האפליקציות המתקדמות ואתרי האינטרנט של ימינו מאפשרים לנו לנהל מרחוק כמעט כל היבט בחיים - לעשות קניות, להזמין מונית, לשלם על חנייה ואפילו לשלוט במכשירי חשמל בבית. היום אנחנו יכולים לבחור את השירותים שאנחנו רוצים לקבל בנוחות ובמהירות, ישירות מהסלולרי או מהמחשב. עבור מי שמתמרן בין קריירה, משפחה וחיים חברתיים - הזמינות המרבית של השירותים היא עניין חשוב במיוחד, על מנת לאפשר ביצוע פעולות בשעות הפנויות (והמועטות) במהלך היום.
עם זאת, מערכת היחסים עם הבנק מעט יותר מורכבת מתקשורת חד-פעמית עם נהג מונית או שליח של וולט. במקביל למעבר לערוצים דיגיטליים, כולנו שואפים לשמור על היחס האישי והמסור אליו התרגלנו במשך השנים בסניף הבנק. לכן, לא מפתיע לגלות שעתיד הבנקאות נמצא בשילוב בין שני המרכיבים החשובים ביותר בהתנהלות מול הבנק - מצד אחד שירות דיגיטלי בשעות נוחות, ומצד שני עבודה מול בנקאים שמכירים אותנו ויודעים מה חשוב לנו. שירות הפרימיום פועלים PRO מציג את השלב הבא בשירות הבנקאי, הכולל תקשורת בדוא"ל, בצ'אט ובטלפון מול צוות בנקאים אישי מיומן ומנוסה, שמכיר אתכם . איך מצליח פועלים PRO להפוך את החיים לנוחים יותר? וכיצד מצטרפים לשירות?

זמינות מורחבת במייל, בצ'אט או בטלפון

שירות פועלים PRO מתאים לאורח החיים המודרני לאור הרחבת הזמינות של המענה מצוות הבנקאים: המוקד הטלפוני הייעודי של השירות, אשר זמין בכוכבית משלו (2081*) פעיל בשעות 08:00 עד 18:30, והמענה בצ'ט ניתן בשעות 08:00 עד 20:00, באמצעות צ'ט.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
דרכי ההתקשרות אל בנקאי פועלים PRO הן מגוונות ומאפשרות לכל אחד ליצור קשר בצורה ובזמן הנוחים לו - מוקד טלפוני, תקשורת מהירה בדוא"ל (לצירוף קבצים), שירות Call Me להזמנת שיחה עם בנקאי מקצועי ואישי בנוחות מהאתר או האפליקציה, צ'ט בוט וצ'ט אנושי לקבלת מידע וביצוע פעולות.

יחס אישי, מסור ויעיל - צוות בנקאים מקצוען בזמינות גבוהה

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של פועלים PRO הוא קבלת ליווי אישי מצוות בנקאים מיומן ומנוסה, שמכיר את הלקוח ומלווה אותו לאורך כל הדרך.
במוקד פועלים PRO ניתן לבצע מרחוק מגוון רחב של פעולות הקשורות בניהול החשבון, בעזרת טכנולוגיות זיהוי מתקדמות - ובכך לחסוך ללקוח את ההגעה לחתימה על מסמכים בסניף.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
עידו שוברט, לקוח פועלים PRO מספר כי "כל עניין שעולה מול הבנק, נפתר במהירות. מספיק שאשלח מייל וחוזרים אליי מהר. גם בשוק ההון אני מולם, פעולות שקשורות לאשראי - כל הפניות מקבלות מענה 'כמו שצריך' - קל, נוח, ובלי לבזבז הרבה שעות בטלפון או בסניף".
שוברט מספר כי "לבנקאית האישית שלי קוראים אדל והיא מעולה. היא יודעת הכל על החשבון, מה אני צריך ומה חשוב לי, ומסדרת כל דבר באופן מיידי. דרכי הפנייה מאוד אינטואיטיביות ופשוטות, ואפשר להסתדר ולקבל שירות כמו בסניף. יש לי חשבונות בבנקים אחרים ומול בנק הפועלים האינטראקציה הכי נוחה וקלה, בגלל שירות פועלים PRO."

מרגישים בנוח עם ביצוע פעולות דיגיטליות? פנו לסניף הבנק שלכם וגלו האם אתם מתאימים לשירות החדש

עבור לקוחות פועלים, ההצטרפות לפרו מתחילה בכפתור הצטרפות באתר, לאחריה מתקשר הבנקאי האישי ומבצע היכרות ותיאום צרכים מול הלקוח עמ לוודא התאמה לשירות ולביצוע פעולות דיגיטליות.
בנק הפועלים מזמין את לקוחותיו ולקוחות כל הבנקים העומדים בתנאי השירות להצטרף לעתיד הבנקאות ולהתאים את השירות הבנקאי לאורח החיים של ימינו - עם שירות מורחב, אישי ודיגיטלי.
3 צפייה בגלריה
דרור תאומים פרנקל, מנהל פועלים PRO
דרור תאומים פרנקל, מנהל פועלים PRO
דרור תאומים פרנקל, מנהל פועלים PRO
(צילום: אביב גוטליב)
דרור תאומים פרנקל, מנהל פועלים PRO, אומר כי "פועלים PRO במתכונתו החדשה נבנה מתוך הקשבה לצרכי הלקוחות, והבנה שאנחנו חייבים להתאים את עצמנו אליהם. הרחבנו משמעותית את שעות הפעילות, הגדלנו את מגוון דרכי ההתקשרות ללקוחות עם הבנקאים המקצועיים שלנו והלקוחות מנהלים איתם תקשורת אישית מתי ואיך שמתאים ללקוח. אני שמח לשמוע בכל יום מחדש את מילות התודה של הלקוחות שלנו, ואת שביעות הרצון הגבוהה שלהם מהשירות החדשני והמתקדם של PRO".
•שירות פועלים pro של בנק הפועלים מיועד ללקוחות המצורפים לשירותי קבלת מידע וביצוע פעולות בדיגיטל ובטלפון. השירות כפוף לתנאי החשבון והבנק וכרוך בעמלות בהתאם לתעריפון הבנק. הבנק רשאי לשנות את תנאי השירות בכל עת.