מה כבר ביקשנו? עוגה קטנה עם הקפה, עם טעמים עשירים, כמות קלוריות נמוכה ומקור לסיבים תזונתיים? סלים דליס, המותג האהוב המוביל את שוק מארזי חטיפי הדגנים בשנים האחרונות, דאג להגשים את הבקשות שלנו, עם קו מוצרים חדש ומרגש - סלים דליס FIBER.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אלונה להב)
מה תמצאו בתוך המארז? ומהם היתרונות של סיבים תזונתיים בתפריט היומי שלנו?

נשנוש מושלם עם הקפה - עוגות באריזות אישיות, ורק 90 קלוריות ליחידה

מארזי סלים דליס FIBER כוללים בתוכם 5 עוגות אישיות בעטיפות אישיות לשמירה על טריות, מועשרות בסיבים תזונתיים ועד 90 קלוריות ליחידה.
העוגות מגיעות בשלושה טעמים מעולים ומפנקים: בראוניס שוקולד, לימון ואוכמניות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אלונה להב)

הפלא של הסיבים התזונתיים - מספקים תחושת שובע, וללא קלוריות נוספות

סיבים תזונתיים הם פחמימות מורכבות הנמצאות במזונות צמחיים בלבד. הייחודיות של הסיבים היא העובדה כי הם לא מפורקים על ידי אנזימי העיכול של הגוף, כך שהם לא תורמים לסך הקלוריות של המזון שאנחנו אוכלים. מצד שני, הם מספקים תחושת שובע לאורך זמן, וכתוצאה מכך עוזרים לשמור על משקל גוף תקין.
איך זה עובד בתוך הגוף? הסיבים יוצרים בתוך מערכת העיכול מעין ספוג אשר סופח אליו את החומצות, הכולסטרול, הסוכרים והמלחים, מה שמסייע להפחתת רמות הכולסטרול והסוכר בדם. בין היתר, תהליך פירוק הסיבים גם משחרר חומרים העוזרים לאיזון לחץ הדם.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אלונה להב)
עבור קהל הלקוחות המסור של סלים דליס, ועבור כל מי ששומר או שומרת על תזונה מאוזנת, סלים דליס FIBER הוא פתרון נהדר שמתאים לכל תפריט יומי, העוגה שליד הקפה, עם הרבה יתרונות בריאותיים - וטעם נהדר.
לפרטים נוספים על סלים דליס FIBER החדש ולקולקציית המוצרים המלאה של סלים דליס, היכנסו>>

*האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ תזונתי. להמלצות תזונה מקיפות ומותאמות אישית אנו ממליצים להיוועץ עם גורמי מקצוע בתחום התזונה