תמיד חלמתם להיות מיליונרים? זו ההזדמנות שלכם. חברת התעופה איתיחאד איירווייז חוגגת את ההשקה של קו תל אביב-אבו דאבי עם חלוקה של מיליון מיילים לזוכה מאושר אחד שיצטרף למועדון הלקוחות של החברה, 'אורח איתיחאד'. באמצעות מיליון המיילים תוכלו לקבל טיסה משודרגת במחלקת עסקים, מלון 5 כוכבים, רכב יוקרה שכור ואפילו אייפון או אייפד.
אחרי החתימה על ההסכם הנורמליזציה ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, איתיחאד איירווייז, השיקה לאחרונה באופן רשמי את קו אבו דאבי-תל אביב. תל אביב מצטרפת בכך לרשימה של יותר מ-40 יעדים ברחבי העולם אליהם מגיעה איתיחאד באסיה, אוסטרליה והודו, דרך אבו דאבי. הקו החדש מאפשר כמובן גם לגלות את אבו דאבי בתור יעד תיירותי מסקרן, עם אווירה מדברית, חופים מדהימים וחוויה תרבותית וקולינרית בלתי נשכחת.
4 צפייה בגלריה
(צילום: Etihad Airways)
לכבוד ההשקה החגיגית בישראל, איתיחאד תהפוך את אחד מהנרשמים למועדון הלקוחות שלה, ‘אורח איתיחאד’, למיליונר במיילים. אמנם לא מדובר בכסף אמיתי, אך מיליון מיילים של מועדון הלקוחות של החברה יספיקו לכם להזמנת חופשות חלומיות ביעדים אטרקטיביים, מלונות מפנקים ומגוון מימושים נוספים ומפתיעים.

מה תוכלו לעשות במיליון מיילים של ‘אורח איתיחאד’? טיסה, חופשה, רכב שכור ואפילו אייפד

כדי לקבל טעימה קטנה מאינסוף האפשרויות למימוש מיליון מיילים של מועדון הלקוחות של איתיחאד, אספנו מספר דוגמאות להוצאה של מיליון מיילים של המועדון: אדם יחיד יוכל לצאת ל-4 טיסות הלוך-חזור לניו יורק במחלקת עסקים, יחד עם 3 לילות במלון 5 כוכבים, 7 ימים של רכב שכור ואייפון 12.
4 צפייה בגלריה
(צילום: Etihad Airways)
זוג יכול לממש במיליון מיילים שתי טיסות לניו יורק במחלקת עסקים, 3 לילות במלון 5 כוכבים כולל רכב יוקרה ואייפד.
חולמים על חופשה משפחתית? משפחה של 2 מבוגרים ו-2 ילדים תוכל לממש במיליון מיילים 2 טיסות הלוך-חזור לבנגקוק, 4 לילות במלון 5 כוכבים עם רכב שכור, ושני מכשירי אייפד.
החנות המקוונת של מועדון 'אורח איתיחאד' כוללת דגמי מכשירים טכנולוגיים מתקדמים, טיסות, מלונות ורכבים שכורים לחופשת החלומות שלכם, וגם אפשרות לתרום מיילים לארגוני צדקה ברחבי העולם. ל-'אורח איתיחאד' יותר מ-150 שותפים בהם ניתן לנצל את המיילים ברחבי העולם, ביניהם יותר מ-20 חברות תעופה שותפות, מסעדות, מלונות, חברות השכרת רכב ורשתות קמעונאיות.
4 צפייה בגלריה
(צילום: Etihad Airways)

מובילה עולמית בשמירה על הבריאות: בדיקות לנוסעים, צוותים מחוסנים וביטוח קורונה לכולם

על רקע החזרה ההדרגתית ממגבלות הקורונה, חשוב לתכנן את החופשה הבאה שלכם בקפידה, על מנת לוודא שתהיה לכם חופשה בטוחה ובריאה. איתיחאד גאה להיות אחת מהחברות המובילות בעולם בכל הקשור לשמירה על בריאות הנוסעים.
ראשית, איתיחאד דורשת מכל הנוסעים והצוות להציג בדיקה שלילית לפני היציאה ובדיקה שלילית עם ההגעה לאבו דאבי. למעשה, איתיחאד היא חברת התעופה הראשונה בעולם שחיסנה את כל הטייסים וצוות תא הנוסעים נגד קורונה, מה שמבטיח שקט נפשי מרבי במהלך הטיסה. הנוסעים מחויבים לעטות מסיכה בזמן הטיסה, והצוותים לבושים באמצעי מגן בכל רגע נתון.
כחלק מתכנית הבריאות של החברה, איתיחאד מעסיקה 'שגרירי בריאות' אשר זמינים עבורכם 24 שעות ביממה בצ'אט, בשדה התעופה באבו דאבי ועל המטוס עצמו, בכל שאלה ובעיה הקשורה לבטיחותכם ובריאותכם. שגרירי הבריאות מסייעים גם בעמידה ומילוי תקנות הבריאות וההיגיינה העולמיות, על מנת לשמור על בריאותכם במהלך הנסיעה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: Etihad Airways)

תוכנית החיסונים באיחוד האמירויות היא אחד ממקורות הגאווה של המדינה בטיפול במגפת הקורונה – איחוד האמירויות היא המדינה השניה בעולם מבחינת כמות חיסונים ביחס לאוכלוסייה, אחרי ישראל.
בנוסף לכך, כל הנוסעים באיתיחאד מקבלים תוספת כיסוי לביטוח הנסיעות בכל הנוגע לעלויות טיפול בקורונה - ללא תוספת תשלום וללא החרגות (לטיסות עד ה-30 בספטמבר 2021).
כעת, כל מה שנותר לכם הוא להצטרף למועדון הלקוחות ‘אורח איתיחאד’ ללא עלות וללא התחייבות, ולקבל הזדמנות של פעם בחיים להפוך למיליונרים. אל החופשה הבאה שלכם תוכלו לצאת בראש שקט - ופשוט ליהנות.