אנחנו חיים בעידן של לחץ מתמיד מכל כיוון - עבודה, מטלות הבית, משפחה, מערכות יחסים ועוד ועוד. כדי להפיג את המתחים של היום-יום, הרבה מהישראלים מזמינים לעצמם מידי פעם מסאז' מפנק ומרגיע.
לעיסוי היסטוריה עתיקה במיוחד, ומחקרים רבים הוכיחו את היכולת שלו להביא לשיפור במצבים גופניים ונפשיים - שחרור השרירים, הרפיית מתחים, שיפור זרימת הדם וסיוע בהתמודדות של הגוף מול כאב ומחלות פיזיות כמו פציעות ובעיות במערכת התנועה, השרירים, הגידים והמפרקים. התנועות הקבועות של העיסוי, יחד עם הלחץ המופעל על הגוף, עוזרים לזרימת הדם והרחבת כלי הדם, כך שיותר חמצן מגיע לאיברים והגוף מנקז מעצמו רעלנים. עבור מי שנוטה לסבול מתופעות גופניות הנובעות מלחץ וסטרס (מיגרנות, כאבי בטן, חוסר ריכוז ועוד) וגם עבור מי שעוסק בפעילות ספורטיבית קבועה, עיסוי יכול לשפר משמעותית את איכות החיים.

כורסת מסאז' - עיסוי מרגיע מבלי לצאת מהבית

באופן אירוני למדי, אורח החיים הלחוץ שלנו הוא גם הסיבה לכך שקשה לנו למצוא את הזמן ליהנות מעיסוי מחוץ לבית. עבור חובבי מסאז'ים, כורסת עיסוי ביתית היא פתרון מושלם, בגלל הזמינות מיידית בכל הופעה של כאב, התכווצות שריר או סטרס שהצטבר אחרי יום קשה בעבודה. כשיש כורסת עיסוי בבית, כל חלון פנוי של רבע שעה בלו"ז יכול להפוך לסשן מרגיע של הרפיה.
כורסת עיסוי מאפשרת להעניק לעצמכם עיסוי גם אחרי חזרה מרכיבה אינטנסיבית על אופניים וגם באמצע הלילה כשלא מצליחים לישון וצריך להרגיע את הגוף ואת הנפש. כורסה ביתית יכולה לעזור בהתמודדות עם אחת התופעות הנפוצות של העולם המודרני, כגון כאבי גב תחתון, הדורשים תחזוקה שוטפת ועשויים לתקוף אותנו באופן פתאומי.
עולם כורסאות העיסוי והטכנולוגיות שלו התקדמו רבות בשנים האחרונות, והיום אפשר למצוא דגמים עם עשרות סוגי עיסויים וטיפולים, נגני מוזיקה, מסכים, התאמה אישית למבנה הגוף ועוד. בשוק ניתן למצוא כורסאות פרימיום עם עיסוי גוף מלא, מצב שכיבה ומגוון סוגי עיסויים, לצד כורסאות קומפקטיות יותר, אותן אפשר לשלב יותר בקלות גם בבתים עם שטח מוגבל.
מוכנים להתפנק? רוצים לפנק את בן\בת הזוג במתנה שתשנה להם את החיים? לפרטים על כורסאות העיסוי של אמריקן קומפורט>>

האיכות הטובה ביותר, במחיר המשתלם ביותר - הכורסאות של אמריקן קומפורט הן הפינוק המושלם לבית

כורסאות המסאז' של אמריקן קומפורט כוללות מערכות מתקדמות הניתנות לכיוון לעוצמות שונות בהתאמה אישית. בכל דגם עיסוי בסגנונות שונים, מנגנונים הפועלים בנפרד או משולב כמו לישה של הזרועות, כפות הידיים, כפות הרגליים, טפיחה, הקשות ורטט להמרצת מחזור הדם. הדגמים המובחרים של החברה מציעים טכנולוגיית עיסוי ייחודית באמצעות מערכת כיסי אוויר העוטפים את השריר ומפחיתה לחץ באזור הנקודתי, ועיסוי בטכנולוגיית תלת ממד המדמה מגע אנושי. משענת הגב והדום הרגליים מתכווננים למגוון מצבי ישיבה ושכיבה, ובחלק מהדגמים תמצאו מערכת חימום לפינוק מושלם.
הכורסאות של אמריקן קומפורט מתוכננות בקפידה על פי כללי ארגונומיה מתקדמים, והן מציעות עיצוב מודרני ונקי בגימור איכותי. טווח הדגמים רחב ומגוון, החל מכורסאות פרימיום לעיסוי גוף מלא מכף רגל ועד ראש, ועד כורסאות קומפקטיות ומפנקות שאפשר לשלב בכל בית.
מערכת Zero Gravity הייחודית לאמריקן קומפורט מציעה נוחות שאין כמותה - באמצעות חלוקת משקל שווה לכל חלקי הגוף, נוצר אפקט של הפחתת כוח הכבידה ותחושת 'ריחוף'. בנוסף, המערכת מאפשרת זרימת דם אופטימאלית ואפקטיבית ביותר.
כעת, כל מה שנותר הוא לבחור את הדגם שמתאים לחלומות ולצרכים שלכם:

אניגמה: כורסת הפרימיום האולטימטיבית

כורסה גדולה ומפנקת במיוחד, המעניק עיסוי בכל חלקי הגוף ומדמה מגע אנושי (3D). הכורסה כוללת 23 תכניות עיסוי מובנות (לישה, טפיחות, שיאצו, רטט ועוד), מסך מגע לשליטה בפונקציות, כפתורי 'קיצור דרך' להפעלה מהירה, מערכת שמע עם חיבור Bluetooth לנייד, שקע USB לטעינה, פונקציה ייחודית של פיזור יונים שליליים להפגת עייפות, טכנולוגיית כיסי אוויר, מערכת Zero Gravity, ועוד.
3 צפייה בגלריה
כורסת אניגמה
כורסת אניגמה
כורסת אניגמה
(צילום: שי אדם)

אמרלד: חדשנות מפנקת עם זיהוי קולי וג'ויסטיק לשליטה

כורסה בעלת עיצוב חדשני ומרהיב, המשלב תאורת LED. הכורסה כוללת טכנולוגיית עיסוי 3D המדמה מגע אנושי, 8 תכניות עיסוי מובנות, ג'ויסטיק לשליטה נוחה, מערכת חימום מפנקת, עיסוי מהצוואר עד המותניים, 5 שיטות עיסוי ו-5 מהירויות עיסוי, טכנולוגיית Air bag עם 40 כריות עיסוי - יותר מכל כורסת עיסוי אחרת, מערכת Zero Gravity, מנגנון הפצת יונים שליליים, מערכת שמע, חיבור USB ועוד.
אחד הפיצ'רים שהופכים את הכורסה לגאדג'ט של ממש, הוא האפשרות להפעלה באמצעות פקודות קוליות (באנגלית), ממש כמו סירי או גוגל הום. כורסת העיסוי של ימינו היא חלק בלתי נפרד מהבית החכם.

סנס: עיצוב חדשני ועיסוי מכף רגל ועד ראש

כורסה חכמה, חדשנית, מרווחת ומעוצבת, עם תאורת לד בצדדים ועיסוי המדמה מגע אנושי רב-ממדי, מכף רגל ועד ראש.
לכורסה מגוון של 12 תכניות עיסוי, מספר שיטות עיסוי, 5 מהירויות עיסוי ומערכת חימום המדמה מגע אנושי חם ונעים, ומסייעת בהקלה על כאבי שרירים.
בנוסף לג'ויסטיק, גם בדגם סנס ניתן לשלוט בפקודות קוליות ממש כמו סירי או גוגל הום, מה שהופך את הכורסה לגאדג'ט הכי מתקדם בבית שלכם.
עוד מערכות הנכללות בכורסה: כריות עיסוי Air Bag, מערכת Zero Gravity, עיסוי והזרמת דם לאזור הרגליים באמצעות הדום מתכוונן, מערכת שמע עם התחברות ל-Bluetooth, שקע USB ועוד.

יוגה: שילוב בין קומפקטיות לפונקציונליות

כורסה חכמה ומרווחת עם עיצוב צעיר, המציעה עיסוי מהצוואר עד המותניים, 3 תכניות עיסוי מובנות, 5 שיטות עיסוי, התאמת גובה לעיסוי צוואר וכתפיים, מערכת Zero Gravity, שקע USB, מערכת שמע עם חיבור Bluetooth ועוד. אחד היתרונות של דגם היוגה הוא האפשרות לעיסוי והזרמת דם באזור הרגליים, בעזרת הדום נשלף ומתהפך.
הקלילות והקומפקטיות של הכורסה מאפשרים ייצוב של הגוף בזמן העיסוי.
3 צפייה בגלריה
כורסת עיסוי יוגה
כורסת עיסוי יוגה
כורסת עיסוי יוגה
(צילום: שי אדם)

האקר: הכורסה הקומפקטית שאפשר למקם בכל מקום בבית

הדגם הקומפקטי של אמריקן קומפורט לא מתפשר על ביצועים, עם עיסוי בשיטת 2D לעיסוי עמוק, 3 תכניות עיסוי ו-3 שיטות עיסוי לבחירה, התאמת גובה, טכנולוגיית כיסי אוויר, חימום מושב, שקע USB, מערכת שמע עם חיבור Bluetooth, מתקן נשלף לכוס שתייה ועוד. הממדים הקטנים שלו מאפשרים למקם אותו גם בבתים עם שטח מוגבל.
3 צפייה בגלריה
כורסת עיסוי האקר
כורסת עיסוי האקר
כורסת עיסוי האקר
(צילום: שי אדם)
כל דגמי הכורסאות של אמריקן קומפורט מגיעים עם שנתיים אחריות, מערך שירות רחב ואיכותי ואפשרות לפריסה נוחה של עד 24 תשלומים. אמריקן קומפורט הוא אחד המותגים המוכרים והוותיקים בישראל בתחום כורסאות הטלוויזיה והמסאז', והכורסאות שלו הפכו לשם דבר בכל הנוגע לאיכות, יעילות ופינוק.
מוכנים להתפנק? רוצים לפנק את בן\בת הזוג במתנה שתשנה להם את החיים? לפרטים על כורסאות העיסוי של אמריקן קומפורט>>