קבוצת גבאי החלה בשיווק מתחם יוקרה 'רובע המייסדים'. פרויקט המגורים היוקרתי במערב הוד השרון יכלול 279 דירות חדשות ב-18 בנייני בוטיק בין הרחובות המייסדים, המדרגות, נחל ירקון והדסים. מחירי הדירות בפרויקט, במסגרת מכירת Presale (מכירה מוקדמת), החל מ-4.19 מיליון ₪ לדירת 4 חדרים והחל מ-4.8 מיליון ₪ לדירות 5 חדרים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: Evolve Media)
פרויקט המייסדים, שתוכנן על ידי האדריכלים גידי בר אוריין ומעוז פרייס, מתפרש על פני כ-50 דונם ויכלול בנייני בוטיק בני 3-4 קומות, שישתלבו בשכונה הפסטורלית הכוללת היום צמודי קרקע, כאשר בכל דירה מרפסת הצופה לשטחים ירוקים ולפארק הסמוך. הפרויקט החדש יבנה תוך שמירה על הפסטורליות הכפרית המייחדת את האזור, עם נוף ומרחבים ירוקים ומעוצבים, מתקני משחקים וגינות לילדים.
שטח הדירות ינוע בין 102-140 מ"ר עם מרפסות בין 12-27 מ"ר וכן דירות גן ופנטהאוזים בשטח של כ-180 מ"ר בנוי ועוד שטחי גינה ומרפסות בגדלים משתנים. המתחם ממוקם בסמוך לכבישים 4, 5, 531 ולחיבור של הרכבת הקלה לתל אביב. המתחם מותאם למשפחות צעירות עם ילדים, בזכות בנייה ללא כבישים בתוך השכונה.
במסגרת הפרויקט, קבוצת גבאי תשקיע בפיתוח הסביבתי אשר מהותו מגורים בלב הפסטורליות של הטבע, אשר יקיף את הבניינים במקום כבישים. במתחם יוקם פארק גדול עם עצים ושטחים ירוקים, שבילי אופניים, פינות ישיבה, מתקני כושר, אזור משחקים ועוד. הפרויקט נמצא במקום אסטרטגי אשר יחובר לפארק ביוזמת וקידום העיריה המתחבר לפארק הוד השרון ובו האגם האקולוגי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: Evolve Media)
אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי: "קבוצת גבאי תכננה את הבנייה עם בנייני בוטיק נמוכים, על מנת לשמור על הצביון הכפרי של האזור ולאפשר קו נוף ישיר לטבע. הטבע תמיד היה אלמנט מבוקש, גם בקרב החיים בעיר - העדפה זו נשענת על הרצון של הדיירים לשפר את איכות חייהם. פרויקט המייסדים ייחודי בנוף שכן מדובר בפרויקט בוטיקי יוקרתי, לצד השקט הכפרי שמציע גישה נוחה לעיר וקרבה לכלל עורקי התחבורה הראשיים. בסמוך לפרויקט מרכזי קניות, בילוי ופנאי, פארק 4 עונות, מרכזי תעסוקה ומסחר, מוסדות חינוך מצוינים וחיבור עתידי לתוואי הרכבת הקלה לתל אביב".
קבוצת גבאי נוסדה על ידי מר שמשון גבאי בסוף שנות ה-80 והיא מחברות הבנייה הוותיקות והמובילות בענף הנדל"ן בארץ. הקבוצה בנתה עד היום 4,500 יחידות דיור בכל רחבי הארץ ובונה בימים אלו כ-800 יחידות דיור המתחלקות בין תשעה פרויקטים ברחבי ישראל. כשמונה פרויקטים, הכוללים כ-17,000 יחידות דיור, נמצאים בשלבי תכנון מתקדמים בתל אביב, רמת השרון, הרצליה, כפר סבא, רעננה, אור יהודה, רמת גן, הוד השרון, אשדוד, אשקלון, שדרות ועוד.