החיים במאה ה-21 מתאפיינים בהתפתחויות טכנולוגיות מואצות המשנות את אורחות חיינו לבלי הכר. אלו משפיעות על אופני הצריכה שלנו, על הצורה בה אנו רוכשים השכלה, על שוק התעסוקה וכן על הדרך בה אנו פוגשים את בני ובנות זוגנו. בין היתר הן הופכות את בית המגורים שלנו לבית "חכם" יותר עם מערכות תאורה, מיזוג או חשמל מתקדמות וחסכוניות מבעבר. השינויים בגזרת הבית אינם פוסחים גם על חדר השירותים ונראה שהמהפכה הבאה בתחום מגיעה מכאן, מישראל: הכירו את INVENT האסלה החכמה הראשונה בעולם עם הטכנולוגיה המהפכנית ששואבת 100% מהריחות באופן מידי. מדובר על פטנט כחול - לבן הכולל טכנולוגיה מהפכנית המפנה ריחות באופן מוחלט. פיתוח המוצר ארך 7 שנים ומי שעומד מאחוריו הוא הממציא המוכר יחזקאל שחר, בעל 25 שנות ניסיון בפיתוח טכנולוגיות למניעת ריחות בחללים סגורים.
איך עובדת טכנולוגיית INVENT?
האסלה החכמה מצוידת בשלט אלחוטי ותאורת LED והיא מזהה את המשתמש באמצעות חיישנים מתקדמים אשר מפעילים שני מפוחים עוצמתיים ושקטים השואבים את כל הריחות, החיידקים וחלקיקי האוויר, לפני שהם מספיקים להתפשט לחלל החדר. הריחות הלא נעימים מופנים היישר למערכת הביוב ומשאירים את אוויר החדר נקי ונעים במיוחד. כל התהליך קורה בצורה אוטומטית, שקטה וללא מגע יד אדם כלל. INVENT מגיעה עם תאורת לד המותקנת בתחתית גוף האסלה ןמסייעת למשתמשים גם להתמצאות בלילה ואף משמשת כסמן למצב ההפעלה של האסלה: אור כחול משמעותו כי המערכת עובדת בצורה אוטומטית באמצעות חיישני תנועה ואור ירוק משמעותו כי המערכת עובדת באופן רציף המותאם לשומרי השבת שבינינו. המעבר בין המצבים השונים מתבצע באמצעות שלט אלחוטי המאפשר לכבות את המערכת, להדליקה או להתאימה למצב שבת. השלט מאפשר כמו כן לבחור את עוצמת השאיבה הרצויה של האסלה.
מה ההבדל בין INVENT לאסלה או מערכת אוורור?
אם משווים את INVENT לפתרונות הקיימים של אסלה רגילה או מערכת אוורור תקרתית, הרי שהאסלה הרגילה כידוע אינה מונעת ריחות כלל ומערכת האוורור לעומתה אינה יעילה במניעת ריחות, דורשת תעלות והנמכת תקרה, צריכת חשמל גבוהה, והאפקט שלה מגיע, אם בכלל, רק לאחר זמן ממושך מאוד. ב- INVENT לעומת זאת תיהנו מפיתרון אלגנטי המונע ריחות באופן מוחלט בצורה מידית ומהירה, פיתרון אוטומטי שאינו דורש תשתיות אוורור ועובד על מתח נמוך. אם כבר הזכרנו את מתח החשמל הנמוך הרי ש- INVENT היא האסלה הראשונה בעולם שמאפשרת לכם ליהנות מפתרון לאיכות חיים מתקדמת גם ללא נקודת חשמל, וזאת בזכות סוללה נטענת שמספיקה בממוצע לחודש של שימוש ללא הטענה.
עיצוב פטנטי ופורץ דרך
בעזרת האסלה החכמה של INVENT, אדריכלים ומעצבים מעניקים ללקוחות שלהם איכות חיים מתקדמת ובו בזמן חוסכים תשתיות מסובכות ומכוערות של אוורור. אסלת INVENT מעוצבת בצורה פורצת דרך עם קווים קלאסיים ונקיים המקנים לה מראה עדכני, מונעים הצטברות של אבק ולכלוך ומאפשרים ניקוי יעיל וקל גם מבפנים וגם מבחוץ. האסלה מגיעה בצבעים שחור או לבן לבחירתכם והותקנה בה טכנולוגית RIMLESS המאפשרת שטיפה היקפית ויסודית בכל הדחה. כמו כן היא בעלת 4 שכבות של ציפוי אנטי-בקטריאלי מיוחד המקנים לה ניקיון אופטימאלי. ב-INVENT לא התפשרו על שום פרט וגם מושב האסלה מאופיין בעיצוב דק, חומר עמיד לשנים ארוכות ויכולת שליפה מהירה לניקוי קל.
לרכישה במחירי השקה
את אסלת העתיד INVENT ניתן לרכוש כעת במחירי השקה בחנויות ורשתות מובילות דוגמת אלוני, אליאב קרמיקה, חרש, בר-עמי, דור וצורי, קבוצת חסון ועוד.
רוצים שנציג יחזור אליכם?
פורסם לראשונה: 11:33, 15.07.21