יש מעט מקרים בהם המדינה חייבת משהו לאזרח. בדרך כלל זה הפוך: אנחנו מחויבים לשלם מס הכנסה מהרגע הראשון בו אנו נכנסים למעגל העבודה, תוסיפו לזה את המע"מ שכולנו משלמים, את תשלומי הביטוח הלאומי והרשימה עוד ארוכה. הבעיה היא שכאשר כבר מגיע לנו כסף בחזרה מהמדינה אנחנו כל כך רגילים למצב ההפוך שאנחנו לא מאמינים שזה אפשרי וספקניים לגבי זה. נפגשנו את החבר'ה הצעירים של החזרי מס – זכותך! ומיד אחרי הפגישה ניגשנו למלא טופס בקשה להחזר מס שגילינו שמגיע לנו!
"אז כמה אזרחים באמת זכאים להחזרי מס בישראל כיום?"
החזרי מס - זכותך! : " עדיין יש עשרות אלפי אזרחים שזכאים להחזרי מס שלא ניגשו לקבל אותם מרשות המס. מדובר בעשרות אלפי שקלים שפשוט מחכים לאזרחים במשרדי הרשות ומחכים לחזור לאזרחים הזכאים לקבל אותם מסיבות שונות."
"חייבים לגשת פיזית למשרדי רשות המס כדי לקבל החזר מס?"
החזרי מס - זכותך!: "ממש לא. היום אפשר בצורה פשוטה ומהירה לבדוק את הזכאות לקבלת החזר מס לשכירים, החזר מס לעצמאים וכל החזר מס אחר, אפילו החזר מס תרומות ללא הגעה פיזית אל משרדי רשות המס. אנחנו מבצעים את בדיקת הזכאות לקבלת החזר מס בגין כל סיבה שהיא ללא עלות ומספקים 100 אחוזי הצלחה לזכאים!"
2 צפייה בגלריה
(צילום: Canva)
"כמה כסף יכול להיות שווה החזר מס כאזרח ממוצע?"
החזרי מס - זכותך! : " בין 5000 ל-8000 שקלים. קח בחשבון שאפשר לקבל החזרי מס עד 6 שנים אחורה בצורה רטרואקטיבית כך שזה יתרון גדול וגם אם אתה חושב שמגיע לך החזר מס על שנים קודמות עדיין לא מאוחר לדרוש את הכסף כל עוד לא עברו שש שנים משנת המס הקלנדרית הנוכחית. בנוסף המדינה מספקת ריבית די גבוהה על הכספים הנשמרים כך שמכל הבחינות אין סיבה לא לבדוק זכאות, מה גם שעלות הבדיקה חינם והתשלום של הלקוח הוא על הצלחה בלבד, כלומר רק אם נמצא שמגיע לכם כסף."
"מה הסיבות שבגללן ייתכן ומגיע למישהו החזר מס?"
החזרי מס - זכותך! : " הסיבות לקבלת החזר מס רבות ומגוונות ומתאימות לקשת רחבה של אזרחים בכל מיני סטטוסים החל מצעירים אחרי צבא ועד פנסיונרים, אימהות חד הוריות, שכירים ועצמאים, כאלה שלמדו או גרו בחו"ל ועוד. אנחנו מטפלים בכל סוגי החזרי המס ללא יוצא מהכלל ומסייעים לאנשי הייטק, מורים, עובדי מדינה, פרילנסרים ומגוון רחב של עובדים במשק."
"איזה הטבות מס או החזרי מס מגיעים לאנשים שלא מודעים לכך בדרך כלל?"
החזרי מס - זכותך! : "הסכם גירושין או הליך גישור למשל בו מצוין שאתה משלם מזונות מזכה אותך באופן אוטומטי בנקודת זיכוי מס אחת נוספת על אלו שכבר יש לך. נכון לשנת 2021 מדובר ב-219 שקלים שמגיעים לכל מי שמשלם מזונות המגולמים כנקודת זיכוי למס, כל חודש. כלומר תשלום המס שלך יהיה נמוך יותר ותוכל להרוויח יותר בנטו. זה תקף גם לשכירים וגם לעצמאים. אנחנו מכירים את כל הקריטריונים המזכים את האזרח בנקודות זיכוי מס ומסייעים ללקוחות רבים להסדיר את סטטוס המס שלהם ולקבל בחזרה כסף שמגיע להם שלא היו מודעים אליו כמו במקרה של אדם שהתגרש ומשלם מזונות אך לא התפנה לעדכן את מרשם האוכלוסין ואת פקיד המס בשינוי הסטטוס האישי שלו מנשוי לגרוש. יש עוד מקרים רבים דומים."
2 צפייה בגלריה
(צילום: Canva)
"איך אפשר לקבל החזרי מס בדרך הפשוטה ביותר?"
החזרי מס - זכותך: " יש 4 דרכים לקבל החזרי מס היום. דרך ראשונה היא על ידי הגעה פיזית אל משרדי רשות המס. שם ידריכו אתכם אך אם לא תגיעו מוכנים עם כל הטפסים והמסמכים, תצטרכו לחזור לשם שוב או לשלוח להם בדואר או און ליין את המסמכים המשלימים לטיפול בבקשה שלכם. דרך נוספת היא על ידי שליחת כל המסמכים והטפסים דרך הדואר. בדרך הזו זה ייקח הרבה יותר זמן וגם לא בטוח שהמעטפה תגיע לכתובת הנכונה. הדרך השלישית היא לבצע לבד את בדיקת הזכאות והגשת הבקשה להחזר מס דרך אתר רשות המיסים. זאת דרך מהירה וטובה יותר והדרך הרביעית והטובה ביותר היא לבצע את בדיקת הזכאות והגשת הבקשה להחזר מס דרך חברה מקצועית להחזרי מס."
"למה לא לעשות את זה לבד און ליין?"
החזרי מס – זכותך! : " מכיוון שאפשר ליפול על טעויות במילוי הטופס ולא לקבל אישור לבקשה או לקבל אישור על סכום חלקי בלבד. חברת החזרי מס מקצועית תמלא את הבקשה להחזר מס בצורה טובה יותר ותדאג לכך שהבקשה תהיה מסודרת כך שפקיד המס שיקבל אותה יתייחס אליה כראוי. אנו מכירים הרבה מקרים של אזרחים שהגישו בקשה להחזר מס לבד און ליין והבקשה שלהם נדחתה. חברת החזרי מס מקצועית מספקת לכם את הדרך הבטוחה ביותר לזכות בבקשה וגם במידה והבקשה לא מאושרת מסיבות כלשהן, אתם לא מפסידים כלום מכיוון שהתשלום שנגבה מהלקוח הוא בדרך כלל רק כחלק מהסכום המאושר וללא עלות על בדיקת הזכאות והגשת הבקשה במידה והיא נדחית."
"טיפ לסיום למי שרוצה לקבל החזר מס?"
החזרי מס – זכותך! : " אל תתעצלו לבדוק. גם אם זה אומר לפנות למעסיק הקודם שלכם לצורך קבלת טופס 106, זה שווה את זה. הזכות להחזרים נשמרת עד 6 שנים אחורה כולל ריבית ואם אתם לא זוכרים מה קרה לפני כמה שנים, זה הזמן לבדוק את העניין ומי יודע: אולי תופתעו לגלות שגם אתם בין הזכאים."
לסיכום, במשרדי מס הכנסה מחכים מאות אלפי שקלים, המגיעים לאלפי אזרחים הזכאים לקבל החזר מס. יש שורה ארוכה של קריטריונים בגינם ניתן ליהנות מהחזר מס זה החל מסיבות אישיות ומשפחתיות, סיבות רפואיות ומקצועיות וסיבות מיוחדות. עבור כל החזרי המס הללו ניתן להגיש בקשה לבדיקת זכאות ללא עלות לקבל החזר המס ישירות לחשבון הבנק שלכם עד 6 שנים אחורה רטרואקטיבית מתאריך הגשת הבקשה! כמו כן הכסף המגיע לכם (רק במידה ואכן נמצאתם זכאים לקבלת החזר מס בגין כל סיבה שהיא) נשמר במשרדי רשות המיסים ונהנה מריבית ממשלתית של כ-4% לכן כל אזרח במדינה שלא בודק את זכאותו להחזר מס, מפסיד כסף שייתכן ומגיע לו. בדקו זכאות עוד היום. בהצלחה.