קורנפלקס לבחירה? שתייה חופשית במקרר? העובדים של היום רוצים חוויה קולינרית הרבה יותר מגוונת ממקום העבודה שלהם. עבודה בלב תל אביב זה נפלא ובתוך אזור המשלוחים של המסעדות המובילות - אבל המחיר הוא שעות בפקק בכל יום (ודמי שכירות בשמיים עבוד המעסיק).
לא משנה אם אתם עובדים, מעסיקים או תושבים של אזור בקעת אונו - אתם חייבים להכיר את הסצנה הקולינרית של O Park אור יהודה, הדור הבא של עולם העסקים והבילויים. לראשונה, העובדים והמבקרים יוכלו ליהנות ב-O Park ממסעדות בהובלת השפים המובילים בישראל, פוד טראקס מטריפים, בתי קפה אינטימיים בכל פינה ופאבים אל תוך הלילה - הכל במקום אחד.
2 צפייה בגלריה
(הדמיות: משרד אדריכלים גידי בר-אוריין)
העולם הקולינרי של O Park הוא חלק מסצנת האוכל המתפתחת בכל בקעת אונו, והוא מצטרף לסצנה הוותיקה והאהובה של אור יהודה - בירת האוכל של האזור, אליה מגיעים ישראלים רעבים מכל הארץ.

WOW כמו באירופה ובארה"ב - ב-O Park ממשיכים ליהנות גם אחרי יום העבודה

המודל של O Park לקוח ישירות מאירופה ומארה"ב, שם הוא עובד לגמרי WOW - במקום מתחם משרדים שמתרוקן ב-17:00, פארק העסקים והבילויים O Park מציע חוויה קולינרית-תרבותית מסביב לשעון. אתם יכולים להתחיל את היום עם קפה (איכותי!) ומאפה, להמשיך עם ארוחת צהריים במסעדה של השף האהוב עליכם, לתפוס דרינק של אחה"צ אחרי יום העבודה, ועוד להספיק לחזור בערב עם המשפחה לחגוג יום הולדת. הפאבים ב-O Park ממשיכים אל תוך הלילה עם הופעות, אירועי תרבות, ערבי טריוויה ואווירה תוססת, עם תפריט פאבים מסורתי.
רוצים יותר מאוכל? קיבלתם! O Park מציע חוויה שכוללת מתקנים לילדים, אולמות קולנוע, אמפי להופעות, מגוון אירועי תרבות ומרכזי קניות. עוד לא ראיתם מקום כזה שמציע אופציה אטרקטיבית לכל אחד ואחת, בכל שעה במהלך היום ולכל הגילאים.
2 צפייה בגלריה
(הדמיות: משרד אדריכלים גידי בר-אוריין)
למי שרוצה להוריד את האוכל עם קצת ספורט - גם בשבילכם O Park סוגר פינה. מרכז העסקים והבילויים צמוד לפארק 'איילון', הפארק השני בגודלו בגוש דן אחרי פארק הירקון, שכולל שבילי הליכה ואופניים, מתקני ספורט, שדות ירוקים, מקומות ישיבה ואינספור אפשרויות להפעיל את הגוף (או סתם לרדת עם הכלב).

כל היתרונות של סביבת עבודה איכותית ומקום בילוי תוסס - בלי הרעש והפקקים של גוש דן

תושבי בקעת אונו (קרוב ל-200 אלף איש) יוכלו סוף סוף ליהנות מפארק שמציע בילויים, אוכל טוב ואטרקציות לכל המשפחה, גם בשעות אחה"צ וערב. עבורם, מדובר בנסיעה קצרה ברכב (יש מקומות חנייה מוסדרים). כבר לא צריך לעומד בפקקים בדרך למסעדה ולחפש חנייה במשך שעות.
מי שמגיע מתל אביב ישמח לדעת שמדובר ב-5 דקות נסיעה (נגד הפקקים), עם נגישות אופטימלית מצירי תנועה מרכזיים. הבונוס הגדול הוא הנגישות המושלמת לתחבורה ציבורית: הקו הסגול של הרכבת הקלה יעצור בפארק, וגם המטרו העתידי. סוף סוף אפשר לבלות בשקט, במקום ללא תנועת רכבים, הרחק מהצפירות, הערפיח והרעש של מרכזי הערים הגדולות.
ואם יתמזל מזלכם ותעבדו ב-O Park, תוכלו לחסוך לעצמכם את הפקקים בבוקר, להרוויח חוויה קולינרית איכותית בצהריים, ולהספיק לבלות בערב - באותו מקום.
נתראה באחת ממסעדות השף, הפוד טראקס או באחד מבתי הקפה האיכותיים של O-Park!
רוצים לדעת יותר על O Park אור יהודה, המקום הכי Wow לעבוד ולבלות בו? היכנסו>>