החגים ממש מעבר לפינה, ורבים מאיתנו מתחילים לחשוב על המתנה המושלמת לבת או בן הזוג, או מתנה מיוחדת עבור עצמנו לכבוד השנה החדשה.
יש מי שמחפשת (או מחפש) את הדרך 'לדפוק הופעה' בארוחת החג, עם piece יוקרתי ומנצנץ שהאורחים לא ישכחו לפחות עד ט"ו בשבט.
בסופו של דבר, אין כמו תכשיט יפה ומעוצב בתור מתנה לחג או אלמנט שמשדרג את ההופעה בערב החג.
9 צפייה בגלריה
( צילום: יח"צ רשת הבורסה לתכשיטים. )
אתם הרי כבר מכירים את הטעם של האהובים עליכם - כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את העיצוב המתאים, ולעשות להם את השנה. ואם החלום הוא לוק ייחודי ובולט לארוחת החג ולמפגשים המשפחתיים - זו ההזדמנות שלכם להתפנק ולהשתדרג בתכשיט מקולקציה חדשה ולוהטת.
רשת הבורסה לתכשיטים השיקה בימים אלו את קולקציית החגים שלה, הכוללת מגון רחב של תכשיטים ועיצובים: תכשיטי יהלומים, תכשיטי זהב מעוצבים, תכשיטים עם אבני חן צבעוניות, פנינים, סדרת תכשיטים לגברים ועוד מאות פריטים מיוחדים, ייחודיים ומלאי סטייל.
תכשיט משובץ יהלומים שכיף לענוד בערב החג ולהרגיש מנצנצת
אחת מגולות הכותרת של הקולקציה החדשה של רשת הבורסה לתכשיטים היא סדרת תכשיטי היהלומים המרהיבה, המשלבת בין פריטים קלאסיים ואלגנטיים לתכשיטי יהלומים מעוצבים ומרגשים. בין היתר, תוכלו למצוא בסדרה צמידי טניס האהובים במיוחד על נשות ישראל, טבעות ותליונים משובצים יהלומים בגדלים ובצורות שונות. הקולקציה מאופיינת במראה חדשני ונוצץ במיוחד, שהופך כל מתנה לעל-זמנית.
בין הפריטים גם מגוון גדול של צמידים קשיחים מעוצבים מזהב וגם משובצים יהלומים, אותם אפשר לענוד בתור צמיד בודד או יחד עם כמה צמידים לקבלת מראה שיקי ויוקרתי. עוד בקולקציה המרהיבה של הבורסה לתכשיטים לכבוד החגים – צמידי חוליות מעוצבים ומיוחדים.
9 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ רשת הבורסה לתכשיטים. )
9 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ רשת הבורסה לתכשיטים. )
הצבע הלוהט של השנה הקרובה - ורוד
ביקור בקטלוג קולקציית החגים של הבורסה לתכשיטים יגלה לכם את הצבע האופנתי לעונה הקרובה – הצבע הוורוד!
בין היתר, הצבע הוורוד נמצא במחרוזות פנינים ורודות ומיוחדות, טבעות משולבות אבן מורגנייט ורודה על זהב ורוד עם שילוב יהלומים.
עוד בקולקציה הוורודה – עגילים וצמידים משולבים זהב ורוד, צהוב ולבן, שמוסיפים המון סטייל לכל פריט לבוש ומתאימים גם לאירוע ולערב חג, וגם לשדרוג המראה ביומיום.
9 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ רשת הבורסה לתכשיטים. )
9 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ רשת הבורסה לתכשיטים. )
תליון האמרלד שיסובב את כל המבטים בשולחן החג ובמפגשים המשפחתיים
למי שרוצה לבלוט בשטח עם תכשיט בעיצוב מיוחד, כדאי לבחור בתליון יהלומים בצורת טיפה, משובץ אבן אמרלד סינתטית גדולה. עם תליון בעיצוב מלכותי שכזה, התכשיט צפוי לסובב את כל המבטים של האורחים.
9 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ רשת הבורסה לתכשיטים. )
לא זנחנו את הגברים – טבעות וצמידים משובצים יהלומים, טבעות אוניקס עם עיצוב עוצמתי
גם גברים יודעים להעריך תכשיט מעוצב ויוקרתי, במיוחד לקראת אירועים חגיגיים. קולקציית החגים של הבורסה לתכשיטים כוללת סדרה של תכשיטי גברים מהממים, כמו טבעת מרשימה משובצת יהלומים עגולים ובגטים לכל האורך, המיועדת לגברים שמבינים באופנה. עוד פריטים פופולאריים אצל גברים הם טבעות משובצות אבן אוניקס הכוללות אבנים בצורות שונות, צמידי חוליות וצמידים משובצים יהלומים שחורים או לבנים.

9 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ רשת הבורסה לתכשיטים. )
9 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ רשת הבורסה לתכשיטים. )
בנוסף לתכשיטי היהלומים, התכשיטים בוורוד, התליונים והסדרה לגברים, קולקציית החגים כוללת עוד מגוון גדול של תכשיטים אופנתיים שישתלבו עם כל התכשיטים הקיימים בקופסת התכשיטים בבית.
קולקציה חדשה נוספת ברשת הבורסה לתכשיטים – שעוני ורסצ'ה לגברים ולנשים
למי שחולם על שעון יוקרתי לחג, רשת הבורסה לתכשיטים משיקה קולקצייה חדשה ומרהיבה של שעוני ורסאצ'ה לגברים ולנשים. הקולקציה לנשים כוללת שעונים צבעוניים עשויים סיליקון בצבעים חגיגיים ומלאי שמחה - לבן, צהוב, שחור, ורוד, תכלת, אדום וסגול, אשר מגיעים יחד עם פאוץ' תואם באותו צבע. לצידם, אפשר למצוא גם שעונים עם עיצוב איקוני וסמלי המותג הבינלאומי, במראה יוקרתי ונוצץ במיוחד. גם בגזרת הגברים, ורסאצ'ה מציעה עיצובים קלאסיים ומגוונים.
9 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ רשת הבורסה לתכשיטים. )
רוצים להעניק את המתנה המושלמת לחג? לשדרג את הלוק להופעה מנצנצת ובלתי נשכחת?
תכשיטי הקולקציה החדשה זמינים ב-15 סניפי רשת הבורסה לתכשיטים ברחבי הארץ, או ברכישה באתר הרשת.


פורסם לראשונה: 14:36, 30.08.23