ההיריון הולך ומתקדם, והנה מגיע הרגע הגורלי - הזמן לרכישת כל הציוד הנדרש למשימה. על רקע העלייה במחירים כמעט בכל היבט בחיי היום-יום- החל מהריבית על המשכנתא ועד הדלק והחשמל, חשוב לקנות רק את מה שחשוב ומתאים לצרכים שלכם, במחירים הכי משתלמים. על מנת שתוכלו להגיע ללידה בראש שקט, אספנו עבורכם את כל הנקודות החשובות שכדאי לקחת בחשבון כאשר מתכוננים לרכישת 'חבילת לידה' מותאמת אישית. היכן תמצאו את המותגים שהמליצו לכם עליהם? ומהו הערך המוסף של יועץ מנוסה בחנות?

מגוון מותגים ומבחר מוצרים - כדי שתוכלו לסגור הכל בפעם אחת

רוב הסיכויים שקיבלתם אינסוף המלצות - החל מהעגלה "שאתם פשוט חייבים" ועד "המוצץ היחיד שעבד אצל הנסיך שלי". על מנת שתוכלו לקנות את המוצרים שמתאימים לכם באמת, כדאי להגיע לחנות שמציעה כמה שיותר מותגים תחת קורת גג אחת, במקום להתפשר על מספר מועט של מותגים בכל קטגוריה. רק כך תוכלו להשוות באמת, להרגיש מקרוב ולהבין מהם ההבדלים בין כל המוצרים הפוטנציאליים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אלעד לוי)
בנוסף, כדאי לבחור בחנות שיש בה ריכוז של כל סוגי המוצרים, החל מחיתול בד ועד שידת החתלה. במקום להיסחב בין כמה חנויות ולשלם יותר בסופו של דבר, פשוט מגיעים וסוגרים את כל הרשימה בפעם אחת. גם כך ההתנהלות לא נוחה במיוחד בשלבי הריון מתקדם - חבל לבזבז את האנרגיה שלכם על התרוצצויות. יכולת השוואה ומבחר מוצרים הופכים את הקנייה ליעילה וחסכונית הרבה יותר- מרכיב חשוב בתקופה של עליית מחירים.

ייעוץ מומחה מאנשי מקצוע מנוסים - ערך מוסף שאסור לכם לפספס

אחת הנקודות הכי חשובות, שאתם עדיין לא מבינים את הערך העצום שלה, היא ייעוץ מומחה של אנשי צוות מנוסים ומקצועיים. הורים רבים, במיוחד לפני ילד ראשון, לא תמיד יודעים איך לבחור את הציוד המתאים לאתגר שהם עדיין לא עמדו בפניו אי פעם.
זו הסיבה לחשיבות הגדולה של מפגש עם יועצי מכירות מנוסים בחנות עצמה. רק יועץ מומחה יוכל להקשיב לצרכים שלכם ולהתעניין בפרמטרים שלא חשבתם עליהם בכל הנוגע לבחירת ציוד לתינוק. האם יש לכם תאומים? יש שבילי עפר קרובים לבית? מה הגובה של ההריונית? מה גודל תא המטען של הרכב? ועוד מגוון נקודות שאולי לא לקחתם בחשבון.

שירות וזמינות מובילים להתאמה אישית ובטיחות

מעבר למגוון ולמקצועיות, חשוב לבחור בחנות שמציעה שירות וזמינות המותאמים לעידן של ימינו. היום ניתן למצוא רשתות המציעות משלוחים והרכבה עד הבית, כדי שלא תצטרכו להסתבך עם דחיסת משטחים לרכב והרכבת רהיטים בתקופה כל-כך לחוצה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: רהיטי סגל)
אם אתם חושבים שהתקנת כיסא הבטיחות היא משימה קלילה, חשוב לדעת שכ-70% מהלקוחות לא מתקינים את הכיסאות ברכבים שלהם בצורה אופטימלית. בחלק מהחנויות נמצאים מתקינים מורשים שעברו הכשרות ייעודיות, אשר יתקינו את כיסא הבטיחות ברכב שלכם באופן בטוח.
בנוסף, חשובה הזמינות של השירות - ככל שיהיו יותר ערוצים זמינים ליצירת קשר, כמו וואטסאפ, טלפון ורשתות חברתיות - כך תוכלו להיות שקטים ובטוחים יותר בכל שאלה ובעיה. עבור הורים לעתיד והורים טריים, שקט נפשי הוא מצרך נדיר. גם ככה יש לכם כל-כך הרבה על הראש - לכן כדאי לדעת שאתם מקבלים שירות אמין שדואג לבטיחות ולאיכות החיים שלכם ושל הילדים שלכם.

גם כשהמחירים עולים - אפשר להרכיב לעצמכם חבילות לידה במחיר טוב ומשתלם

אחרי שווידאתם את כל הנקודות החשובות, לא כדאי להתפשר על מחיר. חבילת לידה מותאמת אישית היא קנייה משמעותית שיכולה להגיע לסכומים יחסית גבוהים, וכאשר המחירים במשק עולים, כל חיסכון חשוב יותר מאי פעם. לכן, מעבר להתאמה האישית שעוזרת לכם לקנות רק את מה שצריכים, חשוב לבחור בחנות שתוכלו למצוא בה מחירים הוגנים וגם מבצעים מיוחדים ומשתלמים - כל עוד הם מתאימים לצרכים שלכם.
3 צפייה בגלריה
(צילום: בנימין דוידוביצ'י)
בסופו של דבר, מה שחשוב (ומה שתשוויצו בו בגינה מול ההורים האחרים) הוא המוצר האיכותי שקניתם, האיכות שלו וההתאמה שלו לצרכים שלכם. אם תוכלו להתגאות שמצאתם אותו במבצע מצוין - מדובר בבונוס מעולה.

איפה תוכלו למצוא חבילת לידה מודולארית לבחירה מתוך מגוון מותגים ושירות מקצועי ללא תחרות?

אם אתם הורים לעתיד ומחפשים מקום לרכישה מרוכזת של ציוד, כדאי לכם להכיר את רשת בייבי סטאר, המציעה מגוון עצום של מותגים תחת קורת גג אחת. עגלות מבית Oyster, Sportline, Cybex, Bugaboo ועוד, ריהוט איכותי במגוון עיצובים של רהיטי סגל, מזרונים, כיסאות בטיחות וכל שאר המוצרים החיוניים - מהם תוכלו להרכיב חבילת לידה בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
חנויות בייבי סטאר מציעות חוויית קנייה נעימה, מקצועית ויעילה. היועצים המנוסים והמקצועיים של בייבי סטאר ישמחו להמליץ ולהתאים חבילת לידה מודולארית ומותאמת אישית על פי הצרכים שלכם מבחינת תקציב, גודל החדר, נגישות בסביבת המגורים ועוד. המוטו הידוע של עובדי בייבי סטאר הוא שהמוצר יתאים לצרכים של הלקוח, והלקוח לא יהפוך לעבד של המוצר.
בנוסף, לקוחות בייבי סטאר נהנים משירות משלוחים והרכבה עד הבית וגם אפשרות להתקנת כיסאות בטיחות ברכב על ידי מתקין מוסמך מטעם ארגון Safe Kids העולמי, שעבר הכשרה ייעודית להתקנה בטוחה של המוצרים הנמכרים ברשת.
מאילת ועד חיפה, רשת בייביסטאר מציעה מחירים טובים ומבצעים מגוונים על מגוון מוצרים. שירות הלקוחות של הרשת זמין בכל הפלטפורמות - טלפון, וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, על מנת לתת לכם להציף כל שאלה ובעיה בדרך הנוחה לכם ביותר.
בואו להתאים עבורכם ועבור הבייבי העתידי שלכם את חבילת הלידה הטובה ביותר - לפרטים ומציאת חנות בייבי סטאר הקרובה אליכם, היכנסו>>