פעיל ב"גוב האריות" חוסל בשכם באמצעות מטען שהוטמן באופנוע

אופנוע שלידו עבר תאמר אל-כילאני, אחד מפעילי חוליית הטרור, התפוצץ הלילה בעיר העתיקה בשכם. לטענת הפלסטינים, הפיצוץ אירע אחרי שמטען חבלה הוטמן באופנוע והופעל על ידי פלסטיני שמשתף פעולה עם ישראל. עוד טוענים הפלסטינים כי המשת"פ תועד במצלמות אבטחה מפעיל את המטען. בצה"ל ובשב"כ לא התייחסו לפעולה.
אל-כילאני, בן 33, היה כלוא ביטחוני בעבר והיה אחראי על סדרת פיגועים וניסיונות פיגועים בחודשים האחרונים. בין היתר היה המכווין העיקרי של המחבל שנתפס עם נשק ביפו בתחילת החודש שעבר והתכוון לבצע פיגוע המוני בתל אביב, והיה מעורב בשורה של פיגועי ירי באזור שכם.


לקריאה נוספת

סיפורי היום

ראש הממשלה לפיד בריאיון ל-ynet: "חושש שנתניהו יטיל ספק בלגיטימיות של תוצאות הבחירות".
בעקבות פרשת רצח יואל להנגהל: הודח מפקד משטרת קריית שמונה.
הממשלה אישרה את מינויו של הרצי הלוי לרמטכ"ל.
בג"ץ דחה את העתירות נגד הסכם הגבול הימי עם לבנון. חתימה אפשרית: השבוע.
ובפעם השנייה ב-6 ימים: מטוס צבאי התרסק לבניין מגורים ברוסיה, 2 הרוגים.

מה צפוי מחר
מחר יתחדשו העדויות במשפטו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו.

התחזית

מחר תחול ירידה בטמפרטורות לצד גשם מקומי שצפוי לרדת בעיקר משעות אחר הצהריים. ביום שלישי הטמפרטורות יעלו ויהיה חם מהרגיל, ובמהלך הלילה ירד גשם מקומי בדרום הארץ. ביום רביעי בבוקר צפוי לרדת גשם בדרום שיתפשט מהר לאזור המרכז, ומשעות הצהריים יהיה סיכוי לגשם מקומי. ביום חמישי מזג האוויר יתייצב. בעונה הנוכחית מזג האוויר מאוד הפכפך ויכול להיות גם קיצוני, כך שהתחזית יכולה להשתנות מדי יום.

מה חיפשו היום בגוגל?

דירה בהנחה. משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל הוציאו לדרך את ההגרלה השלישית של תוכניות הדיור המוזל "דירה בהנחה", שההרשמה אליה תינעל ביום חמישי בשבוע הבא, יומיים לאחר הבחירות. ההגרלה הנוכחית כוללת 11 יישובים שבהם יוגרלו כ-3,300 דירות חדשות לזכאים.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

הנושא העדתי אולי לא עומד בראש סדר היום בבחירות, אבל יכול להיות שהוא עדיין משפיע על דפוסי ההצבעה. הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
גאולה אבן סער בדרך לתוכנית הבוקר של רשת.
קצת פחות מחודש לשריקת הפתיחה של חגיגת הכדורגל הגדולה בעולם – קבלו את דירוג עשר הנבחרות בעלות הסיכוי הגבוה ביותר לפי סוכנויות ההימורים להניף את הגביע בקטאר.
בעקבות הבלגן בדרבי: 3 משחקים ללא קהל להפועל ת"א.
ומיהם העכבישים הקופצים שהדהימו את החוקרים בניסוי