הקיץ הישראלי כבר בעיצומו עם השרבים והטמפרטורות הלוהטות, מה שאומר שכולנו עושות שימוש יומיומי, לעיתים מספר פעמים ביום, בדאודורנט שהפך למוצר היגיינה חובה בכל תיק. על אף הטמפרטורות החמות, חלקנו לא מרגישות בנוח להסתובב בלבוש קיצי החושף את בית השחי, ועל פי מחקר שערך מותג Dove, כרבע מהנשים בישראל סובלות מכהויות בגוון עור בית השחי - תופעה שלעיתים מביאה לפגיעה בביטחון ובדימוי העצמי.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

ממה נגרמות כהויות בבית השחי?

הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות והן כוללות את החיכוך התמידי הקיים באזור בית השחי, עור דק ורגיש באזור בית השחי, זיעה, ואף גילוח תכוף של בית השחי, גורמים גנטיים, מחלות כמו סוכרת, עישון ועוד. כמו כן, טיפולים קוסמטיים שונים ותכשירים שונים יכולים לגרום לכך (כן, גם הדאודורנט שלכן), שכן חלקם מכילים חומרים כימיים שונים המגרים את העור ומובילים לכתמים כהים בבתי השחי.

התמודדות מיטבית עם כהויות בבית השחי

עד כמה הבעיה מפריעה? כפי שציינו, במחקר פנימי נערך ב- Dove בקרב 471 נשים נמצא כ-25% מהנשים בישראל סובלות מכהויות בגוון עור בית השחי – תופעה שלעיתים מביאה פגיעה בביטחון ובדימוי העצמי. הבעיה אם כן ידועה ונפוצה ועד כה נותרה ללא מענה מהותי לכך בעולם הדאודורנטים. כאן בדיוק נכנסת לתמונה הבשורה החדשה מבית Dove - דאודורנט Even Tone שייחודיותו היא במרכיבים המצויים בו שהוכחו כמסייעים למראה גוון אחיד בבית השחי בשימוש יומיומי לאורך זמן (בשימוש רציף במשך שלושה שבועות לפחות). כמו כן, דאודורנט ספריי דאב Even Tone (איבן טון) מעניק הגנה יעילה מפני זיעה עד 48 שעות ומכיל ¼ קרם לחות לעור בית שחי רך, חלק ויפה יותר, עם 0% אלכוהול-אתנול.

להרגיש נוח להסתובב עם הבגד היפה שקנית מבלי לחשוש ל"סימן" של הדאודורנט

דאודורנט Even Tone נמנה על סדרת Dove Advanced Care , סדרת פרימיום חדשה הכוללת גם את Invisible Dry ו- invisible Care אשר נבדקו על 100 צבעים של בגדים והוכח כי אינם משאירים סימנים על הבגדים. מה שאומר מבחינתכן שלא תופתעו לגלות בסוף היום "סימן" לבן או צהבהב על השמלה החדשה והיקרה שקניתן ממש לא מזמן.
אגב, לפי מחקר פנימי שנערך בדאב, כ-75% מהנשים בישראל מוטרדות מכתמים לבנים וצהבהבים הנגרמים ע"י שימוש בדאודורנט, כך שמדובר בבעיה ממנה סובלות רוב הנשים בישראל. כמו כן, דאודורנטים Invisible Dry ו- invisible Care מעניקים הגנה יעילה מפני זיעה עד 24 שעות ומכילים ¼ קרם לחות לעור בית שחי רך, חלק ויפה יותר. בנוסף הם אינם מכילים אלכוהול – אתנול.