הבחירה במכונת הכביסה הבאה שלכם היא החלטה חשובה שמלווה אותנו במשך שנים באופן יומ-יומי. על מנת ליהנות ממכונת כביסה שתתאים לצרכים שלנו, חשוב לבחור במכונה בגודל הנכון, עם הפונקציות שחשובות לנו ובאיכות גבוהה, כדי שתשרת אותנו נאמנה לטווח הרחוק.
עם הכניסה ל-2022, אחת מסדרות הדגמים המובילות בשוק היא DIRECT MOTION (הנעה ישירה), הדור הבא של מכונות הכביסה מבית Haier, אשר מציעה מאפיינים שאפשר לראות בעיקר בדגמים בקטגוריות מחירים גבוהות הרבה יותר, כמו דלת רחבה, הספק גבוה ומנוע שקט במיוחד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: HAIER ישראל)
מה הופך את הסדרה מהדור החדש לבחירה נבונה למשימות הכביסה שלכם?

בלי להרעיש בכל הבית ובלי להעיק על חשבון החשמל

בעזרת מנוע ה-Inverter החדשני בהנעה ישירה, סדרת DIRECT MOTION היא אחת ממכונות הכביסה הכי שקטות בשוק, עם רמת רעש של 67 דציבל במהלך סחיטה. מי שמורגל בכביסות כבר יודע שמכונת כביסה שקטה היא נכס אדיר לכל בית, המאפשר לנוח, לשוחח ולנהל את חיי היום-יום מבלי להתמודד עם הרעש המתמיד של המכונה המסתובבת.
הטכנולוגיה המתקדמת והתכנון היעיל של מכונות הכביסה של Haier מעניקים לה דירוג אנרגטי A, הדירוג היעיל ביותר מבחינת צריכת אנרגיה, מה שמבטיח שהמכונה הבאה שלכם לא תהווה נטל על חשבון החשמל.

כל המאפיינים של מכונות הכביסה היקרות - במחיר תחרותי

בכל הדגמים בסדרה תוכלו למצוא בורר תכניות פונקציונלי עם מגוון של 16 תכניות כביסה, תכנית מהירה של 15 דקות לכביסה נקיה בזמן קצר, תכנית כביסה עדינה לבגדי תינוקות או סוגי בד עדינים, טיימר השהיית פעולה עד 23 שעות, לחצן לקביעת טמפרטורה, לחצן לביטול אפשרות הסחיטה, נוריות LED לחיווי בקרה ושליטה ועוד.
הדגמים מהדור החדש של Haier מציעים את הנוחות והעוצמה של הדגמים היוקרתיים בשוק, תוף פח עשוי נירוסטה, דלת רחבה במיוחד, מהירות סחיטה של עד 1,200 סל"ד והספק של 2000W.
דגמי סדרת DIRECT MOTION, משווקים בגרסאות עם קיבולת של 7 ק"ג, 8 ק"ג ו-10 ק"ג על מנת להתאים לצרכים של מגוון גדלים של משפחות, תוך שמירה על ממדים סטנדרטיים ועיצוב מודרני.
3 צפייה בגלריה
(צילום: HAIER ישראל)

הביקורות משבחות: "שקטה מאוד, מספקת תמורה לאגרה"

גם שושנה חן, גורו הצרכנות של ידיעות אחרונות, בחנה את המכונה בקיבולת 7 ק"ג מדגם HW70-B12636N, המשווקת במחיר של החל מ-1760 ₪, וקבעה כי היא "נוחה מאוד לשימוש בעקבות פתח גדול המקל על הכנסת הכביסה והוצאתה", עם "שילוב נוח בין חוגה ולחצנים מתחת למסך הלד, המאפשרים לשנות טמפרטורה ורמת סחיטה".
עוד נכתב בביקורת כי מכונת הכביסה "שקטה מאוד, עם סחיטה מצוינת. המכונה מגיעה ל-67 דציבלים, לעומת מכונות לא מעטות המגיעות ל-80 דציבלים בעת סחיטה". בכל הנוגע למחיר, הביקורת קבעה כי היא "מספקת תמורה לאגרה, בחלק מהמקרים ברמה של מכונות כביסה יקרות ממנה".

האיכות של Haier, הגב של ניופאן

Haier הוא אחד המותגים הצומחים בעולם בתחום מכשירי החשמל הביתיים בעשורים האחרונים, אשר נמכר כיום ביותר מ-160 מדינות ומפעיל 14 מרכזי מחקר ו-122 מתקני ייצור ברחבי העולם. Haier מעסיקה קרוב ל-100,000 עובדים ורושמת מכירות של 33 מיליארד דולר בשנה באופן גלובלי. היקף המכירות של מכונות הכביסה של המותג עומד על יותר מ-4 מיליארד דולר בשנה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: HAIER ישראל)
ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל הגדולה בישראל והיבואנית הרשמית של Haier, מציעה אחריות, שירות בפריסה ארצית ואמינות לאורך כל הדרך.
אם אתם רוצים שקט נפשי ושקט בבית, סדרת ה- DIRECT MOTION השקטה של Haier היא הבחירה עבורכם - שילוב מנצח של איכות, יעילות ונוחות, לבין שירות מעולה מבית ניופאן.