מאז ומעולם ההתכנסות מול האש היתה חלק מהיצר האנושי, וקמינים היו המרכז של הבית, סביבו היו מתאחדים המשפחה והחברים. בתקופה הנוכחית, בה אנחנו נמצאים יותר בבית, זו ההזדמנות להוסיף קמין איכותי כדי לשדרג את המראה של החלל המרכזי ולהוסיף אלמנט עיצובי מרשים. זו ההזדמנות להפוך את הבית שלכם לתמונה מתוך ז'ורנל.
עבור כל מי שבונה כעת את בית החלומות שלו או נמצא לקראת שיפוץ– קמין איכותי ומעוצב מבית אורטל קמינים יכול להיות מה שיהפוך את הבית לייחודי ומרשים. אורטל קמינים זוכה להצלחה עולמית בעקבות סגנון העיצוב הייחודי המאפיין את מוצרי האיכות שלה, המורכבים מחומרי הגלם הטובים ביותר ומיישמים את הטכנולוגיות היעילות ביותר.
מה מאפיין את קו המוצרים החדש של היצרנית הישראלית המומחית בתחומה? ומה הופך את מגוון המוצרים שלה לאפשרות המושלמת לשדרוג האווירה בבית פרטי וגם בדירה במגדל?

איכות ללא פשרות ועיצוב מרהיב - קולקציית Wilderness משחזרת את אפקט קמין העצים

הקמינים של אורטל קמינים ידועים באיכות החומרים מהם הם עשויים, לצד עיצובים מרהיבים ויוצאי דופן. כעת החברה לוקחת את תחום הקמינים לשלב הבא, עם קולקציית Wilderness בהשראת הטבע, הכוללת טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך שכבר זוכה להצלחה רבה בשווקים מרכזיים בחו"ל.
האפקט הייחודי והבלעדי של הקולקציה מבוסס על קמיני גז עם להבות ובולי עץ בעלי מראה אותנטי וסופר-ריאליסטי - אך בלי העשן המזהם, הריח הדומיננטי והטרחה של ניהול מלאי העצים, תוך שמירה על איכות הסביבה.
הקמינים החדשניים של קולקציית Wilderness כוללים גם תאורה פנימית המאפשרת יצירת אווירה חמה ונעימה בכל ימות השנה, גם כשהקמין לא עובד.
4 צפייה בגלריה
קמין עגול
קמין עגול
קמין עגול
(צילום: אלן צ'פלסקי)

בטיחות מוכחת ופתרונות יצירתיים ליעילות בצריכת אנרגיה

הקמינים של אורטל קמינים כוללים טכנולוגיה בלעדית של מפוח אוויר לחימום מהיר, המביא לחיסכון של כ-30% בצריכת הגז ומגביר את ניצולת החום ב-50% לעומת מוצרים מקבילים שאינם משתמשים בטכנולוגיה זו.
הקמינים של החברה עומדים בתקינה המחמירה בעולם, נבדקו במעבדות שונות ונושאים תו תקן ישראלי, אמריקאי, אירופאי ואוסטרלי.

יצרנית ישראלית גאה עם תמיכה מקומית והצלחה בינלאומית

אורטל קמינים מייצרת קמינים מודרניים בישראל כבר יותר מ-30 שנים, והיא רושמת הצלחה בינלאומית - קמיני היוקרה שלה מככבים באחוזות ובפרויקטי יוקרה בארצות הברית, אוסטרליה ואירופה.
4 צפייה בגלריה
קמין 200LS
קמין 200LS
קמין 200LS
(צילום: אורית ארנון, אדריכלית: מיכל מטלון)
מנכ"ל החברה, אורגד שפירא, מספר כי "לאחרונה זכינו במכרז וביצענו התקנה של קמינים ב-270 דירות במגדל היוקרה Century Tower בלוס אנג'לס. כדי לפתור את אתגר ההתקנה במגדל, השתמשנו במגוון אפשרויות של מסלולי ארובה עם מפוחי עשן מיוחדים המושכים את העשן החוצה וזאת מבלי לפגום בחזות החיצונית של המבנה".

אף פרויקט אינו מורכב מידי - אורטל מציעה ייעוץ, התאמה אישית ופתרונות לכל חלל

הניסיון והמיומנות של אורטל קמינים מול לקוחות, אדריכלים ופרויקטים בכל העולם, מאפשרים לה להתגבר על אתגרים מורכבים של שילוב קמין. יועצי החימום של החברה יודעים כיצד לשלב את הקמין ומהלך הארובה באופן אופטימלי בשרטוטי השיפוץ או הבנייה. לאורטל קמינים פתרונות יצירתיים להתקנת קמין בדירות או בחללים עם מסלול ארובה מורכב מאוד, מה שנותן לאדריכלים את החופש לתכנן קמין בכל חלל שיבחרו.
בין מגוון המוצרים של החברה ניתן למצוא גם קמינים חשמליים ביבוא מיוחד, וקמינים הפועלים באמצעות ביו-אתנול, חומר בעירה ירוק וידידותי לסביבה, המספקים פתרון יעיל במחיר לכל כיס, ללא צורך בהתקנת ארובה.
4 צפייה בגלריה
קמין 170TS
קמין 170TS
קמין 170TS
(צילום: אלן צ'פלסקי)
העובדה כי מדובר בחברה ישראלית עם ייצור מקומי ומגוון גדול של מוצרים, מבטיחה גמישות מרבית בהתאמת הפתרון הנכון לצרכים ולדרישות של הבית הבא שלכם. אצל אורטל קמינים אין מוצרים AS IS - כמעט הכל ניתן לשינוי ולהתאמה אישית, עד לפרטים הקטנים ביותר. נציגי החברה מספקים שירות מקומי ותמיכה לאורך כל הפרויקט.
על סף עונת החורף, זה הזמן לקבל החלטה ולהוסיף אווירה של חום ונעימות לבית, באמצעות קמין מודרני ומעוצב. המרכז החדש של הבית שלכם, שיאחד אתכם בתור בני משפחה או כאשר תארחו חברים, הוא קמין איכותי מבית אורטל קמינים. אם אתם חולמים על ישיבה מול אח עצים לוהט ומרהיב, קולקציית Wilderness החדשנית נולדה עבורכם. כל מה שנותר לכם לעשות, הוא להצית את הדמיון ולממש חלום.
בבית פרטי או בדירה – הקמינים היוקרתיים של אורטל ישדרגו את עיצוב החלומות שלכם.
לחצו לפרטים ולפגישת ייעוץ ללא תשלום עם יועצי החום של אורטל קמינים
לדף הפייסבוק של החברה: https://www.facebook.com/ortalheat/

פורסם לראשונה: 11:10, 03.11.20