מאת בן ברנר
Screen iL הוא שירות הסטרימינג החדש שהושק לפני מספר חודשים ונמצא בהרצה במדינות שונות בעולם. המיזם הוקם על-ידי משה אדרי (מבעלי סינמה סיטי בישראל) כדי להציע סוף-סוף שירות טלוויזיה חוקי לישראלים לחיים בחו״ל.
שנים רבות מחפשים תושבי ישראל שעברו להתגורר בחו״ל וישראלים רבים שהקימו משפחות ומגדלים את ילדיהם בחו״ל את הזיקה לארץ, את החיבור לחדשות לסדרות המקומיות ולסרטים הישראליים, אלא שעד היום, שירות אחד - One Stop Shop המציע שידורי לייב ו-Catch-Up של הערוצים המקומיים, לצד ספריית סרטים ענקית ועולם ילדים עשיר - לא היה קיים. לפחות לא באופן חוקי.
ישראלים רבים מצאו עצמם מחפשים פתרונות יצירתיים כדי לראות סרטים חדשים ולהתעדכן בכל תכניות הפריים טיים מהערוצים באופן שוטף, ורק לאחרונה כשהוקם השירות החדש הבינו שייתכן שעד היום השתמשו בשירותים לא חוקיים, שעשויים היו אפילו לסכן את פרטיותם ברשת.
השירות החדש www.screenil.com מציע את כל שידורי החדשות, תכניות הפריים טיים מישראל לפי השעון המקומי בחו״ל, לצד קטלוג של 300 סרטים ישראלים מהחדשים ביותר, ביניהם עלה בשבוע שעבר באופן בלעדי הלהיט "לשחרר את שולי" - שובר הקופות הגדול ביותר של כל הזמנים של שלישית מה קשור. בנוסף נמצאת בשירות רשימה ארוכה של סרטי הנוסטלגיה וזוכי הפרסים העכשוויים של הקולנוע הישראלי.
1 צפייה בגלריה
(צילום: Screen IL)
עוד ניתן למצוא ב Screen iL ספריית ילדים עצומה, הכוללת את כל כוכבי הילדים: יובל המבולבל, מיקי, רינת גבאי קופיקו וכל מופעי הפסטיגל לדורותיהם. גם הילדים הגדולים ייהנו להישאר בעניינים ולגדול עם התכנית והסדרות המלוות כל ילד בישראל: הפיג׳מות, או-בוי, השמינייה, שבט צוצלת ועוד עשרות רבות של תכניות ילדים ונוער. בשירות מתהדרים גם בתוכניות נוסטלגיה רבות המעלים זיכרונות נעימים לאלו שעזבו את הארץ לפי עשור: החמישייה הקאמרית, הבורגנים, שמש, השיר שלנו ואפילו באופן בלעדי כל מערכוני הגשש החיוור שצולמו אי פעם.
המשחקים מרכזיים של ליגת ווינר בכדורסל גם הם עולים מדי שבוע בשידור חי בערוץ ייעודי שהוקם עבורם. הם מחכים לכם גם לצפייה בזמן שלכם.
כיאה לשירות סטרימינג חדשני, מציע את עצמו Screen iL כמעט על כל מכשיר נייד וכל טלוויזיה חכמה בהורדה פשוטה וקלה מחנות האפליקציות של המכשיר.
ההרשמה לשירות מתבצעת דרך האתר www.screenil.com. ניתן לצפות בכל התכנים ובכל הערוצים גם דרך המחשב וכל סטרימר המחובר לטלוויזיה בלי חיבורים מיוחדים או VPN.
מה לא?! השירות חסום לצפייה מישראל, כך שרק הישראלים בחו״ל יכולים לצרוך אותו.
ישראלים רבים החיים בחו״ל כמהים לחיבור ישיר עם הארץ יכולים סוף-סוף להיות גאים שגם להם יש שירות סטרימינג ישראלי כחול לבן משלהם התומך ביצירה ובגאווה הישראלית.
הכותב הוא מנכ״ל Screen iL