תקופת הקורונה אשר תציין בקרוב שנה שלמה מאז פריצתה הביאה בישראל לאבטלה חמורה ולפגיעה כלכלית משמעותית במשקי בית רבים. המשבר, שכולנו מקווים שיסתיים בקרוב עם השלמת מבצע החיסונים, הביא אפוא להידוק חגורה מצד ישראלים רבים הבוחנים כעת תחת זכוכית מגדלת את מחירי מוצרי החשמל השונים בשוק, ומחפשים כיום יותר מתמיד, את המוצרים האיכותיים ביותר המגיעים עם תג המחיר האטרקטיבי והמשתלם ביותר.
הצרכן הממוצע מחפש אפוא כיום יותר מתמיד לא רק מוצרים משתלמים כספית אלא גם כאלו המשלבים בתוכם דירוג אנרגטי גבוה שמשמעותו חיסכון בחשמל, מוצרים חסכוניים בצריכת המים, מוצרים שיאפשרו לו להקדיש את זמנו לעבודה ופנאי וכן כאלו המגיעים עם ממשקים נוחים להפעלה (כי בינינו למי יש כוח להסתבך עם מוצרים מורכבים להפעלה שיבזבזו לנו זמן יקר).
מעוניינים להתחדש במקרר, מדיח או מקפיא איכותיים ומשתלמים? לרגל התקופה הלא רגילה הנה לכם שלוש הצעות למוצרי חשמל מביתBEKO , אחד המותגים המובילים באירופה, המעניקים את מלוא התמורה ביחס למחירם האטרקטיבי:

מקרר דגם CN160240XB -

יודעים מיהו הכוכב הגדול של תקופות הסגר בקורונה? בדיוק, המקרר! מאז שהקורונה נכנס לחיינו אנו מוצאים את עצמנו לא אחת משועממים ומחפשים משהו להעסיק את עצמנו איתו. לכן אין זה פלא שפתיחת דלת המקרר הפכה לאחד הסממנים היותר מזוהים עם תקופות הסגר הארוכות בישראל, שהרי אין כמו חטיף מהיר או קוביית שוקולד בפה לנחם אותנו בתקופה המתסכלת. עבור משקי בית רבים, התקופה הביאה לבחינה מחודשת של המקרר הביתי ורצון להחליף ולהתחדש בדגם חדשני ואיכותי יותר.
אחד הדברים שאתם חייבים לבדוק לפני רכישת מקרר היא הטכנולוגיה עליה מבוסס המנוע שלו. הטכנולוגיה המובילה כיום היא האינוורטר – מנוע מתקדם שפועל בצורה שקטה יותר וחסכונית בחשמל. אחד המקררים הפועלים בשיטה זו ומתהדר בדירוג אנרגטי A הוא מקרר BEKO מדגם CN160240XB.מדובר ראשית לכל על מקרר בעל מקפיא תחתון, מודל האהוב במיוחד על הישראלים, אבל הוא כמובן הרבה יותר מזה – המקרר כולל מדחס שקט וחסכוני בטכולוגיית Compressor Inverter ProSmart וכמו כן הוא עושה שימוש בטכנולוגיית NeoFrost המאפשרת את קירור המזון בשתי מערכות נפרדות.
אחד הפיצ'רים היותר מדליקים בדגם הזה הוא ללא ספק ה- Light Blue – מנורה כחולה אשר תשמור על טריות הירקות והפירות שלכם. ולבסוף, אם אתם שומרי שבת תוכלו לגמרי להתפנק עם הדגם הזה בעל מנגנון שמירת השבת. כפי שאמרנו מדובר על מקרר אסתטי המגיע בצבע נירוסטה מוברשת המתכתב עם כל מטבח מודרני כיום. עם כל היתרונות האלו לא פלא שהדגם הזה נחשב לאחד המוצרים הנמכרים ביותר בקטגוריה.

3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ בקו)

מדיח דגם dfn05313

אם כבר הזכרנו את הפתיחה הבלתי נשלטת של דלת המקרר בתקופה הנוכחית הרי שמטבע הדברים, כל האכילה המוגברת הזו בבית מייצרת הררים של כלים בכיור, בטח ובטח כשמדובר על בית עם ילדים ובני נוער וכאן מגיע הפיתרון היעיל בדמות מדיח הכלים. אחד הדברים שהכי חשוב לבדוק לפני שרוכשים מדיח הוא הדירוג האנרגטי שלו, ולאחר מכן כמובן צריכת המים. מדיח הכלים BEKO דגם dfn05313 למשל נהנה מאמינות גדולה בקרב הצרכנים. מה גורם להתלהבות ממנו? ראשית הוא מגיע עם מקום אחסון ל- 13 מערכות כלים ו- 5 תוכניות הדחה ושנית, הוא חסכוני מאוד ומתהדר בדירוג אנרגטי A וצריכת מים העומדת על כ-11.5 ליטר בלבד להדחה. אם תרצו לחסוך עוד יותר תוכלו לעשות שימוש באופציית השימוש בחצי כמות המים. אם אתם קצת לחוצים על הכלים שלכם הרי שהמדיח מאפשר לכם לעקוב אחר שלבי תוכנית ההדחה בכל רגע נתון, והוא מגיע בצבע לבן אסתטי שמשתלב בכל מטבח. עוד קצת פרטים טכניים? גובה המדיח עומד על 85 ס"מ ורוחבו ועומקו עומדים על 60 ס"מ.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ בקו)

מקפיא דגם RFNE275L33W

ונסיים במקפיא מדגם RFNE275L33W. אם גם אתם רצתם בכל תחילת סגר, כמו כולם, לסופרים השכונתיים והעמסתם מכל טוב על העגלות שלכם, הרי כשהגעתם הביתה נוכחתם וודאי לגלות שאין לכם מספיק מקום במקרר, ובמיוחד הדברים אמורים במוצרים הדורשים הקפא. איך בוחרים מקפיא טוב? בסופו של יום מדובר על מוצר די פשוט וצריך לוודא שהוא כולל טכנולוגיית NO-FROST כזו שמונעת היווצרות קרח – כמו שאתם מכירים מהמקפיאים של פעם. קחו לדוגמא את מקפיא BEKO דגם RFNE275L33W . מדובר על מקפיא בעל 6 מגירות המתנשא לגובה 1.51 מטר. הוא מגיע בצבע לבן אסתטי במיוחד ועם טכנולוגיית No Frost המאפשרת קירור יבש של המזון. כמו כן מקפיא זה בעל דירוג אנרגטי B מגיע עם טכנולוגיית ה- Flow Air Multi המעניקה לו מערכת זרימת אויר אחידה השומרת על טריות המזון שלכם לאורך זמן.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ בקו)


שילוב מנצח של מחיר ותמורה

בשורה התחתונה, רכישת מוצרי חשמל לבית לא צריכה להסתיים במינוס בבנק. בשוק יש מוצרים איכותיים ואמינים ביותר המגיעים עם תג מחיר שפוי המתאים לכל משפחה. כל שעליכם הוא לבצע סקר שוק נכון ולמצוא את המוצרים, דוגמת שלושת המוצרים האופטימאליים שתוארו בכתבה זו, במטרה למצוא את הדיל המושלם - התמורה הגבוהה ביותר במחיר המשתלם ביותר.






פורסם לראשונה: 13:42, 02.02.21