תושבי בקעת אונו התרגלו לכך שבשביל זמן איכות עם הילדים, בילוי זוגי במסעדה, הופעה טובה או פגישה עם החברים בפאב - צריך להיערך מראש, לחפש מקום מתאים (ורחוק מהבית), לזחול בפקקים ולחפש חנייה במשך שעות (או לשלם ביוקר על חניון).
קרוב ל-200 אלף איש גרים באזור בקעת אונו, אבל עד כה לא היה להם מתחם בילוי בסמוך לבית, כזה שמציע שילוב של תרבות, פנאי, מסעדות ובילויים לכל המשפחה. ובכן, המצב עומד להשתנות. זה הזמן להכיר את O Park אור יהודה, שמציע מודל מרענן של שילוב בין תעסוקה במהלך היום ובילויים אחרי שעות העבודה. מה צפוי לתושבי האזור במתחם החדש?

מתחם שרונה פוגש את פארק הירקון - כל מה שרציתם, במקום אחד שהוא wow

O Park מציע מודל שמשרת את התושבים והמבקרים לאורך כל היממה. הקונספט של בילוי ביציאה מהעבודה, במתחם בו אפשר גם לבלות עם המשפחה ועד בילוי לילי, הוא מודל מקובל במתחמים מובילים בארה"ב ואירופה. O Park הוא מוביל הבשורה בישראל.
2 צפייה בגלריה
פנאי לכל המשפחה
פנאי לכל המשפחה
פנאי לכל המשפחה
(הדמיה: משרד אדריכלים גידי בר-אוריין)
בניגוד לאזורי תעסוקה אחרים בישראל אשר ננטשים אחרי שעות העבודה, אפשר לבלות ב-O Park אחר הצהריים נעימים עם הילדים, לטייל עם הכלב בשטחים הציבוריים המטופחים (לא לשכוח לאסוף אחריהם!), לנשום ולחוות קצת טבע בפארק איילון הסמוך - הפארק השני בגודלו בגוש דן, וליהנות ממתקני שעשועים. למי שמחפש חוויה תרבותית עשירה, המתחם יכלול אמפי להופעות של מיטב האמנים, אולמות קולנוע, אירועי תאטרון ותרבות, תערוכות נודדות, מופעי רחוב והקרנת סרטים תחת כיפת השמיים. מי שמחפש פעילות ספורטיבית, יכול להשתמש במתקני כושר ומסלולי ריצה ואופניים בשטחים הציבוריים ובפארק הירוק והעצום שלצד המתחם.
הצעירים (והצעירים בנפשם) יכולים להמשיך ישירות מהעבודה לדרינק של Happy Hour באחד ממתחמי הפאבים, או לבלות אל תוך הלילה עם חברים. הפאבים יארחו גם הופעות והרצאות במגוון נושאים.
מה בתפריט בכל הנוגע למסעדות? O Park יציע הכל-כולל-הכל: החל ממסעדות יוקרה בהובלת השפים הידועים בישראל שכבר שריינו לעצמם מקום, מתחם פוד טראקס ועד דוכני אוכל ביתי מנחם. כל מה שנותר הוא לבחור.
2 צפייה בגלריה
פנאי והסעדה
פנאי והסעדה
פנאי והסעדה
(הדמיה: משרד אדריכלים גידי בר-אוריין)
חובבי השופינג, לא שכחנו אתכם! O Park יכלול מרכזי קניות עם המותגים והרשתות שכולנו מכירים ואוהבים.
בדומה למתחמי בילוי מובילים בערים הגדולות, השדרה המרכזית של O Park תהיה ללא תנועת כלי רכב, כדי שיהיה אפשר ליהנות עם הילדים, הכלב או עם החברים הרחק מרעש המכוניות ובצורה נעימה ובטוחה.

קופצים ל-O-Park - מגוון אפשרויות במרחק נסיעה קצר ברכב או ברכבת הקלה

O Park לא סתם מבטיח לתושבי בקעת אונו אפשרות לבילוי ליד הבית, בלי פקקים וחיפוש חנייה – המתחם ממוקם סמוך לכל צירי התנועה המרכזיים של האזור ושל גוש דן, הקו הסגול של הרכבת הקלה יעצור בקרוב במתחם ובהמשך צפויה גם תחנה של קו המטרו העתידי. מי שמתנייד על אופניים יכול להגיע במסלול אופניים רציף וישיר מתל אביב ועד לבילוי ב-O Park.
בפעם הבאה שתקפצו לסרט עם הילדים, דרינק עם חברים או ארוחה לכבוד יום ההולדת של סבא- התסכול של הפקקים בדרך לתל אביב רבתי וחיפוש חנייה ייראה כמו חלום רחוק.
מדובר ללא ספק בבשורה עבור תושבי בקעת אונו. גם להם מגיע מתחם שיש בו הכל- תעסוקה, טבע וספורט, פאבים, מסעדות, בתי קפה, פוד טראקס, אירועי תרבות וחוויות מסביב לשעון.
תושבי אור יהודה, קריית אונו, גני תקווה, יהוד-מונוסון, סביון, גת רימון, כפר מעש, מגשימים והשכונות המזרחיות של רמת גן - נתראה ב-O Park!
לפרטים נוספים על O Park אור יהודה, פארק עסקים ובילויים במיקום Wow, היכנסו>>