לפני יותר מ-60 שנה, עם הקמת Visa, מעטים יכלו לדמיין עולם שמעבר למזומנים וצ'קים. החזון של Visa להשקת מטבע מאובטח, אמין ונוח יותר בצורה דיגיטלית החל בשאלה פשוטה: מה אם כסף יהפוך לאלקטרוני לחלוטין? כיום, Visa ממשיכה לחזות את עתיד המסחר הדיגיטלי, תוך שהיא מספקת גישה לכולם ובכל מקום, באמצעות הרשת הגלובלית המאובטחת שלה.

Visa היא לא רק הכוח שמאחורי ארבע אותיות על כרטיס פלסטיק. מי היא?

"אנשים חושבים שהם 'מכירים' את Visa, צרכנים ועסקים סומכים על כוחן של ארבע האותיות שהם רואים על הכרטיס כשהם הם פותחים את הארנק, משלמים לספק, נכנסים לחנות או מבצעים תשלום אונליין. מה שהם לא רואים הוא האופן שבו ארבע האותיות האלה מפעילות את התשתית הדינמית ביותר בעולם של אנשים, שותפויות ומוצרים", אמר ברק מלניק, מנכ"ל Visa העולמית בישראל. "המשימה שלנו היא להראות ש-Visa היא הרבה יותר מחברת כרטיסי אשראי ולוודא שהקהל מכיר אותה בתור תשתית מהימנה המניעה את המסחר העולמי אל העתיד".
2 צפייה בגלריה
(צילום: פובליסיס מדיה)

אבולוציית המותג - סרטוני 'פגשו את Visa' משרטטים את ההתפתחות במשך השנים

על מנת להציג את היסודות הבסיסיים של התפתחות מותג Visa ויכולות החברה, הושקה סדרת סרטוני 'פגשו את Visa' המאירים זרקור על כוחה של התשתית הפועלת לספק גישה ולקדם מסחר בין אנשים אמיתיים, הנמצאים במקומות אמיתיים ברחבי העולם.
זהות המותג החדשה של Visa מסמלת שינוי. היא כוללת צבעים רעננים המייצרים נראות טובה יותר בפלטפורמות דיגיטליות, פונט ייחודי שעוצב במיוחד כדי לספק חוויות דיגיטליות אופטימליות, ולוגו שנועד לבטא את מטרת הארגון.

הכסף עובר בדרכים חדשים - Visa עוזרת לאנשים, עסקים וכלכלות לשגשג

עם כסף שעובר יותר ויותר בדרכים חדשות, אין זמן טוב יותר להציג את הפעילות הענפה של Visa ואת ההשפעה הפוטנציאלית של מותג ממוקד-מטרה בסדר גודל כמו שלה, אשר מאפשר לאנשים פרטיים, עסקים וכלכלות לשגשג ולצמוח.
2 צפייה בגלריה
(צילום: פובליסיס מדיה)

לא רק סיסמאות

החברה מספקת גישה לתשלומים דיגיטליים ל-500 מיליון משתמשים ברחבי העולם שאינם בעלי חשבון בנק או שלא היתה להם גישה לשירותים דיגיטליים - וכעת הם יכולים להנות מהכלכלה הדיגיטלית. Visa מציעה גם תוכניות לימוד בנושאים פיננסיים ב-30 מדינות.
בישראל הושקע מאמץ רב ביישום תוכנית לימודים מקוונת שמטרתה היתה לקרב עסקים קטנים ומיקרו-עסקים לעולמות התשלומים הדיגיטליים.

איך מביאים לידי ביטוי את אבולוציית המותג ברחבי העולם?

אבולוציית המותג של Visa תבוא לידי ביטוי ביותר מ-100 שווקים בהם אנו פועלים ברחבי העולם.
המהלך כולל מגוון רב של פעולות, החל מרענון הלוגו ועד יצירת מודעות בשיח בערוצים שונים.
סרטון הקמפיין Meet Visa מפגיש אנשים ועסקים קטנים מכל העולם בכמה דקות:

בסרטון ניתן לראות את כוחה של הרשת העולמית של Visa, המחברת בין אנשים ועסקים מכל קצוות תבל. כל בעלי המלאכה ובעלי העסקים בסרטון הם אמיתיים.
במאי הסרטון הוא מאליק חסן סייד, אחד הכישרונות החשובים של זמננו בתחום הצילום והקולנוע.
הקמפיין עוצב על ידי סוכנות הקריאייטיב העולמית של Visa, Wieden+Kennedy.