אם תשאלו את המשפחה הממוצעת בישראל מהו החדר המרכזי של הבית בימינו, רוב הסיכויים שתגלו שהמטבח הוא המרכז האמיתי של הבית, שם כולם נפגשים לנשנש מהסירים המעלים אדים ולפטפט עם בני המשפחה על סנדוויץ' טעים מעל לדלפק.
עבור משפחות אצלן המטבח הוא החדר הכי חשוב בבית כבר שנים, וגם עבור בתים בהם המטבח הפך למקום החשוב ביותר רק לאחרונה, כדאי להכיר את העובדות על מקררי 4-דלתות.
כדי לוודא שהמקרר הבא שלכם יעמוד בדרישות המשודרגות שלכם מהמטבח, אספנו את השיקולים החשובים ביותר.

מקרר גדול ומרווח

הסיבות לעלייה בכמות הבישולים הן מגוונות: יכול להיות שנדבקתם בחיידק הבישול בשנה האחרונה והפכתם למיני מאסטר שפים, ויכול להיות שהפכתם לבית שמארח 30 איש בכל חג ובכל הזדמנות לחגיגה. ככל שכמות הבישולים גדלה, חשוב מאוד להבין שכמות האחסון הנדרשת מהמקרר הולכת וגדלה גם היא.
2 צפייה בגלריה
(צילום: ניופאן)
לכן, ראשית כדאי לבחור במקרר גדול מספיק כדי לשרת את הצרכים שלכם. מקררי 4 דלתות המרווחים הפכו בשנים האחרונות לסטנדרט של איכות ופרקטיות, ומהווים כעת פתרון מושלם לכל מי שמכין אוכל במטבח על בסיס קבוע.
על פי דו"ח עדכני של חברת המחקר Gfk, נכון ל-2020 מחצית מהישראלים מעדיפים לרכוש מקרר עם 4 דלתות, מתוך הבנה של היתרונות הרבים שלו והיעילות שלו בניהול מטבח רווי פעילות.
אחד המותגים המובילים את מהפכת ה-4 דלתות בישראל הוא Haier, מותג המקררים הנמכר בעולם ב-12 השנים האחרונות על פי מחקר של חברת Euromonitor. מקררי 4 הדלתות של Haier מציעים נפח פנים גדול וחלל מרווח, שיספיק לסירים, לחומרי הגלם וישאיר מקום לבצק התופח במהלך הלילה.

הסוד למקרר מוצלח נמצא בשימוש יום-יומי נוח ויעיל

עבור מי שרוצה לאכול יותר בבית ולספק את הצרכים של כל בני המשפחה, יש חשיבות רבה לנוחות האחסון ונוחות השימוש, אשר עוזרים לניצול מקסימלי של חומרי הגלם האיכותיים שרכשנו והמאכלים הטעימים שעמלנו עליהם.
חלק מדגמי ה-4 דלתות של Haier הם ורסטיליים, כלומר מספקים פתרון משתנה בהתאם לאותו צורך של המשתמש ברגע נתון, כמו ביכולת להמיר תא אחד של מקפיא בחלק התחתון ליחידת קירור כאשר מארחים וזקוקים ליותר אחסון במקרר, בזכות 3 מערכות אוויר שונות הפועלות במקרר.
החלק העליון הכולל 2 הדלתות הוא חלל אחסון רחב ומודולרי בשיטת 'Open Space', המציע יעילות ונוחות שימוש. יתרון פרקטי נוסף במקרר 4 דלתות הוא העובדה שבפתיחת הדלתות העליונות כל המקרר נפרס בגובה העיניים ולא צריך להתכופף.
בנוסף, טכנולוגיית ה-ABT הייחודית של Haier מספקת טיפול אנטי-בקטריאלי באמצעות אור אולטרא סגול, כדי למנוע היווצרות והתפשטות חיידקים בזרימת האוויר של המקרר. הטכנולוגיה הבלעדית עוזרת לשמור על הטעם של המזון ולשפר את היגיינת המקרר.
2 צפייה בגלריה
(צילום: ניופאן)
השליטה במקררי 4 דלתות של Haier מבוצעת דרך לוח פיקוד דיגיטלי חכם, המאפשר כיוון של הטמפרטורה ומצבי ההפעלה השונים.

אל תתנו למזון להתבזבז - מקרר צריך לשמור על טריות המזון לאורך זמן

כדי לשמור על האוכל המעולה שהכנו, וגם כדי לוודא שחומרי הגלם יישמרו להכנת הארוחה הבאה, חשוב מאוד לוודא שהמקרר שלנו ישמור על טריות המזון, הפירות והירקות המאוחסנים בתוכו.
דגמי 4 הדלתות של Haier, למשל, כוללים פתרון טכנולוגי יעיל: 3 מערכות קירור נפרדות המבטיחות תגובה מהירה של המקרר לשינויים בטמפרטורה, לצד פיזור שווה של הקור בכל החלל הפנימי. עם דגמי 4-דלתות של Haier, מוצרים בירכתי המקרר יישמרו טריים בדיוק כמו המאכלים שיחכו לכם בחזית.
השמירה האופטימלית מתאפשרת בזכות השילוב בין מערכות קירור נפרדות לטכנולוגיות פורצות דרך כמו 3D Air Cooling לפיזור שווה של האוויר, מערכת Multi Cooling לייצור זרימת אוויר מעגלית, ויסות טמפרטורה ובקרת לחות אוטומטית, הנמצאות כולן בדגמי ה-4 דלתות של Haier.

במבט לעתיד - אמינות חשובה יותר מהכל

בנוסף למאפיינים, לטכנולוגיות ולחדשנות הנמצאים במקרר, חשוב לבחור במקרר שיבטיח אמינות ושקט נפשי במבט לעתיד.
Haier, מותג המקררים הנמכר בעולם כבר 12 שנים ברציפות, הוא גם המותג הצומח בישראל בשנים האחרונות. על פי נתוני GfK נכון לאוגוסט 2020, המותג מוביל את קטגוריית 4-דלתות (עד 600 ליטר).
את המותג מייבאת לישראל באופן בלעדי חברת ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל הגדולה בישראל, המספקת לצרכנים רשת ארצית של נקודות שירות ומערך מקיף של שירות לקוחות. השילוב של Haier וניופאן מעניק לצרכים שקט נפשי וביטחון באיכות, בשירות ובאחריות, מבלי להתפשר.
Haier הוא תאגיד גלובלי בשווי של 30 מיליארד דולר, עם 180 מפעלי ייצור, 28 פארקי תעשייה ויותר מ-10 מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם, שמוצריו נמכרים ב-165 מדינות.

אל תוותרו על עיצוב מודרני ומוקפד

בעידן של ימינו המקרר הוא הרבה יותר ממכשיר חשמלי פונקציונלי - הוא הפך לאלמנט עיצובי של ממש. סדרת מקררי 4-דלתות של Haier זמינה בצבעים מגוונים וטרנדיים, עם דלתות זכוכית הנותנות להם מראה יוקרתי ונקי שמתאים לכל מטבח מודרני.
מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של ניופאן, מוסיפה כי "במיוחד בתקופה שכזו, שכוללת יותר בישולים וזמן בבית, אנחנו גאים לספק לישראלים מענה פרקטי, טכנולוגי ועיצובי, במחיר אטרקטיבי ונגיש, שמביא יוקרה ונוחות לכל בית בישראל. נתוני הצמיחה של Haier וההובלה שלו בתחום מהווים הישג עצום עבור ניופאן".

פורסם לראשונה: 14:30, 05.08.21