איך יזם כל כך צעיר מצליח להגיע כל כך רחוק?
מיכאל נראה במבט ראשון עדין ושקט, אבל מאחורי ה״בייבי פייס״ שלו מסתתר יזם מוכשר ומבטיח, שכבר עכשיו מחזיק בעשרות נכסים בארץ ובעולם ומאחוריו מאות לקוחות שליווה בדרכם להשקעת נדל״ן. אז מה סוד הקסם שיש במיכאל שמושך אליו כל כך הרבה אנשים?
הסיפור של מיכאל, הבעלים של חברת ״אינדיגו״, חברה לליווי משקיעי נדל״ן בישראל ובעולם, התחיל בגיל 16-17, כנער צעיר שגדל בדימונה להורים שעלו מרוסיה ועבדו קשה למחייתם בתעשייה באזור. מיכאל, שהיה מהילדים שלא יכלו לשבת בכיתה וללמוד למבחנים, חיפש דרך בה הוא יכול לבנות את חייו כך שיוכל לאפשר לעצמו כל מה שהוא רוצה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: מיכאל לוריה)
בהתחלה הוא פשוט הלך לעבוד כמלצר, להכניס כסף נזיל. בשעה שעבד, הוא עסק בהתבוננות באנשים ובמיוחד באנשי העסקים אשר פקדו את המסעדה.
יום אחד הוא התיידד עם אחד מאנשי העסקים שסיקרנו אותו וממנו למד שנדל״ן הוא אחד האפיקים הבטוחים והמכניסים ביותר שיש.
מיכאל, שהיה חרוץ ונחוש להצליח, החל לחפש וללמוד על יזמות, עסקים ונדל״ן מהמנטורים הגדולים בעולם: הוא רכש ספרים, צפה בקורסים דיגיטליים ו״שתה בצמא״ כל ידע שיכול היה על מנת לקדם את עצמו. במקביל חסך את הכסף הרוויח במסעדה, התקדם להיות מנהל משמרת ובגיל 18.5, עם קצת פחות מ-100,000 ש״ח ביד, הצליח לקנות את הנכס הראשון שלו בדימונה (עם הלוואה מהבנק כמובן).
2 צפייה בגלריה
(צילום: מיכאל לוריה)
עם הידיים הטובות שלו ועם כמה חברים, מיכאל שיפץ את הבית שרכש ולאחר כ-4 חודשים הוציא אותו למכירה והצליח למכור אותו ברווח של כ-190,000 ש״ח.
ההצלחה הזו הובילה אותו להשקעה נוספת ולעוד אחת, והחברים שראו מקרוב את הצלחתו התחילו לבקש ללמוד ממנו ולעבוד איתו - וכך נולדה ״אינדיגו״ חברה לליווי משקיעי נדל״ן בארץ ובעולם.
כיום עובדים באינדיגו תחת מיכאל עשרות עובדים אשר ליוו ביחד איתו מאות משקיעים בארץ ובעולם -והוא עוד לא בן 24!
כששואלים את מיכאל ״מה ה-DNA של ההצלחה שלך?״ הוא מדבר על 3 פרמטרים עיקריים:
הראשון - מיינדסט מנצח, כלומר להבין שיש דרך לעשות ובדרך יהיו אתגרים שיש לעמוד בהם בנחישות ועם חוסן מנטאלי.
השני - ידע וכלים להתפתחות כלכלית: בשביל להצליח צריך ללמוד, להבין את חוקי הכסף, הנדל״ן וההצלחה. ידע הוא כוח שמי שמוכן ללמוד לעומק ואחר כך ליישם - הוא שיצליח.
השלישי - פיתוח הרגלי הצלחה: בשביל להצליח לאורך זמן יש להטמיע הרגלים אשר יאפשרו את שיחזור ההצלחה וההתמדה לאורך זמן.
את כל אלו מיכאל מלמד באהבה את עובדיו ואנשים שרוצים להתפתח ולהתקדם ולבנות את הקרקע הפיננסית היציבה שלהם.
אם אתם רוצים לשמוע עוד על השקעות נדל״ן ולהכיר מקרוב את מיכאל ושותפיו לדרך, אתם מוזמנים לעקוב אחר פועלו ברשתות החברתיות: