לא בכל יום אפשר להכריז על הקמה של 'מיני-עיר' בישראל. שכונת 'נווה איילון', הממוקמת בצומת אסטרטגית במרכז הארץ, עונה להגדרה הזו. השכונה כוללת את כל השירותים הנדרשים לחיי היום יום, במקום אחד, בצמוד לפארק השני בגודלו בגוש דן ולמתחם תעסוקה-פנאי-בילויים שאין כמותו בישראל.
השכונה החדשה בלב המרכז מסתמנת כהזדמנות גדולה המושכת אליה אלפי רוכשים, מתעניינים ומשקיעים גם בתקופה שבה שוק הנדל"ן אינו כתמול שלשום. נווה איילון באור יהודה היא היעד החם הבא שמושך אליו את כל מחפשי הנדל"ן בארץ. מה גורם לשכונה להיות כל כך אטרקטיבית? ריכוז מדויק של מספר יתרונות במקום אחד המבטיחים הזדמנות לרכישת דירה במיקום שרק ישביח ערך.
4 צפייה בגלריה
(צילום: studio84)
אור יהודה נמצאת בתנופה נדל"נית עצומה בשנים האחרונות. המיקום האסטרטגי שלה במרכז הארץ, בין תל אביב לנתב"ג, נותן לה פוטנציאל אדיר בתור יעד למגורים, תעסוקה ומסחר. בימים אלו, במקביל לשיפור התשתיות, החינוך והתרבות, העיר עומדת בפני קליטה של אוכלוסיות חדשות בשכונות חדשות לחלוטין, והופכת ליעד נדל"ני לוהט.
חלק גדול מהתנופה האדירה של אור יהודה טמון בהסכם הגג שנחתם בין העירייה לממשלה ב-2017, אשר הבטיח מימון ממשלתי לפיתוח תשתיות, מוסדות חינוך ומבני ציבור, פארקים ומחלפים, עוד בשלב השיווק של הפרויקטים והשכונות החדשות. הסכם הגג כולל 5,000 יח"ד חדשות, מהן 2,500 ב'מיני-עיר' חדשה בישראל: 'נווה איילון'.
4 צפייה בגלריה
(צילום: studio84)
על רקע המיקום המרכזי, הנגישות הגבוהה לצירי תחבורה ראשיים, הפיתוח העתידי ומגמת השיפור האדירה של השנים האחרונות, ישראלים רבים זיהו את הפוטנציאל הגלום באזור וכבר עכשיו לוטשים עיניים אל עבר השכונות החדשות שהפכו למבוקשות במיוחד. ולראיה, גם בתקופה האחרונה המאופיינת באי ודאות בכל הנוגע למחירי הדיור וענף הנדל"ן, הדירות שיוצאות לשיווק בשכונות החדשות נחטפות בקצב שיא.

שכונה 'מהניילונים': העתיד של הנדל"ן הישראלי

שכונת 'נווה איילון' החדשה מוקמת בימים אלו בסמוך לרמת אפעל ורמת פנקס. השכונה החדשה תכלול 2,500 יח"ד בלבד, פארקים ירוקים, גינות משחק, בריכות אקולוגיות, מוסדות חינוך חדישים, שטחי תעסוקה, מסחר ופנאי ועוד.
התכנון החדשני של השכונה מעניק לה מעמד של 'מיני עיר' שבה נמצאים כל השירותים החיוניים, כך שהתושבים יוכלו ליהנות מאיכות חיים גבוהה ונוחות מקסימלית מבלי לצאת מהשכונה. אחד היתרונות המשמעותיים של העיר הוא הנגישות המגוונת שלה – השכונה ממוקמת על ציר הקו הסגול של הרכבת הקלה ועל המסלול העתידי של המטרו. בנוסף, היא קרובה לכל צירי התנועה הראשיים באזור המרכז (סמוך לכבישים מספר 4, 1, 412, 461 ובמרחק נסיעה קצרה מכבישים מספר 6, 531, 40).
4 צפייה בגלריה
(צילום: studio84)
פארק איילון, הצמוד לשכונה, משתרע על שטח של יותר מ-600 דונם, מה שהופך אותו לפארק השני בגודלו בגוש דן. בפארק יוכלו התושבים ליהנות מפסיפס מרשים של שטחים פתוחים, שדות חקלאיים, חורשות ואפיקי נחלים, פינות ישיבה ומסלולי הליכה ואופניים לאורך נחל איילון. מעברו השני של הפארק מוקם בימים אלו מתחם O PARK החדשני, אשר משלב בין תעסוקה, תרבות, מסחר ופנאי.
על רקע ההצלחה וההשבחה המשמעותית של נכסים בשכונות אחרות שהפכו ל'מיני-עיר' משל עצמן, כמו אור ים או עיר ימים, 'נווה איילון', השכונה אשר משקפת את סוד הקסם, הדמיון והחוויה האורבנית של החיים במרכז –מקיימת גם פוטנציאל עצום בכל הנוגע להשבחה עתידית.

סגנון חיים שלא רואים כל יום, במחיר שלא רואים באזור

שילוב בין טבע לעיר, בין פרטיות לשכנות מייצרים איזון הרמוני המאפשר להירגע משגרת היום הלחוצה ברגע שנכנסים הביתה. מצד אחד ישנו הדופק האורבני הפועם של אזור המרכז, ומן הצד השני איכות חיים פסטורלית ושלווה. אלו הגורמים שהצמיחו בשכונה מגוון רחב של פרויקטים במתחמי מגורים משולבי מחיר למשתכן, מתחמי דיור להשכרה, מתחמי דיור מוגן, מתחמים מסחריים ועוד.
ואמנם, בתוך נוף הפרויקטים העשיר בשכונה החדשה, בולט לו במיוחד פרויקט ייחודי הן מבחינה תכנונית והן מבחינת קהלי היעד אליהם הוא פונה: פרויקט 'שקד על הפארק' מבית קבוצת "עץ השקד" וחברת "א. חבר" – מבין הפרויקטים היחידים המוצעים בשלמותם לשוק החופשי ואינם מכילים דירות במחיר למשתכן או דיור להשכרה. נתון נדיר כשלעצמו במרכזי הנדל"ן במדינתנו, ואחד שמזמין אל הפרויקט מתעניינים מכל קצוות הקשת הפיננסית, החל מרוכשי דירה ראשונה, דרך משפרי דיור ועד למשקיעים.
עובדה זו הופכת את 'שקד על הפארק' לפרויקט ראשון במעלה, עם תמהיל מגורים אינטימי בבניינים נמוכי קומה המתאימים לכל סגנון חיים: בניינים בני 12 קומות, בנייני בוטיק בני 6 קומות ומוצר הבוטיק הייחודי – קוטג'ים אורבניים, מבנים בני 2 קומות של דירות גן ופנטהאוזים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: studio84)
פרויקט 'שקד על הפארק' שוכן במיקום מעולה בתוך השכונה, על ריאות ירוקות ובצמוד לשמורת טבע מקסימה ופורחת. בסקירת שוק זריזה של מחירי הפרויקטים בערים ובשכונות הסובבות לפרויקט, ניתן להבין לעומק את ההזדמנות הגלומה בפרויקט ובמתחם. מכאן שהפרויקט מדגים בצורה המושלמת את עיקרון "השילוש הקדוש" ברכישת נדל"ן: לוקיישן מרכזי, חוויית מגורים איכותית וכדאיות כלכלית יוצאת דופן.

דירה מבית טוב: "עץ השקד" כסמל למצוינות נדל"נית

על פרויקט 'שקד על הפארק' אמונה קבוצת "עץ השקד" בשיתוף חברת "א.חבר". לאחר למעלה מ- 20 שנות עשייה ויזמות בתחום הנדל"ן, חברת "א.חבר" חרטה את שמה על פרויקטים למגורים, משרדים, מסחר ומלונאות. ביחד עם קבוצת "עץ השקד" שלה זרוע ביצועית וגם זרוע יזמית – השתיים הקימו פרויקטים מצליחים בכל חלקי הארץ.
מי שתבצע את הפרויקט זוהי הזרוע הביצועית של "עץ השקד" שמחזיקה בסיווג הקבלני הגבוה ביותר (ג'5), ובנתה לעצמה מוניטין מיוחס ברמת התכנון והבנייה האיכותית בישראל. עם טביעת אצבע ייחודית בסגנון האדריכלי, עמידה קפדנית בלוחות הזמנים, ותודעת שירות מצוינת ששמה דגש על ליווי אישי מ-א' עד ת' עבור הרוכשים.
בימים אלו מושק פרויקט 'שקד על הפארק' בשכונת נווה איילון החדשה ומנגיש עבור כלל הציבור תמהיל דירות מגוון, במחירים המשקפים יתרונות כלכליים וחברתיים שעולים על חסרונות האקלים הנוכחי בשוק הנדל''ן. היקף התמחור מחולל שינוי שורשי אמיתי בסטטוס הקוו של מחירי השוק – ולכן כל אחד ואחת מרוכשי הדירות יוכלו למצוא את המסלול המתאים להם, במחיר המתאים להם, ולהתקדם לרמת החיים המתאימה להם.
לפרטים נוספים על 'שקד על הפארק' ועל מסלולי הרכישה וההטבות המיוחדות ברכישת דירה בפרויקט, היכנסו >>



פורסם לראשונה: 18:34, 09.05.23