לא בכל יום עולה מנטליסט צעיר ומבטיח מישראל שמצליח להמם את מיטב המפורסמים המקומיים וכוכבים בינלאומיים. אביב דורה הספיק להדהים סלבס כמו עומר אדם, נטע אלחמיסטר, נתן גושן, עדן חסון ועוד רבים אחרים. בהופעות שלו בחו"ל הצליח לקרוא מחשבות למפיקי המוזיקה הגדולים בעולם, ביניהם מרטין גריקס, ה-DJ הבינלאומי המוביל ומפיקי המוזיקה המרוויחים בעולם, The Chainsmokers.
דורה הצליח לצבור את מספר ההתארחויות הגבוה ביותר לאמן חושים בתוכניות טלוויזיה, והוא גם מככב בתכנית טלוויזיה חדשה אותה יצר, 'המנטליסט', אשר משודרת בהוט, יס, פרטנר וסלקום TV.
3 צפייה בגלריה
(צילום: ערן לוי)
מה הופך את דורה למי שסלבס מתייעצים איתו על ההחלטות החשובות ביותר בחיים, ואנשי עסקים רוצים בקרבתו?

"הציעו לי דירה בחינם תוך פחות מדקה"

בעקבות ההופעות בכנסים מקצועיים, אנשי עסקים רואים את הפוטנציאל העסקי העצום של דורה בפגישות עסקיות. "מזמינים אותי לפגישות לסגירת חוזים כדי לקרוא שפת גוף של הצד השני ולהמליץ האם לסגור או לא לסגור את העסקה", אומר דורה.
דורה משתף כי "צילמתי קטע לבעלים של חברת נדל"ן גדולה, אמרתי לו לחשוב על סיטואציה בלתי נשכחת שקרתה לו, איפה היא קרתה ובאיזו שעה- והצלחתי לתאר לו אותה בלי שום רמז. תוך דקה הוא הציע לי דירה במתנה רק כדי שאסביר לו איך עשיתי את זה".
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
מה שמייחד את דורה והופך אותו לאטרקטיבי הרבה יותר, הוא העובדה שהוא לא מסתיר את השיטות שלו. "אני מסביר למי שמולי איך זה קרה ומהן השיטות שהשתמשתי בהן כדי לשלוף נתונים ולהשפיע באופן מנטלי על הסביבה. זה רק מגביר את התדהמה וההערכה שאני מקבל, אחרי שמבינים את היכולת המנטלית הנקייה שהם ראו מולם".

מופע וירטואוזי וקליל - כל הסיבות לביקוש הגבוה ולהופעות סגורות 4 חודשים מראש

המופע של אביב דורה, אשר זמין לכנסים מקצועיים ואירועים עסקיים, רושם ביקושי שיא עם המתנה של 4 חודשים.
המופע מבוסס על טכניקות פסיכולוגיות כמו תקשורת בלתי מילולית ויכולת השפעה מחשבתית, מתוך מטרה ליצור חוויה בלתי נשכחת. באמצעות היכולת הווירטואוזית, האופי הייחודי, ההומור והכריזמה שלו, דורה משאיר את הקהל המום, מופתע ועם טעם לעוד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: ליאת לרנר)
יכולת ההתאמה המדויקת עבור כל לקוח מאפשרת לדורה להראות את יכולותיו בכל אירוע, ולהבטיח מענה מושלם לצרכים שלכם.
בעלי חברות, מנהלי HR ומפיקי כנסים - זו ההזדמנות שלכם לשלב מופע בלתי נשכח באירוע הבא. לפרטים היכנסו>>
פורסם לראשונה: 15:34, 29.12.22