדר יוקרה ופינוק החל מהעיצוב המוקפד, המשך בפינוקים ועד לנופים המרהיבים. במלון כ- 200 חדרים מסוגים שונים, בין היתר חדרי דלוקס וסוויטות עם בריכות פרטיות, וכל החדרים גדולים ומרווחים במיוחד. הריזורט ממוקם ממש על שפת הים וממנו יוצא דק צף שמאפשר גישה לים. במלון מתחם ספא, חדרי טיפולים, מתקנים וחדר כושר, מועדון ילדים, פינות ישיבה מסוגים שונים החל ממיטות שיזוף ועד לערסלים ופינות אינסטגרמיות.
להזמנת טיסת ישראייר לחאניה לחצו כאן
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
מוגש מטעם BRAVO