רשת מקס סטוק ממשיכה במגמת ההתרחבות ומשיקה סניף חדש במתחם העיצוב הגדול בישראל, דיסיטי מעלה אדומים, אליו מגיעים אלפי מבקרים מדי שבוע.
כמו בכל סניפיה של הרשת, גם הסניף החדש, המשתרע על פני 2000 מ"ר, יציע ללקוחותיו חווית קנייה ייחודית ומהנה הכוללת מגוון עשיר של אלפי פריטים ממגוון תחומים ומחלקות, לכל שימוש ומטרה, ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו 4040)
אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק, אומר כי "כרשת הדיסקאונט המובילה בישראל בחרנו לפתוח סניף חדש במתחם הדיסיטי, המהווה מרכז קניות מעוצב חדשני וחווייתי לתושבי ירושלים והסביבה. אנו שמחים לפתוח את השנה ולהתחדש בסניף נוסף באזור מיוחד זה, ומזמינים את הקהל הרחב לקחת חלק בחגיגה וליהנות, כמו תמיד, ממחירים המתאימים לכל כיס ולכל משפחה".
פנינה רווח, מנכ"לית דיסיטי, מוסיפה כי "אנו מברכים על הצטרפותה של רשת מקס סטוק למתחם דיסיטי, המושך לקוחות רבים מתחומי העיצוב, השיפוץ והבנייה. מיום הקמת המתחם אנו עדים לביקוש הולך וגובר מצד הלקוחות לפתיחת סניף מקס סטוק במקום ושמחים על ההזדמנות החגיגית ושיתוף הפעולה הפורה, שהביא אותנו למעמד מרגש זה".
הפתיחה החגיגית במהלך הרבעון הראשון של 2023 - יש למה לחכות!
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ מקס סטוק)

בשורה צרכנית אמיתית ומסורת של מחירים אטרקטיביים על מגוון עצום של מוצרים

מקס סטוק, רשת חנויות הדיסקאונט הידועה, הוקמה בשנת 2004 והביאה בשורה צרכנית אמיתית לקהל הישראלי. נכון להיום הרשת מונה כיום 55 סניפים ברחבי הארץ, מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ מקס סטוק)
בסניפי הרשת תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים לבית במחירים אטרקטיביים: חומרי ואביזרי יצירה, צעצועים לטווח גילאים רחב, כלי מטבח ואפייה, פריטי דקורציה, מוצרי טואלטיקה ופארם, כלי יודאיקה, אחסון וארגון, כלי עבודה, מוצרי חשמל, פריטים מעולם חיות המחמד, אביזרי גינון, אביזרי ספורט וכושר, קמפינג וטיולים, ריהוט, טקסטיל, כלים חד פעמיים, ציוד משרדי ועוד.
בשנים האחרונות הרשת צומחת ומתפתחת ומרחיבה את נוכחותה בכל רחבי הארץ עם סניפים חדשים המשתרעים על פני 2000-4000 מ"ר ומהווים מרכזי קניות של ממש. הסניפים החדשים של הרשת מעניקים לקהל הלקוחות חוויית קנייה עוצמתית ופתרונות צרכניים שווים לכל נפש.
4 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו 4040)
בתור חלוצת תחום הדיסקאונט בישראל, מקס סטוק חרטה על דגלה את אסטרטגיית First price- best price, שהביאה ליצירת קהילת לקוחות מסורים ונאמנים, המלווים אותה ובוחרים בה כל פעם מחדש.
לפרטים נוספים על דיסיטי ומגוון הרשתות והמותגים הפועלים במתחם, היכנסו>>