שוב רצח בחברה הערבית: אומיה טיטי (58), תושבת בענה שבגליל, נהרגה הלילה (בין ראשון לשני) מירי של אלמוני לעבר ביתה. בעלה (62) שהיה לידה נפצע באורח קל. ההערכה היא כי הרקע לאירוע הוא עימות בין עבריינים, ושלבני הזוג לא היה קשר לסכסוך.
1 צפייה בגלריה
אומיה טיטי שנרצחה בבענה
אומיה טיטי שנרצחה בבענה
הקורבן, אומיה טיטי
לאחר הירי פונתה טיטי לבית חולים הגליל בנהריה ושם נקבע מותה. כוחות משטרה הוזנקו למקום, אספו ממצאים ופרסו מחסומים לאיתור חשודים. במקביל התקבלה במוקד 100 הודעה מבית החולים בנהריה על בן 37 מדיר אל אסד שהגיע פצוע באורח בינוני ועל גופו סימני ירי. במשטרה בודקים אם יש קשר בין המקרים.
קרוב משפחה של טיטי אמר הבוקר: "איבדנו אישה ישרה וחפה מפשע. לאן הגענו אם גם בתוך הבתים אין ביטחון? היורים בורחים ואין מי שיעצור אותם. נמאס לנו מהתופעה הזו. האווירה מפחידה".
תושבים מבענה הוסיפו: "כל הגופים מזלזלים בפשיעה. כולם מדברים ונואמים ומבטיחים - ולא מקיימים. עושים יחסי ציבור על חשבון האזרחים והנרצחים".
מתחילת השנה נרצחו 79 בני אדם בחברה הערבית. רוב המקרים עדיין לא פוענחו. ב-25 הימים האחרונים נרצחו 12 בני אדם. בסוף השבוע נקבע מותו של יוסף קבועה (77) תושב הנגב שנפצע קשה בקטטה לפני כשלושה שבועות. הוא הגיע להפריד בין המשתתפים ונדרס.