מוגש מטעם בראבו BRAVO
פינת BRAVO בתוכנית "פותחים יום"
גלי החום כבר הולכים ובאים ומסמנים לכל מי שאולי שכח שהקיץ הישראלי נמצא ממש בפתח. לאור המגוון הרחב והמעט מבלבל הקיים כיום בשוק הכנו עבורכם בסיועו של נתי מקתם, מנהל תחום ההנדסה באלקטרה מיזוג אוויר, מספר נקודות ועצות מועילות כל הדרך לבחירה נבונה של מזגן לבית:
גודל השטח הממוזג - גודל החלל משפיע על התפוקה שתידרש מהמזגן שלכם. יש לחשב גם את השטחים הפתוחים בסביבתו כמו מטבח, פינת אוכל ופרוזדור המוביל לחדרים, וכן להתחשב בחלונות גדולים דרכם חום השמש חודר פנימה.
סוג המזגן - מזגן עילי, מיני מרכזי או מערכת מולטי או VRF- כעיקרון, מזגנים עיליים נפוצים יותר בדירות בהן ניתן לתלות מעבים על קירות הבניין או למיזוג שטחים קטנים יחסית, בעוד מיני מרכזי נפוץ יותר בפרויקטים חדשים ובדירות גדולות ולמשפחות גדולות מפני שעם יחידה פנימית אחת ניתן למזג מספר חללים והוא מאפשר מיזוג של כל חלקי הבית. מערכת מיזוג מולטי מפוצלת מאפשרת לחבר יחידה חיצונית אחת למספר יחידות פנימיות וכך ניתן למזג מספר חדרים, וזהו פתרון מושלם לבנייה רוויה ולמקומות עם מגבלת מקום.
שקט - חשוב לבחור מזגן שיהיה שקט עד כמה שניתן ויאפשר לנו לשבת בכיף בסלון או לישון טוב בחדר השינה. עצמת הרעש של המזגן נמדדת ביחידות dBA, ואת המידע לגבי מידת הרעש של כל מזגן ניתן בד"כ לבדוק אצל החברה המשווקת או היצרן.
נצילות אנרגטית גבוהה (צריכת חשמל מינימאלית) - האות A מציינת את הרמה הגבוהה ביותר של יעילות וחיסכון, ואילו האות G מציינת את הגבול התחתון המותר מבחינת היעילות האנרגטית. הדירוג האנרגטי של מזגן הוא נתון חשוב שיש לקחת בשיקולי הקנייה, כיוון שבחישוב מצטבר של צריכת החשמל לאורך חיי המזגן, מכשיר זול יכול לעלות ביוקר, במיוחד בחדרי שינה בהם לרוב דולק המזגן לאורך לילות שלמים.


1 צפייה בגלריה
לוקחת את טכנולוגיית האינוורטר לקצה: סדרת מזגני אלקטרה A אינוורטר (צילום: יח"צ)
לוקחת את טכנולוגיית האינוורטר לקצה: סדרת מזגני אלקטרה A אינוורטר (צילום: יח"צ)
לוקחת את טכנולוגיית האינוורטר לקצה: סדרת מזגני אלקטרה A אינוורטר (צילום: יח"צ)
(יח"צ)

הפתרון היעיל: מזגן אינוורטר
טכנולוגיית האינוורטר מאפשרת למזגן לעבוד בתפוקה המשתנה בהתאם לעומס החום בחדר המינימלית הנדרשת ובאופן רציף, ובכך תורמת ליציבות רמת הלחות בחדר (בקיץ הלחות יורדת אוטומטית ובחורף היא עולה, למניעת תחושת יובש). טכנולוגיית האינוורטר מבטיחה גם חיסכון משמעותי בצריכת החשמל, יעילות אנרגטית גבוהה וביצועים מרשימים של המזגן לאורך שנים.

מזגני אלקטרה A אינוורטר: המשתלמים ביותר בשוק
מי שלוקחת את טכנולוגיית האינוורטר לקצה היא סדרת המזגנים החדשה מזגני אלקטרה A אינוורטר - מזגן האינוורטר המשתלם ביותר, שחוסך עד 50% בצריכת החשמל. מזגן A Inverter, בעל דירוג אנרגטי A++ העומד בתקינה האירופית.
למזגן אלקטרה A אינוורטר פעולה שקטה מאוד Super Quiet, לשינה מושלמת ונטולת הפרעות, הוא נשלט בקלות מרחוק עם אפליקציית Electra Smart.
המזגן מגיע כאמור עם טכנולוגיית Inverter, מערכת מיזוג האוויר המתקדמת ביותר בעולם, לחיסכון בהוצאות החשמל ועם דירוג אנרגטי A++ כך שזו סדרת מזגני האינוורטר הראשונה בישראל המושקת בתקינה אירופית והחסכונית ביותר.

הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לסדרת מזגני אלקטרה A אינוורטר
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק לסדרת מזגני אלקטרה A אינוורטר לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שרכשו את אחד ממזגני הסדרה והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון מהמזגן והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2024" הוענק לסדרת מזגני אלקטרה A אינוורטר משום שיותר מ-75% מהישראלים שרכשו מזגן מהסדרה היו שבעי רצון. ואם חשוב לכם להתקרר יותר בקיץ ולשלם פחות – כדאי שתקשיבו להמלצה הזו.

לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן

מוגש מטעם בראבו BRAVO
פורסם לראשונה: 13:14, 04.06.24