תנועת דרכנו השיקה לאחרונה קמפיין לזכרו של אמיר ח'ורי, שוטר משטרת ישראל שנרצח בפיגוע בשבוע שעבר בבני ברק, ולמען חיים משותפים. הקמפיין הושק תחת הכותרת "גיבור. שוטר. ערבי. ישראלי. כולנו בעד חיים משותפים", ומטרתו להדגיש את המשותף בין חלקי החברה הישראלית.
גל הפיגועים הרצחני שחווינו בשבוע האחרון הביא לתסיסה בצד הישראלי שהתבטאה בהפגנות ובקריאות חסרות אחריות לנקמה ולשנאת ערבים. שני ישר, בת הזוג של אמיר ח'ורי ז"ל, אמרה בדמעות חונקות לב בהלוויתו: "תפסיקו לקלל ערבים. הנה ערבי נוצרי, שלא היה אכפת לו לשלם בחיים שלו כדי להציל אחרים. הוא היה גיבור אמיתי ששמר על המולדת שלו".
יאיא פינק, מנכ"ל דרכנו, אמר בנושא כי "אל מול גל הטרור הרצחני כוחות הביטחון שלנו חייבים להילחם בכל הכוח. במקביל, על כולנו מוטלת החובה להפריד בין מתונים לקיצוניים ולהמשיך ולבנות כאן גשרים לחיים משותפים. אנחנו קוראים לציבור הישראלי להצטרף אלינו בתרומה חד פעמית בכל סכום על מנת להעצים את הקול של הרוב המתון בחברה הישראלית התומך בחיים משותפים ואת דמותו של אמיר הגיבור".
"אם גם אתם חושבים שאמיר ח'ורי הוא גיבור, אם גם לכם נמאס לראות במרחב הציבורי רק את בן גביר ושאר הפירומנים ורוצים לעשות מעשה אחד קטן, גם לזכרו של אמיר הגיבור וגם למען חיים משותפים - הנה משהו קטן וטוב שאנחנו יכולים לעשות ביחד כדי לתת את התשובה שלנו למחרחרי השנאה שמנסים להשליט קיצוניות על המרחב הציבורי של כולנו", הוסיף פינק.
להצטרפות לקמפיין בעד חיים משותפים, נגד הגזענות והטרור ולטובת הרחבת הקמפיין עם המסר הזה בדיוק, לחצו כאן.