ישראלים רבים בני 55 ומעלה, שזקוקים למימון, פונים לקבלת 'משכנתא הפוכה', הלוואה חד-פעמית הניתנת בתמורה לשעבוד הבית או הדירה. בשנים האחרונות הפכה המשכנתא ההפוכה לכלי נוח לקבלת מזומנים לכל מטרה, כגון: שיפוץ הנכס, חופשה בחו"ל ועזרה לילדים בקניית דירה.
עם זאת, חלק מאותה אוכלוסייה לא זקוק לסכום גדול באופן מיידי, אלא להגדלת הפנסיה החודשית מתוך מחשבה על ההוצאות השוטפות. לבני 55 ומעלה וכן לבני הגיל השלישי נוספות הוצאות, בהם: טיפולים רפואיים, עזרה שוטפת לילדים, מימון צריכת תרבות ופנאי ועוד. לעומת זאת, ההכנסות בגיל הפנסיה הינן נמוכות משמעותית מבעבר. כל זאת מביא לצורך משמעותי בכסף. עבור בני 55 ומעלה וכן לבני הגיל השלישי עם צרכים שכאלו, השיקה איילון חברה לביטוח מסלול בלעדי המעניק תוספת חודשית במשכנתא הפוכה, המאפשר ללווה לקבל בכל חודש סכום קבוע מראש.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

כך תוכלו להגדיל את התזרים החודשי

לא כל אחד מאיתנו זקוק לסכום כסף גדול וחד-פעמי - יש מי שמגיע לגיל 55 או לגיל פרישה, וזקוק לתקציב גדול יותר בכל חודש בנוסף לפנסיה הבסיסית שצבר עם השנים. מסלול תוספת חודשית של איילון ביטוח מציע פתרון מושלם עבור אנשים אלו.
המימון החודשי הנוסף יכול לשמש לתשלום עבור דיור מוגן (ללא צורך במכירת הדירה), הגדלת התקציב הפנוי להוצאות שוטפות, שמירה על איכות החיים אחרי הפרישה, סילוק חובות, עזרה שוטפת לילדים ועוד - הכל על פי הצרכים והרצונות של הלקוח.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
בנוסף למסלול תוספת חודשית, ניתן לבחור בשילוב בין סכום חודשי קבוע לסכום חד-פעמי, או במסלול המסורתי של סכום חד-פעמי בלבד.
מסלול תוספת חודשית מוצע במסלול ריבית צמודה לפריים, כאשר מדי חודש ישנו סכום קבוע שמוזרם לחשבון הבנק. במסלול זה אין החזר חודשי במקביל, אלא הסכום שייצבר ייפרע על ידי הלווים או על ידי יורשיהם.
יתרונות אטרקטיביים נוספים במשכנתא הפוכה של איילון ביטוח: תהליך לקיחת ההלוואה פשוט ומהיר, אין צורך להוכיח יכולת החזר, במסלול סכום חד-פעמי ישנה אפשרות לבחור בין מסלול ללא תשלום חודשי, תשלום חודשי של הריבית בלבד או תשלום חודשי של קרן + ריבית בפריסה נוחה.
הכי חשוב - הנכס נשאר בבעלות הלווה, כך שאפשר להמשיך לגור בו או להשכיר אותו.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
במקרה בו ההלוואה אינה מוחזרת בימי חייהם של הלווים, ליורשים עומדת שנה להחזר ההלוואה.

גמישות גם בריבית - אתם קובעים את התמהיל

החידוש הנוכחי מתווסף לחידושים נוספים ובלעדיים באיילון ביטוח, הכוללים מסלולי ריבית גמישים וייחודיים במסלול סכום חד-פעמי: לצד המסלול של ריבית קבועה צמודה למדד, איילון מאפשרת לקבל הלוואה בריבית צמודה לפריים ובריבית משתנה כל 5 שנים, על פי עוגן אג"ח ממשלתי צמוד - וגם ליצור תמהיל של ריביות, לבחירת הלקוח.

פתרון נוח להורים וגם לבני המשפחה

המחשבה על שעבוד הבית או הדירה עשויה לעורר חשש בקרב הלווים וילדיהם, אשר רואים בנכס חלק משמעותי מהירושה העתידית. אך כאשר חושבים על כך לעומק, משכנתא הפוכה בתשלום חודשי יכולה להיות פתרון מעולה עבור כל הצדדים - ההורים יכולים לשמור על איכות החיים שלהם ואף להצליח לעזור לילדים בכל חודש. הילדים, מצידם, יכולים לשמור על ראש שקט בכל הנוגע להתנהלות השוטפת של ההורים ולשמוח על כך שהם יכולים להמשיך ליהנות עם הנכדים והמשפחה, ללא חששות כלכליים.


פורסם לראשונה: 13:04, 29.09.21