זוכי פרס ההצטיינות בשירות נבחרו במסגרת מחקר לקוחות מקיף, שערך מכון המחקר קנטאר מדיה. במסגרת המחקר אותרו בכל תחום לקוחות שקיבלו שירות בשנה האחרונה. נותן השירות, שלקוחותיו היו הכי מרוצים והכי ממליצים - זכה ב-BRAVO בקטגוריה שלו.
ביקשנו מהמנהלים הבכירים בחברות הזוכות לספר לנו, מה הופך לדעתם שירות - למצטיין.

רון גריסרו, הבנק הבינלאומי: "משקיעים בקדמה דיגיטלית והון אנושי"

רון גריסרו, סמנכ"ל ראש החטיבה הבנקאית בבנק הבינלאומי, זוכה ה-BRAVO בתחום הבנקאות, אומר כי ״הבנק הבינלאומי גאה להיות במקום הראשון במדד השירות. הבנק מפתח שירותים דיגיטליים מתקדמים וחדשניים ובמקביל מטפח הון אנושי מקצועי, שיחד מעניקים ללקוח חוויית שירות מקצועית ויעילה. אנו נותנים שירות אנושי בסניפים ובטלפון, שירות אישי לצרכי יעוץ ובעסקאות מורכבות, ושירות דיגיטלי מתקדם, כשבכל ערוץ אנחנו מקפידים להעניק ללקוחות חוויית שירות שמתאימה לצרכיהם עם דגש על רמת מקצועיות גבוהה וראיית טובתם בכל עת״.

רמי לוי: "זו זכות לתת שירות"

רמי לוי, הבעלים של רמי לוי תקשורת, זוכת פרס ההצטיינות בשירות בתחום הסלולר, מספר כי "כבר מהשקתה לפני כעשר שנים אמרנו שתם עידן התשלומים הגבוהים על שירותי הסלולר. חברת רמי לוי תקשורת חרטה על דגלה להיות הרשת המשתלמת והזולה ביותר במדינה עבור הצרכן, וההבטחה הזו מתקיימת כבר מעל ל-10 שנים ותמשיך להתקיים עוד שנים רבות והכל ללא פשרות ברמת השירות ואיכות המוצרים הנלווים. העברנו את הכוח לצרכנים והם בוחרים בסל התקשורת הזול במדינה וזו זכות גדולה ביותר עבורנו“.

גלית ליבוביץ' לוין, בנק מזרחי טפחות: "חשוב לשמור על אנושיות"

גלית ליבוביץ' לוין, מנהלת חווית לקוח ומחקר בבנק מזרחי טפחות, זוכה פרס ההצטיינות בשירות בקטגוריית המשכנתאות, אומרת כי "התפישה השירותית שלנו מבוססת על בניית מערכת יחסים אישית בין הלקוח והבנקאי האישי. לקוחותינו יודעים ש'יש להם בן אדם בבנק' שהם סומכים עליו, יותר מבכל בנק אחר. במזרחי-טפחות שמים דגש על קידמה וחדשנות טכנולוגית בהלימה לצרכי הלקוחות, ובאמצעות הבנקאות ההיברידית הייחודית, ניתן להגיע לבנקאי האישי, בלחיצת כפתור. אנו מבינים שהתקדמות דיגיטלית חשובה והכרחית, ולא פחות חשוב - לשמור על אנושיות“.
3 צפייה בגלריה
 עם כיוון השעון, מהפינה הימנית העליונה: גלית ליבוביץ' לוין – מנהלת חווית לקוח ומחקר בנק מזרחי טפחות (צילום: פרטי), יפית בכור - מנהלת ערוץ פרטי פזגז (צילום: יח"צ), רונן כהן - סמנכ"ל שיווק ומכירות UPS ישראל (צילום: רמי גרידיש), רמי לוי - בעלים רמי לוי תקשורת (צילום: יח"צ)
 עם כיוון השעון, מהפינה הימנית העליונה: גלית ליבוביץ' לוין – מנהלת חווית לקוח ומחקר בנק מזרחי טפחות (צילום: פרטי), יפית בכור - מנהלת ערוץ פרטי פזגז (צילום: יח"צ), רונן כהן - סמנכ"ל שיווק ומכירות UPS ישראל (צילום: רמי גרידיש), רמי לוי - בעלים רמי לוי תקשורת (צילום: יח"צ)
עם כיוון השעון, מהפינה הימנית העליונה: גלית ליבוביץ' לוין – מנהלת חווית לקוח ומחקר בנק מזרחי טפחות (צילום: פרטי), יפית בכור - מנהלת ערוץ פרטי פזגז (צילום: יח"צ), רונן כהן - סמנכ"ל שיווק ומכירות UPS ישראל (צילום: רמי גרידיש), רמי לוי - בעלים רמי לוי תקשורת (צילום: יח"צ)



דגנית שורץ, רשת יוחננוף: "חוויית הלקוח היא לב העשייה"

דגנית שורץ, מנהלת שיווק ופרסום ברשת יוחננוף, זוכת פרס ההצטיינות בשירות של BRAVO בקטגוריית רשתות השיווק, אומרת כי "כחברה שרואה בחוויית הלקוח את לב העשייה שלה, שירות וחוויית לקוח הם המפתח לכל. אצלנו ביוחננוף, חוויית הלקוחות נמצאת במרכז ומכאן אנחנו בונים את המסלול של חוויות הלקוח החל מתכנון מבנה הסניף דרך תצוגת המוצרים ועד להתעקשות בלתי מתפשרת על איכות המוצרים. אנחנו מקדישים זמן וכוח אדם, ומבצעים הדרכות ייחודיות כדי להיות קשובים ללקוחות שלנו. יש קשר אמיתי וקשוב בין הלקוחות לבין הרשת: הם מפרגנים כותבים ומתקשרים אלינו וגם ממליצים לאחרים“.

דגנית קרמר: "לשמור על מובילות וחדשנות בשירות"

Yes זכתה ב-BRAVO על הצטיינות בשירות בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית. דגנית קרמר, משנה למנכ"ל קבוצת yes, פלאפון ובזק בינלאומי, אומרת כי ״שירות הלקוחות של yes הוא המוביל בשוק התקשורת ואנו משקיעים רבות על מנת לשמר מעמד זה. yes מביאה ללקוחותיה את שידורי הטלוויזיה הטובים ביותר בישראל ולצידם שירות מצטיין. החברה מובילה תפיסות שירות חדשניות ובולטות בשוק עם מגוון ערוצים דיגיטליים מתקדמים, ושומרת לאורך השנים על זמינות ואיכות השירות הבאים לידי ביטוי בסקרים שונים. נמשיך להשקיע בפיתוח המוצרים ובהרחבת המענה מתוך ראיית טובת הלקוח ושביעות רצונו״.

משה רנץ, אביבי מטבחים: "השירות הוא לב העסק"

משה רנץ, מנכ“ל קבוצת אביבי מטבחים, זוכת ה-BRAVO על הצטיינות בשירות בתחום המטבחים, מעיד כי "עיצוב, יצור והתקנת מטבחים מציבים אתגרים מורכבים ודורשים רמת תיאום גבוהה ביותר בין כל המבצעים בהתאמה לזמן, למקום ולצרכי הלקוח. אנחנו תופרים ללקוח מוצר המותאם לצרכיו הייחודיים, ודוגלים בסיסמה כי לא משאירים לקוח לא מרוצה. לכן, גם אם התרחשה תקלה באחד משלבי הביצוע, לא נשאיר לקוח ללא מענה אלא נבוא לקראתו כדי שייהנה גם מאיכות המוצרים שלנו וגם מערכי השירות הגבוהים שלנו“.
3 צפייה בגלריה
עם כיוון השעון, מהפינה הימנית העליונה: משה רנץ - מנכ"ל קבוצת אביבי מטבחים (צילום: עמית שעל), דגנית קרמר - משנה למנכ"ל קבוצת yes, פלאפון ובזק בינלאומי (צילום: אלירן אביטל), רון גריסרו - סמנכ"ל ראש החטיבה הבנקאית, הבנק הבינלאומי (צילום: תמר מוצפי), דגנית שורץ - מנהלת שיווק ופרסום רשת יוחננוף (צילום: ישראל כהן)
עם כיוון השעון, מהפינה הימנית העליונה: משה רנץ - מנכ"ל קבוצת אביבי מטבחים (צילום: עמית שעל), דגנית קרמר - משנה למנכ"ל קבוצת yes, פלאפון ובזק בינלאומי (צילום: אלירן אביטל), רון גריסרו - סמנכ"ל ראש החטיבה הבנקאית, הבנק הבינלאומי (צילום: תמר מוצפי), דגנית שורץ - מנהלת שיווק ופרסום רשת יוחננוף (צילום: ישראל כהן)
עם כיוון השעון, מהפינה הימנית העליונה: משה רנץ - מנכ"ל קבוצת אביבי מטבחים (צילום: עמית שעל), דגנית קרמר - משנה למנכ"ל קבוצת yes, פלאפון ובזק בינלאומי (צילום: אלירן אביטל), רון גריסרו - סמנכ"ל ראש החטיבה הבנקאית, הבנק הבינלאומי (צילום: תמר מוצפי), דגנית שורץ - מנהלת שיווק ופרסום רשת יוחננוף (צילום: ישראל כהן)

יפית בכור, פזגז: "אצלנו, הצרכן במרכז"

יפית בכור, מנהלת ערוץ פרטי בפזגז, זוכת פרס ההצטיינות בשירות מבין ספקיות הגז, מספרת כי ״פזגז חרטה על דגלה לשים את הצרכן במרכז, ומשקיעה משאבים רבים במטרה להבין טוב יותר את הצרכן ולהתאים את המוצרים והשירות לצרכיו. מטרתנו היא לספק את כלל צרכי האנרגיה של הלקוח ולהכניס אנרגיה נעימה הביתה. החל מגז הבישול ועד חימום מים, ייבוש כביסה וכו'. השירות ניתן תוך כדי שמירה על משולש השירות: קל, מהיר ופשוט. אנו תמיד זמינים לצרכנים בשלל אמצעי המדיה השונים ושמחים לתת שירות״.

רונן כהן, UPS: "אנשים הם כל הסיפור"

רונן כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת UPS ישראל, זוכת פרס ההצטיינות בשירות בתחום השילוח הבינלאומי, אומר כי "אנחנו פועלים בעולם של שירות, ובעולם שלנו 'אנשים הם כל הסיפור'. UPS הוא אחד המותגים החזקים בעולם, אך מי שמעניק למותג את כוחו אלו האנשים שלנו: החל מהשליח המקצועי והאדיב עם המדים החומים המוכרים, דרך נציגי השירות שמלווים את הלקוחות בין אתגרי עולם השילוח, ומומחי השילוח הוותיקים שמטפלים במשלוחים המורכבים ביותר, וכלה באנשי "סיירת המחשוב" שמפתחים עבור לקוחותינו את הכלים הנוחים והמתקדמים בענף".
לרשימת מצטייני השירות של BRAVO לשנת 2021 – לחצו כאן.