בתזמון מושלם לתחילת המכירה לדגמי 2022, מחדשת BMW ומשיקה מתיחת פנים לדגם הפנאי-קופה הבינוני שלה - BMW X4. הגרסה החדשה כוללת, בין היתר - עיצוב ספורטיבי יותר, חבילות עיצוב ואבזור חדשות, יחידות הנעה מעודכנות עם תוספת של מערכת מיקרו-היברידית V48, שדרוג תא הנוסעים עם קונסולה מרכזית חדשה ועוד.
מעבר לחידושים ולשדרוגים, ה-X4 שומר על חוויית הנהיגה המושלמת של המותג הגרמני, המהווה חלק בלתי נפרד מה-DNA של היצרנית. BMW X4, בדומה לשאר הדגמים של החברה, מבטיח נוכחות בולטת על הכביש וחוויית נהיגה מרגשת, בכל פעם מחדש.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יצרן)

מראה חדש ועדכני – מבחוץ ומבפנים

כבר כשניגשים ל-X4 החדשה מזהים מיד את השדרוג העיצובי - השבכה הקדמית גדולה ומודגשת יותר, גריל הכליות הוא כעת יחידה אחת מחוברת ומרקמו שודרג. יחידות התאורה (פנסי LED אדפטיביים) הקדמיות קיבלו מבנה צר יותר, המוטמע בכל הדגמים מהדור החדש BMW שמעניק לדגם מראה עדכני, אתלטי ומודרני יותר. כונסי האוויר ליד הפגושים הקדמיים החדשים, וליד הפגושים מאחור גדולים ובולטים יותר - למראה ספורטיבי ומוקפד, יחד עם צינורות המפלט החדשים והרחבים יותר המדגישים את אופי הספורט-קופה של ה-X4 המחודש.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יצרן)
גם סביבת הנהג זכתה לריענון – מסך המולטימדיה גדל לגודל "12.3 ("10.2 בעבר) הכולל את מערכת ההפעלה העדכנית iDrive7, עם אפשרות ל-Apple Car בחיבור אלחוטי (ללא צורך בכבל). לוח המחוונים מוקרן, מעניק לחוויית הנהיגה תחושה עתידנית. הקונסולה המרכזית ופתחי האוורור זכו לעיצוב מחדש, זהה לדור המוצרים החדש של BMW כמו ה-X5, עם ממשקי שליטה חדשים למערכת האקלים והשמע, ומושבי ספורט חדשים שהחליפו את המושבים הקודמים. כפתור ההתנעה עבר לממשק השליטה החדש שבין המושבים ולכפתורי השליטה בתא הנוסעים גימור מגולוון, המעניק תחושה יוקרתית במיוחד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יצרן)

מתחת למכסה המנוע - שלוש גרסאות של מנועים משופרים

על מנת לשמור על חווית הנהיגה העוצמתית והמוכרת של BMW, הגרסה המחודשת של X4 משווקת בשלוש גרסאות, כולן עם מנועי טורבו-בנזין, תיבת 8 הילוכים ומערכת הנעה כפולה xDrive כסטנדרט. השינוי העיקרי בדגם המחודש הוא תוספת של מערכת מיקרו-היברידית 48V, המובילה לחיסכון בצריכת הדלק ואף מסייעת להאצה בתוספת של 11 כ"ס למנוע.
הביצועים מרשימים: לגרסת xDrive20i מנוע 2.0 ליטר עם 184 כ"ס, 30.6 קג"מ, 8.4 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מקסימלית של 215 קמ"ש.
גרסת xDrive30i מציעה מנוע 2.0 עם 245 כ"X, 35.7 קג"מ, 6.4 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מקסימלית של 235 קמ"ש.
בראש ההיצע והגרסה החזקה ביותר היא גרסת ה-xDrive M40i, מבית חטיבת M Performance. היא כוללת מנוע 3.0 ליטר, 6 צילינדרים, המייצר 360 כ"ס ו-51 קג"מ. מ-0 ל-100 קמ"ש ייקח לכם 4.9 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש.
הגרסאות השונות מוצעות עם רמות גימור מגוונות: החל מרמת הגימור 'Executive' כוללת גלגל הגה ספורטיבי, היגוי פרוגרסיבי, מושבי ספורט, חישוקי 19 אינץ' וחלון שמש פנוראמי, תפעול חשמלי לדלת המטען ולמושבים, מערכת חניה אוטומטית ועוד, דרך רמת הגימור 'M-Sport' הכוללת את חבילת ה-M-sport הספורטיבית וחישוקי "19 ייעודיים, כניסת נוחות ללא מפתח, מערכת שמע Hi-Fi עם 12 רמקולים ועוד, ועד גימור 'סופיריור', הכולל בנוסף ריפודי עור, מערכת שמע של הרמן קרדון עם 16 רמקולים, מערך מצלמות היקפיות ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יצרן)
כל רמות הגימור כוללות אמצעי בטיחות כגון בלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים ותיקון סטייה מהנתיב.
אין ספק שחוויית הנהיגה חסרת המתחרים של BMW X4 זוכה כעת לשדרוג נוסף, עם מתיחת פנים שהופכת את הדגם לעוצמתי יותר, חכם יותר ועם יותר נוכחות על הכביש.



פורסם לראשונה: 15:44, 12.12.21