מוגש מטעם גדות אגרו
היתושים (או ליתר דיוק היתושות), הם מטרד ידוע המופיע בעונת הקיץ ולאורך כל השנה, סביב מקורות של מים עומדים בסביבת הבית. הרשויות המקומיות נוהגות לרסס את בתי הגידול ומוקדי המים לאורך כל השנה לקראת העונה החמה, אך הן אינן מרססות בבתים פרטיים, מה שמשאיר את הסיכוי להתפשטות.
החדשות הטובות הן שהדור הבא של מלכודות היתושים כבר כאן, והוא זמין בישראל. המלכודת האקולוגית והחדשנית של In2Care, אשר נמכרת בעשרות מדינות, מספקת מענה מקיף ויעיל, ללא ריסוס וללא ריחות, להשמדה מסיבית של יתושים בחצר או בגינה. מהו מנגנון ההפעלה הייחודי של מלכודת In2Care? ומה הופך אותו ליעיל הרבה יותר מפתרון סטנדרטי?
הגנה רב-שכבתית מתקדמת: הפצת החומרים הפעילים למקורות מים נוספים במרחב ופגיעה ביתושות ובדורות הבאים
מלכודת In2Care מעניקה זירת הגנה רב שכבתית, עם מנגנון ייעודי וייחודי המראה יעילות גבוהה נגד שני סוגי היתושים הנפוצים ביותר בישראל: יתוש הקולקס (היתוש המצוי) ויתוש הנמר האסייתי (הטיגריס האסייתי).
איך זה עובד? ראשית, היתושה נמשכת אל המלכודת, שם היא מטילה את ביציה במים. בעקבות הרכב החומר במים, הדורות הבאים לא מתפתחים, וכך מצטמצמת משמעותית אוכלוסיית היתושים והחשיפה לעקיצות.
בנוסף, בזמן ההטלה, החומרים הפעילים נדבקים לגוף היתושה, אשר מממשיכה במעופה ומפזרת אותם בכל מקווה מים אליו היא מגיעה להטיל ביצים נוספות. למעשה, מלכודת In2Care 'משתמשת' ביתושה עצמה כדי להפיץ את החומרים הפעילים ולהגביר את אפקט ההדברה, מה שמונע התרבות של יתושים בסביבה ומפחית משמעותית את הסיכוי להיעקץ. יתרון זה יעיל במיוחד עבור מקורות מים שלא זוהו ולא יובשו לקראת הקיץ – היתושה נושאת איתה את חומרי ההדברה אל אותם מקורות נסתרים.
בנוסף לכל, המלכודת כוללת הדברה ישירה של היתושות באמצעות הרכב החומרים המצוי ברשת המלכודת של In2Care ואשר נדבק לגוף היתושות בעת הטלת הביצים. הרכב החומרים מכיל בין היתר טכנולוגיה מתקדמת של שימוש בפטריות כנגד מזיקים, מבלי לפגוע בסביבה. באופן שכזה, המלכודת של In2Care יוצרת מספר שכבות הגנה המובילות להפחתת כמות היתושים באופן יעיל ומבוקר, ללא ריסוס של חומרי הדברה רעילים, אדים או ריחות רעים.

2 צפייה בגלריה
קרדיט
קרדיט
כך עובדת In2Care המלכודת האקולוגית החדשנית
(באדיבות גדות אגרו)
כיפת מגן להגנה במרחב של 400 מ"ר- בחצר, בגינה ובמרחבים ציבוריים
מלכודת In2Care מיועדת לשימוש חיצוני בלבד, מה שהופך אותה לפתרון המושלם לחצרות בתים וגינות, וגם למוסדות כמו בתי אבות, בתי חולים, מוסדות חינוך, בתי ספר, גני ילדים, פארקים ציבוריים וגינות ציבוריות. לכן, מדובר בבשורה שחשוב לכולם להכיר- החל מבעלי בתים פרטיים ודירות גן, דרך מנהלי מוסדות ציבור, מנהלי מחלקות שפע ואיכות הסביבה ועד מדבירים וגננים, אשר כדאי שיהיו מודעים לפתרון האפקטיבי לאחת הבעיות הנפוצות ביותר בקיץ הישראלי ועתה גם מהוות סיכון ממשי.
טווח היעילות של מלכודת In2Care מטפל בכ-400 מ"ר, אך ככל שמתקינים יותר מלכודות בתא שטח מרחבי, כך עולה היעילות הכוללת. כלומר, כאשר השטחים הסמוכים מטופלים גם הם, מתבצע דילול משמעותי יותר של אוכלוסיית היתושים, מה שמוביל לשיפור ניכר בהפחתת המטרד באזור כולו. למרות התפקיד ה"אפור" של הדברת יתושים, In2Care היא מלכודת דקורטיבית, המשתלבת בקלות בגינה ונראית ממש כמו אחד העציצים.
2 צפייה בגלריה
2 קר
2 קר
מלכודת In2Care: משתלבת נפלא בכל גינה ומגנה על יושבי הבית מפני יתושים באופן רב שכבתי
(באדיבות גדות אגרו)
מלכודת In2Care מותקנת רק על ידי מדביר מוסמך - להדברה יעילה ומקצועית
הרכישה וההתקנה של מלכודת In2Care נעשית באמצעות מדביר מוסמך בלבד. אחת הסיבות לכך היא העובדה כי מדביר מקצועי יודע היכן למקם את המלכודת (או המלכודות) על מנת להגיע למקסימום אפקטיביות. מעבר לכך, המלכודת דורשת תחזוקה המבוצעת על ידי איש המקצוע המוסמך כאחת לחודש.
לרשימת המדבירים המוסמכים בישראל, באתר של המשרד להגנת הסביבה, לחצו כאן
מלכודת In2Care מיובאת ומשווקת בבלעדיות על ידי חברת גדות אגרו, המחזיקה ניסיון של יותר מ-70 שנים בתחום החקלאות והביוטכנולוגיה החקלאית. החברה מתמחה במוצרים להגנת הצומח, זרעים, דשנים, תכשירי הזנה וחומרי הדברה לקהל המקצועי והפרטי, על פי הרישיונות והתקינה מהמחמירים בשוק.
אל תפספסו ותיעקצו - פנו למדביר מוסמך ובקשו עוד היום את מלכודת In2Care לאיכות חיים נעימה בטוחה ונקייה מיתושים.
לפרטים נוספים על המנגנון הייחודי של מלכודת In2Care, היכנסו>>
*השימוש במוצר יעשה בהתאם להוראות המפורשות שעל גבי התווית בלבד ויבוצע על ידי מדביר מוסמך.
מוגש מטעם גדות אגרו

פורסם לראשונה: 11:23, 04.07.24