באולם המשתרע על יותר מ-2,000 מ"ר, מושק בימים אלו סניף שהוא אחת היצירות היפות שנבנו עד כה בישראל - אולם התצוגה של סניף הדגל של בר-עמי קרמיקה, אשר הוקם בהשקעת ענק של 15 מיליון ₪, ב-DCITY מעלה אדומים.
מדובר על אולם תצוגה ברמה בינלאומי, אשר צפוי למשוך אליו אדריכלים ומעצבים מכל רחבי הארץ, כדי לחוות מבחר עצום ועדכני של מותגים מובילים בעולם הקרמיקה והסניטריה.
3 צפייה בגלריה
מתחם העיצוב והבילוי דיסיטי
מתחם העיצוב והבילוי דיסיטי
מתחם העיצוב והבילוי דיסיטי
(צילום: סטודיו 0404)

עיצוב בניחוח איטלקי ומגוון עצום - החנות שתגרום לחשיבה מחדש בעולם הקרמיקה

כשנכנסים לסניף, ישר אפשר לזהות את הטאץ' הבינלאומי - בעיצוב חללי התצוגה היו מעורבים אדריכלים ומעצבים מאיטליה, והאיכות העל-זמנית שלו בולטת מכל פינה.
סניף הדגל של בר-עמי, אשר נבנה במשך יותר משנה, שואף לשנות את דרך החשיבה של האדריכלים והמעצבים בעולם הקרמיקה, בכל הנוגע לאפשרויות ומענה ללקוח הקצה.
האולם הרחב והמגוון בונה עבור הלקוח אופציות חיות של סגנונות עיצוב, מה שמקל על הבחירה והופך את חלום הבית המושלם לקרוב מתמיד.

"30% מבעלי המקצוע בתחום העיצוב יבקרו בסניף בשנה הקרובה"

לדברי יאיר ברעמי, סמנכ"ל החברה, "המחירים צפויים להיות תחרותיים במיוחד, בעקבות המלאי הגדול שנרכש לכבוד ההשקה, לצד שיתופי פעולה ייחודיים עם ספקים מאיטליה שלקחו חלק במיזם האדיר הזה". על פי ההערכות של ברעמי, "יותר מ30% מאנשי המקצוע של עולם העיצוב הישראלי יבקרו בחנות בשנה הקרובה, כדי לחוות ולנצל את חללי העיצוב המדהימים שנבנו במקום".
3 צפייה בגלריה
אולם תצוגה של בר עמי קרמיקה במתחם דיסיטי
אולם תצוגה של בר עמי קרמיקה במתחם דיסיטי
אולם תצוגה של בר עמי קרמיקה במתחם דיסיטי
(צילום: יח"צ)

תמיד לחדש, תמיד לרענן

בר-עמי משמשת כבר יותר מ-40 שנה בתור בית לאדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות פרטיים שרוצים לעצב בתים חד-פעמיים ויוצאי דופן. באולמות התצוגה של החברה תוכלו למצוא קולקציות חדשניות של המותגים המובילים בעולם, עיצובים שיוצרים טרנדים ומגוון פריטים שמעוררים את הדמיון. בבר-עמי שואפים תמיד לחדש ולהתחדש, בין היתר באמצעות ביקור בתערוכות בחו"ל וקבלת השראה מהמגמות העכשוויות בעולם העיצוב הגלובלי.
הקשרים ההדוקים שהחברה פיתחה עם בתי העיצוב המובילים בעולם מאפשרים לה להציע שירות גמיש ואיכותי, במחירים תחרותיים.

כמו לבקר באיטליה - DCITY היא עיר העיצוב והבילוי של ישראל

DCITY, עיר העיצוב והבילוי הגדולה במזרח התיכון, הוא מתחם חדש הממוקם בפארק ישראל - מעלה אדומים ומציע כ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית במקום אחד. המתחם שמשתרע על פני 150,000 מ"ר של רחובות מעוצבים בניחוח של חו"ל, עושה מהפכה בתחום, הן בשל גודלו ויופיו, והן בשל המגוון החנויות שהוא מציע בתחום עיצוב הבית.
מאז פתיחתו, הפך המתחם לאתר חובה עבור מעצבים ואדריכלים, המבקרים במתחם כדי לגבש את הפרויקט עליו הם עובדים וליהנות מחוויית עיצוב המשתווה לביקור באיטליה ובירות עיצוב אחרות מסביב לעולם. ישראלים המשפצים או רוכשים דירה מגיעים ל-DCITY כדי לקבל השראה ולממש את חלום העיצוב המושלם לבית שלהם.
3 צפייה בגלריה
אולם תצוגה של בר עמי קרמיקה במתחם דיסיטי
אולם תצוגה של בר עמי קרמיקה במתחם דיסיטי
אולם תצוגה של בר עמי קרמיקה במתחם דיסיטי
(צילום: יח"צ)
מגוון המותגים והספקים, החנייה המקורה ממנה עולים ישירות למבחר עצום של חנויות, אפשרויות הבילוי והריכוז של כל אלו במקום אחד - מבטיחים למבקרים ב-DCITY חוויה שאין כמותה בישראל.