שנת הלימודים האקדמית בישראל תפתח ברוב מוסדות הלימוד בתאריך 23/10/22, אך לא רבים יודעים שכבר החל מהיום ניתן להתחיל וליהנות מתעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית ב-50% הנחה לנוסעים באמצעות כרטיס רב-קו בלבד.
אז איך אפשר להתחיל וליהנות מההנחה הזו ומאד הטבות נוספות? הכל בכתבה שלפניכם.
רב-קו אונליין הוא שירות התשלומים הנוח והמשתלם בישראל כבר שנים רבות. גם השנה יתווספו מספר חידושים והטבות שיכולים לחסוך לכם, הסטודנטים, כסף רב וזמן יקר.
זו שנת הלימודים הראשונה שלכם? מזל טוב ובהצלחה. הצעד הראשון שעליכם לעשות על מנת להנות מכל ההטבות בתחבורה הציבורית השמורות לסטודנטים הוא לשנות את פרופיל הנסיעה שלכם בכרטיס רב-קו לפרופיל סטודנט או להזמין כרטיס רב קו, במידה ועדיין אין לכם אחד כזה.
אם בעבר היה על הסטודנטים להמתין שעות בתור לצורך שינוי הפרופיל הרי שהיום ניתן לבצע את הפעולה הזו בקלות ובמהירות באמצעות אפליקציית רב-קו אונליין.
להזמנת כרטיס חדש:
נכנסים לאפליקציית רב-קו אונליין ובסרגל הכלים בוחרים באפשרות "הזמנת רב-קו" לאחר מילוי קצר של פרטים אישיים הכוללים: אישור תשלום משנת הלימודים הנוכחית או הקודמת או תעודת סטודנט, תמונת פנים וצילום תעודה מזהה. לאחר מילוי הפרטים כרטיס הרב-קו שהזמנתם יגיע לביתכם באמצעות דואר ישראל בתוך מספר ימים.


לאחר טעינת פרופיל הסטודנט או לאחר שתקבלו לביתכם את כרטיס הרב-קו תוכלו להטעין הסדר נסיעה בתחבורה הציבורית, כזה שיתאים לאופי הנסיעות שלכם וליהנות מהנחה של עד 50% בנסיעות לאורך כל תקופת הלימודים. הפרופיל החדש מזכה ב50 אחוז הנחה גם על הסדר ערך צבור לאורך השנה ברכבת ובאוטובוסים

גמישות מירבית, הנחה מקסימלית ולראשונה בישראל - עד שישה תשלומים ללא ריבית

רוצים לרכוש הסדר נסיעה שנתי, הסדר חודשי, הסדר רק לסמסטר א' או ב'? עם רב-קו אונליין הכל אפשרי.
עשינו לכם סדר בסוגי הסדרי הנסיעה הנפוצים ובדרכי התשלום:
תושבי הפריפריה: תוכלו ליהנות מהסדר נסיעה מסוג "חופשי חודשי" באוטובוסים בעלות של 594 ש"ח לכל השנה או בעלות של 245 ₪ עבור סמסטר א' ועלות של 272 ₪ עבור סמסטר ב'.
תושבי מטרופולין ת"א , ירושלים וחיפה - נוסעים כל השנה גם ברכבת ישראל (לטווחי נסיעה של עד 40 ק"מ לכל נסיעה) בעלות שנתית של 1530 ש"ח בלבד. ניתן לרכוש הסדרי נסיעה לכל סמסטר בנפרד. עלות הסדר נסיעה לסמסטר א' עומד על 557 ₪ ולסמסטר ב' העלות היא 619 ₪.
וכיצד משלמים? רב-קו אונליין היה שירות התשלומים הראשון בישראל בתחבורה הציבורית שבו ניתן לשלם באמצעות שירותי "אפל פיי" ו"גוגל פיי" היום זה גם השירות הראשון בישראל שמאפשר לרכוש את הסדרי הנסיעה השנתיים או הסמסטריאליים בשישה תשלומים ללא ריבית באמצעות כרטיס האשראי.
רק באמצעות רב-קו אונליין תוכלו לשלם עבור הסדר נסיעה שנתי באמצעות 6 תשלומים ללא ריבית