עולם רכבי היוקרה התפתח במהלך השנים, ואיתו הדרישות של הלקוחות בקטגוריה. היום רכב יוקרה צריך לספק מנוע עוצמתי (אך יעיל), בטיחות ללא פשרות, עיצוב אלגנטי ונוחות מפנקת. אינפיניטי QX50, מבית מותג היוקרה היפני, מביא את הקטגוריה לרמה חדשה של שילוב חסר פשרות עבור הקהל הישראלי, עם הנעה כפולה, חוויית נהיגה מהנה ואפילו חיסכון בדלק - הכל במחיר אטרקטיבי ביחס למפרט הגבוה שהרכב מציע.
מה הופך את הדגם החדש לאחד מרכבי היוקרה המסקרנים ביותר בישראל?
הנעה כפולה, חיסכון בדלק וביצועים חסר פשרות - הכל ברכב יוקרה אחד
ה-QX50 לא מתפשר על יוקרה ועוצמה מתחת למכסה המנוע - הדגם מגיע עם מנוע בנזין מתקדם מסוג VC-Turbo 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים, המפיק 268 כ"ס ומומנט מירבי של 38.7 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: אינפיניטי)
אחד היתרונות שהופכים את ה-QX50 לרכב יוקרה אטרקטיבי, הוא הנעה כפולה חכמה המאפשרת העברה של 50% מכוח ההנעה לגלגלים האחוריים, לקבלת אחיזת כביש טובה יותר וכוח מוגבר. ברמת המחיר בה נמכר ה-QX50, לא תוכלו למצוא רכב שמספק הנעה כפולה עם כזו חוויית נהיגה.
עוד מאפיין ייחודי וחשוב לכלל הצרכנים הוא חיסכון בדלק, בעזרת האפשרות לשנות את יחס הדחיסה בהתאם למצב הנהיגה (בין 1:8 ועד 1:14).
התוצאה היא מנוע יעיל ומותאם לאופי הנהיגה, אשר משלב עוצמה וביצועים ספורטיביים.
אסור להתפשר על בטיחות - QX50 מציע מעטפת בטיחות מתקדמת
לא משנה כמה יוקרתי הרכב שתבחרו, אסור לוותר על הביטחון של הנהג והנוסעים. דגם ה-QX50 מצויד במערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בשוק, ביניהן זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, מערכת זיהוי שטח "מת" להתרעה במצבי סיכון, התרעה על תנועה חוצה מאחור, בלימה אחורית אוטומטית, 12 כריות אוויר, מצלמה אחורית רחבת זווית, חיישני חנייה ועוד.
עיצוב אלגנטי וסטייל יוקרתי שמתאים לאופי שלכם
דגמי אינפיניטי ידועים בעיצוב המודרני והדינמי, שמציע יוקרה על הכביש. דגם ה-SUV כולל קווי מתאר מרשימים עם מכסה מנוע בצורת צדפה וגריל קדמי מרשים, פנסי LED אחוריים המחוברים בעיטור כרום, חישוקי 19 אינץ' בגימור אלומיניום יוקרתי וקורה אחורית בעיצוב דינמי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: אינפיניטי)
העיצוב הפנימי של ה-QX50 מאופיין בקווים א-סימטריים ייחודיים בשילוב ריפוד עור, עם מאפיינים ארגונומיים ומשטחים אלגנטיים המדגישים את תחושת המרחב האישי מבלי לאבד את הקשר בין הנוסעים.
חלון הגג הפנורמי הנפתח משדרג את האווירה ומספק אור טבעי במשך הנסיעה.
יוקרה חכמה - נוחות ופינוק לכל הנוסעים
לצד העיצוב, הבטיחות והעוצמה, דגם האינפיניטי QX50 מציע קישוריות, נוחות ופרטיות לכל הנוסעים.
מרכב SUV באורך 4.7 מטר, רוחב 1.9 מטר, גובה של 1.67 מטר ובסיס גלגלים מרווח של 280 ס"מ מבטיחים תא נוסעים מרווח וחוויית נסיעה בטוחה ויציבה. תא המטען מציע נפח עצום של 888 ליטר.
תא הנוסעים כולל צמד מסכי מולטימדיה ושליטה בגדלי 7 ו-8 אינץ', קישוריות ל-Android Auto ו-Apple CarPlay, שמשות כהות בחלונות האחוריים לפרטיות מקסימלית והגנה מקרינת UV, תא מטען חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, מושבים קדמיים חשמליים עם 8 מצבי כוונון, מושבי 'אפס כבידה' לתמיכה טובה יותר ותחושה נטולת מאמץ בנהיגה, תאורת אווירה בהתאמה אישית, ועוד.
אם כן, אם אתם רוצים לנהוג ברכב יוקרה שמתאים לסגנון החיים שלכם, מבלי להתפשר על מנוע עוצמתי, הנעה כפולה, חיסכון בדלק, חוויית נהיגה ונוחות לנוסעים - אינפיניטי XQ50 הוא הרכב הבא שלכם. ברגע שתיכנסו אליו תבינו - זה הרכב שעונה על כל הדרישות והחלומות.
לפרטים נוספים על אינפיניטי QX50 ולתיאום נסיעת מבחן, היכנסו>>