תחום החטיפים לספורטאים התפתח בעולם בעשור האחרון, ורושם צמיחה מואצת גם בישראל בשנים האחרונות. הפופולאריות הצומחת של החטיפים נובעת מחיפוש של הצרכנים אחרי פתרונות עשירים בחלבון, ואחרי פתרונות המהווים תחליף לארוחה On the go.
אחד הפתרונות, המשלבים פינוק ופונקציונאליות, הוא חטיף החלבון החדש של GO, אשר יכול להשתלב בשגרת היום יום בתור פינוק לצד הקפה, ובמקביל לעזור להגיע ליעדי החלבון היומיים.
1 צפייה בגלריה
עיצוב ומיתוג אריזות: ארנסטו ומתן
עיצוב ומיתוג אריזות: ארנסטו ומתן
עיצוב ומיתוג אריזות: ארנסטו ומתן

ההבדל בין חטיפי החלבון לספורטאים לבין 'חטיפי האנרגיה' מהסופר

חשוב שלא לבלבל בין חטיפי החלבון המיועדים לספורטאים לבין חטיפי האנרגיה אשר נמכרים בסופרמרקט. חטיפי אנרגיה, המכונים 'חטיפי בריאות', שלרוב מכילים רק מעט חלבון לצד כמות גבוהה של פחמימות וסוכרים.
חטיפי חלבון, לעומת זאת, כוללים לרוב כ30% חלבון ופחות פחמימות. חטיפים אלו מומלצים בעיקר לאחר אימונים, בהם יש הרס שרירי והוצאה רבה של אנרגיה. על פי המחקרים, לחטיף חלבון עם שילוב בין פחמימות, חלבון ומקור שומני, יש השפעה על הפרשת האינסולין, ההורמון אשר מסייע להחדיר רכיבים תזונתיים לתאי השריר - ולכן צריכה של חטיף חלבון אחרי אימון יכולה לסייע לשיפור הספיגה ולהתאוששות השריר.

גם פונקציונלי, גם מפנק - חטיף החלבון של GO עשיר בחלבון ודל בסוכר

חטיפי החלבון החדשים של GO, מיוצרים עבור תנובה על ידי יצרן אמריקאי מהמובילים בעולם ומכילים 20 גרם חלבון (60 גרם) ופחות מ2 גרם סוכר לחטיף. רוב החלבון בחטיפים מקורו בחלבוני מי גבינה (Whey), והוא מכיל גם לפחות 3 גרם BCCA. BCAA הן חומצות אמינו חיוניות שהגוף חייב לקבל מהמזון, והן תורמות להפעלה מהירה של בניית השריר, הקטנת פירוקו והפחתת עייפות במאמץ ועל כן מגבירות את אפקטיביות האימון. הרכב תזונתי זה הופך אותם לפתרון מושלם למתאמנים – נשנוש פונקציונאלי מבלי לוותר על טעם מפנק. סדרת החטיפים מגיעה ב-4 טעמים מפנקים המותאמים לטעם הישראלי: שוקולד, חמאת בוטנים, בצק עוגיות וקוקוס.

ליד הקפה, On the go או אחרי האימון - כך תוכלו לצרוך את החלבונים שלכם

אם כן, אין ספק שחטיף חלבון איכותי, כמו סדרת החטיפים החדשה של GO, מהווה פתרון מעולה, נוח וזמין לספורטאים, מתאמנים ולכל מי שרוצה לשלים את צריכת החלבון היומית שלו בצורה מהנה ויעילה.
עם כמות סוכר נמוכה, כמות גבוהה של חלבון בכל יחידה וטעמים שכולנו אוהבים, חטיפי החלבון של GO הם פתרון מצוין.
החטיפים החדשים של GO זמינים לרכישה אונליין באתר המותג, בחנויות המתמחות בתזונה לספורטאים, ברשתות קמעונאיות וברשתות פארם.