מיד עם הכניסה לאולם התצוגה המרהיב, ניתן לזהות את הטאץ' הבינלאומי בעיצוב חללי התצוגה שבו היו מעורבים אדריכלים ומעצבים איטלקיים מהשורה הראשונה והקלאס העל-זמני שלו בולט בכל פינה.
המוצרים המוצגים בסניף מיובאים ממגוון המדינות הבולטות והמובילות בענף, ומהווים את הבשורה העדכנית ביותר עבור האדריכלים, המעצבים וחובבי העיצוב ברחבי הארץ.
אולם התצוגה המרהיב המושק בימים אלה והמשתרע על פני יותר מ-2,000 מ"ר, הוא אחת היצירות היפות שנבנו עד כה בישראל ואף במזרח התיכון.
אולם התצוגה של סניף הדגל של חברת BARAMI, אשר הוקם בהשקעת ענק של מיליונים, במתחם ה-D CITY הסמוך למעלה אדומים מביא לענף בשורה מפתיעה בענק.

אז… מה תוכלו למצוא בסניף הכי יפה בישראל בענף?!

מדובר באולם תצוגה ברמה בינלאומית, אשר צפוי למשוך אליו אדריכלים ומעצבים מכל רחבי הארץ, אין ספק שציבור המבקרים ייהנה ממבחר עצום ועדכני בניחוח איטלקי, של מותגים מובילים בעולם העיצוב בענף הקרמיקה, הסניטריה, האבן, הפרקטים והשיש. ביקור באולם התצוגה יוביל לחשיבה מחוץ לקופסא, מפתיעה, מרגשת ובעיקר תדבר חדשנות וסטייל בעולם העיצוב.
6 צפייה בגלריה
(צילום: בר-עמי)
נציגי החברות מאיטליה שביקרו באולם קבעו פה-אחד כי אולם התצוגה הינו אחד האולמות המקצועיים והיפים ביותר בעולם וכי אין עוד צורך לבקר בתערוכות, שכן הוא מקבץ את מיטב העיצובים המובילים בעולם.
סניף הדגל של חברת BARAMI, אשר נבנה במשך יותר משנה, שואף לשנות את דרך החשיבה של האדריכלים והמעצבים בענף הקרמיקה, בכל הנוגע לאפשרויות ומענה ללקוח הקצה.
האולם הרחב והמגוון מעניק עבור הלקוח אופציות חיות על פי סגנונות עיצוב, מה שמקל על הבחירה והופך את חלום הבית המושלם לקרוב מתמיד.
האולם תוכנן באופן שייתן מענה ויזואלי לאופן בו יותקנו האריחים בבית הלקוח, באמצעות תצוגה מתהפכת ממאונך למאוזן ועוד מגוון רחב של אמצעים המהווים מכלול האפשרויות לראיה רחבה עוד בשלב הרכישה.
6 צפייה בגלריה
(צילום: בר-עמי)
באולם ישנן מספר עמדות ישיבה עם אפשרות לחיבור מחשב נייד, על מנת למקסם את הנוחיות והנגישות לכל מעצב ואדריכל, ספריית חומרים ומניפות צבעים המאפשרות המחשת שילובי צבעים וחומרים, כמו טפטים, וילונות וכדומה.
לדברי סמנכ"ל החברה, מר יאיר בר-עמי ״המחירים צפויים להיות תחרותיים במיוחד, בזכות המלאי הגדול שנרכש לכבוד ההשקה, לצד שיתופי פעולה ייחודיים עם ספקים מאיטליה שלקחו חלק במיזם האדיר הזה".
6 צפייה בגלריה
(צילום: בר-עמי )
על פי ההערכות של BARAMI, “למעלה מ-30% מאנשי המקצוע מעולם העיצוב הישראלי יבקרו באולם במהלך השנה הקרובה, ויחוו את ההשראה והנוחיות מחללי העיצוב המדהימים שנבנו במקום".

תמיד לחדש, תמיד לרענן

‏BARAMI כבר למעלה מ-40 שנה מהווה בית מקצועי, חם ומזמין לאדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות פרטיים השואפים לעצב בתים ייחודיים, חד-פעמיים ויוצאי דופן.
6 צפייה בגלריה
(צילום: בר-עמי )
באולמות התצוגה של החברה תוכלו למצוא קולקציות חדשניות של המותגים המובילים בעולם, עיצובים שיוצרים טרנדים לצד קולקציות קלאסיות פרקטיות ומגוון פריטים ואקססוריז משלימים שמעוררים את הדמיון.
‏BARAMI שואפים לחדש ולהתחדש בהתמדה, בין היתר בביקור בתערוכות בחו"ל וקבלת השראה מהמגמות העכשוויות בעולם העיצוב הגלובלי. הקשרים האדוקים שהחברה פיתחה עם בתי העיצוב המובילים בעולם מאפשרים לה להציע שירות גמיש ואיכותי, במחירים תחרותיים.
6 צפייה בגלריה
(צילום: בר-עמי )

כל זה בעיר העיצוב ממש כמו באיטליה - ‏D CITY היא עיר העיצוב והבילוי של ישראל

‏D CITY הוא מתחם חדש הממוקם בפארק ישראל - מעלה אדומים ומציע כ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית במקום אחד. המתחם שמשתרע על פני 150,000 מ"ר של רחובות מעוצבים בניחוח של חו"ל, עושה מהפכה בתחום, הן בשל גודלו ויופיו, הן בשל המגוון החנויות שהוא מציע בתחום עיצוב הבית.
מאז פתיחתו, הפך המתחם לאתר חובה עבור מעצבים ואדריכלים, המבקרים במתחם כדי לגבש את הפרויקט עליו הם עובדים וליהנות מחוויית עיצוב המשתווה לביקור באיטליה ובירות עיצוב אחרות מסביב לעולם. ישראלים המשפצים או רוכשים דירה מגיעים ל-D CITY כדי לקבל השראה ולממש את חלום העיצוב המושלם לבית שלהם.
6 צפייה בגלריה
(צילום: דיסיטי )
מגוון המותגים והספקים, החנייה המקורה ממנה עולים ישירות למבחר עצום של חנויות, אפשרויות הבילוי והריכוז של כל אלו במקום אחד - מבטיחים למבקרים ב-D CITY חוויה שאין כמותה בישראל.